A mi el rumor De Navas també m'ha arribat, però a la vegada m'han dit que no vol marxar
Tan de bo es quedi.
Ara és el moment de planificar i de seguir il·lusionant a TOTHOM. Em d'aprofitar aquesta tirada per fer un equip de garanties per l'any vinent.
Tan de bo es quedi Moya però s'ha de tenir una cosa molt clara. A qui sigui l'entrenador del Sabadell per l'any vinent SE LI EXIGIRÀ tornar a somiar i tornar a fer play-off. I no ho dic com a pressió per ningú, ho dic perque no jugar per estar a dalt desrpés de jugar un play-off no tindria sentit. Si som un club gran de 2a B -ara- em de ser-ho també per seguir lluitant per un somni que aquest any ens han robat.
També m'agradaria que la directiva ara ens expliqués qui fitxarà i com ho farà. Se suposa que el Sr. Arroyos o se'l farà fora, o per dignitat ell mateix marxarà després de la sortida de Llamas. Per aquest mateix motiu se'ns va dir que pensant en el futur es fitxaria a un secretaria tècnic i va sonar Josep Sicart. Segurament no vingui ni ell ni ningú, i és per això que estaria bé que des de dins sen's expliqui com anirà aquest tema tan important.
És molt important, per no cometre alguns errors que han pasat aquest any, que alhora de portar a un reforç S'HA DE FITXAR A UN JUGADOR, PERÒ TAMBÉ A UNA PERSONA. No fer vestuari, anar a la seva i passar de tot, com aquest any n'hi ha hagut més d'1, no ajuda a tirar del carro. Però això dic que a més de veure a qui fitxes, l'has de conèixer o tenir referencies suficients com per saber que el caràcter del jugador ajudi a ajudar.
I ja per últim crec que hem d'anar amb calma per fer l'equip i fer les coses ben fetes. Però si que crec que seria important el fet de fitxar a algú molt aviat que sigui important dins la categoria i que il·lusioni a la gent. Aprofitar el tirón que té el fet d'haver jugat play-off hauria de ser vital de cara a la gent que pot fer-se soci la temporada vinent, veient que en teoria es vol lluitar de nou per ascendir.