Autor Tema: Rumors... Altes i Baixes 2009-2010  (Llegit 184049 cops)

0 Usuaris i 4 Visitants estan veient aquest tema.

futsal_90

• Visitant
Rumors... Altes i Baixes 2009-2010
« el: 07 de Juny de 2009, 22:25:28 pm »
Podriem anar posant les altes i les baixes de la temporada vienent de moment cap noticia algu sabra quant es sabra els primers moviments??

ALTES: ?

BAIXES?

SEGUEIXEN?
« Darrera modificació: 29 de Juny de 2009, 21:58:25 pm per WebTeam SBD »

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
  • Gènere: Masculí
Re: Rumors... Altes i Baixes 2009-2010
« Respondre #1 el: 07 de Juny de 2009, 22:27:37 pm »
segun a dicho un compañero forero hoy vio a de Navas y le dijo que la semaña que viene, supongo que a partir de la semana que viene se empezara a saber mas o menos  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat Frannistelrooy

• CE Foreros Arlekinats
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1721
  • SOM DE 2ªA!!!
« Respondre #2 el: 07 de Juny de 2009, 22:29:43 pm »
Segons el q se m'ha comentat, es veu q s'està buscant un porter per a la temporada q ve, i q un nom q sona és el del Gavà, aquest q va estar lesionat durant unes setmanes (ara no em sé el nom).
SOM DE SEGONA!!!

Desconnectat raros

• Entrenador
  • Missatges: 2266
  • Sempre al cap, sempre al cor, però sempre el C.E.S
« Respondre #3 el: 07 de Juny de 2009, 22:35:30 pm »
jo crec que si s'esta buscant porter suplent, aniria a pescar a Eduardo (Lleida) o Barragán (Gramanet)

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #4 el: 07 de Juny de 2009, 22:38:30 pm »
yo si Miguel Angel se quiere quedar otra vez lo renovaria encantado lo malo que igual el quiere jugar como seria logico y se quiera ir entonces si buscaria a otro  :beer2 :beer2
visca el sabadell

futsal_90

• Visitant
« Respondre #5 el: 07 de Juny de 2009, 22:49:48 pm »
ALTES: ?

BAIXES?

SEGUEIXEN?

Interesen  OSCAR  (Gava)

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #6 el: 07 de Juny de 2009, 22:56:11 pm »
Segurament De Navas té una bona oferta del Rayo Vallecano. Ahir em van dir el rumor i avui l'he contrastat.  :confused:
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat andres

• Jugador Prof.
  • Missatges: 894
« Respondre #7 el: 07 de Juny de 2009, 22:58:30 pm »
de la plata se va seguramente... lo sabia desde hace tiempo y no quise decir nada pero se ira a no ser de que cambie de opinion...
y carralero tambien se va

aun no es nada confirmado pero estos son los rumores y creo que son ciertos
"1903, neix el club que porto al cor arlekinats són els colors, Centre d'esports Sabadell"

Sabadell capital del valles occidental!

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #8 el: 07 de Juny de 2009, 23:02:49 pm »
de la plata se va seguramente... lo sabia desde hace tiempo y no quise decir nada pero se ira a no ser de que cambie de opinion...
y carralero tambien se va

aun no es nada confirmado pero estos son los rumores y creo que son ciertos

Pues para mí sería una pena lo de de la plata  :-\
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat andres

• Jugador Prof.
  • Missatges: 894
« Respondre #9 el: 07 de Juny de 2009, 23:04:48 pm »
ya te digo, una gran persona y un grandisimo jugador, pero asi va a ser, una pena la verdad
"1903, neix el club que porto al cor arlekinats són els colors, Centre d'esports Sabadell"

Sabadell capital del valles occidental!

Desconnectat hervi

• Entrenador
  • Missatges: 2315
« Respondre #10 el: 07 de Juny de 2009, 23:04:56 pm »
laterales como de la plata esta lleno en catalunya,y si de navas se va si que sera una muy mala noticia!!
SOM DE 2a A!!

Desconnectat Miki

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1150
  • Jo vaig ser a Ipurua!
« Respondre #11 el: 07 de Juny de 2009, 23:05:32 pm »
Segurament De Navas té una bona oferta del Rayo Vallecano. Ahir em van dir el rumor i avui l'he contrastat.  :confused:

Si s'en va David De Navas (deu no ho vulgui, el mà a mà que va salvar a Irún...) jo m'interessaria per Otermin. Em va semblar MOLT bo, tot i que li vam fer 2 gols. (l'un vàlid i l'altre que hauria d'haver-ho estat)
"Hem ofert treball i respecte vers l'escut que lluïem a la samarreta, i així, hem ofert Honor al Sabadell"
Lluís Carreras, discurs a la Plaça de Sant Roc el 29-5-2011.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #12 el: 07 de Juny de 2009, 23:08:34 pm »
Si se'n va De Navas, Barragan és una boníssima opció.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat JMLL

• Entrenador
  • Missatges: 1889
« Respondre #13 el: 08 de Juny de 2009, 00:09:00 am »
Es diu que hi ha bastants jugadors, alguns de Sgona A, que s'han ofert a venir a Sabadell per la temporada que ve.
''Tenía una casa en la costa, pero para llegar a ella había que pasar por un bar. Nunca llegué a ver el mar.'' (George Best)

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #14 el: 08 de Juny de 2009, 00:10:59 am »
Es diu que hi ha bastants jugadors, alguns de Sgona A, que s'han ofert a venir a Sabadell per la temporada que ve.

Jo de to això, ho sento molt, pero no hem crec res
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat HOOL_ARLEKINAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #15 el: 08 de Juny de 2009, 00:15:55 am »
Espero que lo de De Navas no sigui veritat. E

Desconnectat MAYOLETE

• Jugador Prof.
« Respondre #16 el: 08 de Juny de 2009, 00:19:08 am »
Jo vai parlar un momentet amb el De Navas després del partit i la veritat es que no em va fer la pinta que es quedi. Jo com aficionat i ex-porter em sabria molt greu. Els porters més vàlids del grup per a mi són Morales, Barragan i el del Badalona. Otermin em va semblar un grandíssim porter per a un 2b.
The pride of Catalunya

Desconnectat HOOL_ARLEKINAT

• Jugador Prof.
« Respondre #17 el: 08 de Juny de 2009, 00:24:26 am »
Esperem que no sigui aixi , po igualment , dels tres noms que dius , bé , el Morales es evident que es un gran porter po amb lo "egarenc" que es , no se no se..Barragàn no m'acaba de transmetre tranquilitat i el Rubén , aquest si que estaria bé. Otermin em sembla un porter normalet que akest any ha tingut una bona temporada po ja sta , no es sinonim de que en el grup III, on ja i va ser sense que es parles massa d'ell , u fés bé

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #18 el: 08 de Juny de 2009, 00:28:51 am »
A mi el rumor De Navas també m'ha arribat, però a la vegada m'han dit que no vol marxar  ::) Tan de bo es quedi.

Ara és el moment de planificar i de seguir il·lusionant a TOTHOM. Em d'aprofitar aquesta tirada per fer un equip de garanties per l'any vinent.

Tan de bo es quedi Moya però s'ha de tenir una cosa molt clara. A qui sigui l'entrenador del Sabadell per l'any vinent SE LI EXIGIRÀ tornar a somiar i tornar a fer play-off. I no ho dic com a pressió per ningú, ho dic perque no jugar per estar a dalt desrpés de jugar un play-off no tindria sentit. Si som un club gran de 2a B -ara- em de ser-ho també per seguir lluitant per un somni que aquest any ens han robat.

També m'agradaria que la directiva ara ens expliqués qui fitxarà i com ho farà. Se suposa que el Sr. Arroyos o se'l farà fora, o per dignitat ell mateix marxarà després de la sortida de Llamas. Per aquest mateix motiu se'ns va dir que pensant en el futur es fitxaria a un secretaria tècnic i va sonar Josep Sicart. Segurament no vingui ni ell ni ningú, i és per això que estaria bé  que des de dins sen's expliqui com anirà aquest tema tan important.

És molt important, per no cometre alguns errors que han pasat aquest any, que alhora de portar a un reforç S'HA DE FITXAR A UN JUGADOR, PERÒ TAMBÉ A UNA PERSONA. No fer vestuari, anar a la seva i passar de tot, com aquest any n'hi ha hagut més d'1, no ajuda a tirar del carro. Però això dic que a més de veure a qui fitxes, l'has de conèixer o tenir referencies suficients com per saber que el caràcter del jugador ajudi a ajudar.

I ja per últim crec que hem d'anar amb calma per fer l'equip i fer les coses ben fetes. Però si que crec que seria important el fet de fitxar a algú molt aviat que sigui important dins la categoria i que il·lusioni a la gent. Aprofitar el tirón que té el fet d'haver jugat play-off hauria de ser vital de cara a la gent que pot fer-se soci la temporada vinent, veient que en teoria es vol lluitar de nou per ascendir.
« Darrera modificació: 08 de Juny de 2009, 00:31:57 am per MUTIO »
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat JMLL

• Entrenador
  • Missatges: 1889
« Respondre #19 el: 08 de Juny de 2009, 00:29:03 am »

Jo de to això, ho sento molt, pero no hem crec res
Jo ho he sentit dir d'algunes persones, a partir d'aquí, que s'ho cregui qui vulgui.
''Tenía una casa en la costa, pero para llegar a ella había que pasar por un bar. Nunca llegué a ver el mar.'' (George Best)