Autor Tema: Rumors... Altes i Baixes 2009-2010  (Llegit 184117 cops)

0 Usuaris i 7 Visitants estan veient aquest tema.

Leonderubi

• Visitant
Re: Rumors... Altes i Baixes 2009-2010
« Respondre #60 el: 09 de Juny de 2009, 08:40:06 am »
Miki no ha renovado con el Lleida, verdad? No es santo de mi devoción, pero si continua Moya,... Me huele que acabará vistiendo de arlekinado

Salud

Desconnectat GUTI

• CE Foreros Arlekinats
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1104
  • Gènere: Masculí
  • @mikelsbd
« Respondre #61 el: 09 de Juny de 2009, 11:01:05 am »
la defensa esta bien asegurada con los jugadores que hay, falta retocar un par de posiciones en el medio campo y sobre todo sobretodo FALTA GOL

Podríamos hacer un trueque con el Barça  Fran Arévalo por E'too  :mml:
Forero Més Catxondo

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #62 el: 09 de Juny de 2009, 14:30:20 pm »
Miki no ha renovado con el Lleida, verdad? No es santo de mi devoción, pero si continua Moya,... Me huele que acabará vistiendo de arlekinado

Salud

yo no lo traeria ni loco ahora que se quede en el Lleida o si no que se vaya a otro equipo no a Miki, se le quiso renovar y nos dijo que no para irse a 2ªA y al final acabo en el Lleida y casi sin cobrar no a Miki de desagracecidos esta el mundo lleno  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat furia_sbd

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3598
  • You will never walk alone
« Respondre #63 el: 09 de Juny de 2009, 14:40:02 pm »
hoy presentará a Manel Benavente, ayudante de Toni Llebaria en el Gavà la pasada temporada, como adjunto al área deportiva, y al ex arlequinado Xavi Roca, como ojeador. En el capítulo de altas, todavía no se conocen nombres, pero sí que Fran Arévalo, cedido al Santboià, regresará al Sabadell.

SPORT
Visca el Sabadell!!

Desconnectat mss

• President
  • Missatges: 8809
« Respondre #64 el: 09 de Juny de 2009, 14:40:27 pm »
Aprofitant el fitxage de Benavente del Gavá i tenint en compte els problemes que atravesa aquest equip, podríem aprofitar que tenen un parell de jugadors molt interesants tipo Puigdollers o fins hi tot Keko, que encara que sigui veterá, es una garantía de gol. Baja mil vegades mes que l´amic javi Rodríguez :pilotasso
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #65 el: 09 de Juny de 2009, 14:51:44 pm »

Salud

yo no lo traeria ni loco ahora que se quede en el Lleida o si no que se vaya a otro equipo no a Miki, se le quiso renovar y nos dijo que no para irse a 2ªA y al final acabo en el Lleida y casi sin cobrar no a Miki de desagracecidos esta el mundo lleno  :beer2 :beer2

Es eso verdad? Porque yo tengo otra cosa entendida...
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat toni78

• President
« Respondre #66 el: 09 de Juny de 2009, 15:06:15 pm »

Salud

a pues esplicamela yo tengo entendido que el mismo dijo que queria irse a 2ªA  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat Razz

• Jugador Prof.
  • Missatges: 659
« Respondre #67 el: 09 de Juny de 2009, 15:24:06 pm »
como se ha dicho en RS, se puede tener mejor plantilla incluso con menos presupuesto, pero para esto se tiene que atar a la columna vertebral e indiscutible de este equipo, con contratos a la baja (practica generalizada para la proxima campaña) y sobretodo fichar a gente que marque la diferencia. Como ya seha dicho antes se buscan buenos jugadores, epro tambien buenas personas y jugadores de equipo que hagan grupo

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #68 el: 09 de Juny de 2009, 15:43:20 pm »

Salud

a pues esplicamela yo tengo entendido que el mismo dijo que queria irse a 2ªA  :beer2 :beer2
A dia de hoy nadie sabemos nada de si se le quiso renovar o no, y mucho menos las condiciones. Para mi Miki es un muy buen jugador (que a fin de cuentas es lo que nos interesa fichar ahora, ni mas ni menos), por lo que seria una opcion interesante renovarlo (sin mirar más allá de lo deportivo claro está).
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat toni78

• President
« Respondre #69 el: 10 de Juny de 2009, 01:30:18 am »

Salud

A dia de hoy nadie sabemos nada de si se le quiso renovar o no, y mucho menos las condiciones. Para mi Miki es un muy buen jugador (que a fin de cuentas es lo que nos interesa fichar ahora, ni mas ni menos), por lo que seria una opcion interesante renovarlo (sin mirar más allá de lo deportivo claro está).

jugadores como miki hay muchos en segunda b segundas partes nunca fueron buenas :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat Khiton

• Entrenador
  • Missatges: 1673
« Respondre #70 el: 10 de Juny de 2009, 10:15:03 am »

Salud

jugadores como miki hay muchos en segunda b segundas partes nunca fueron buenas :beer2 :beer2

No siempre es verdad eso, mira iglesias su segunda parte ha sido 10.000 veces mejor jugador que la primera...

friend

• Visitant
« Respondre #71 el: 10 de Juny de 2009, 11:28:19 am »
Pugui i Meca de la grama serien dos excelents fixatges. Amb axel, roberto, joel i pradas formarien un atac de moltes garanties!

Desconnectat Khiton

• Entrenador
  • Missatges: 1673
« Respondre #72 el: 10 de Juny de 2009, 11:33:00 am »
Pugui i Meca de la grama serien dos excelents fixatges. Amb axel, roberto, joel i pradas formarien un atac de moltes garanties!

+ FRAN AREVALO no l'oblidis que torna despres d'una cesió amb 20 golets

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7182
« Respondre #73 el: 10 de Juny de 2009, 13:29:59 pm »

+ FRAN AREVALO no l'oblidis que torna despres d'una cesió amb 20 golets

Algo em diu que Joel + Juvenal + Fran Arevalo poden fer molt de mal el proper any.

SI FÓS AIXÍ tindríem un equipàs, ja que no caldria fitxar caríssims davanters.

Crec que farem un molt bon equip. Jo, sobretot, demano tenir la millor mitja de tot el grup i amb això, el que tenim, i els tres davanters anomenats farem molt de mal.

friend

• Visitant
« Respondre #74 el: 10 de Juny de 2009, 13:50:50 pm »
Podrian actualizar este post el q lo creo... con los jugadores que tienen contrato, el mister que ya ha renovado, y los q renovaran proximamente... :whistle:

Desconnectat mendruski

• Infantil
  • Missatges: 151
« Respondre #75 el: 10 de Juny de 2009, 16:45:35 pm »
alguna fuente me ha soplado que hay interés por Mingo del tarragona,  por lanarote del san andrés, alberto manga del badalona y Keko del gavà. en los próximos dias manel benavente es posible que presente a uno de estos cuatro refuerzos. dicen que si se va de navas al rayo y mingo no viene alomejor llorens el lateral izquierdo ocupe la plaza de de la plata.
como alguno me a tachado o me a identifacdo: como el trol que siempre quise ser...
El nuevo Risto ha sido rejuvenecido y a la ataquerrrrr !!!

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #76 el: 10 de Juny de 2009, 16:47:16 pm »
alguna fuente me ha soplado que hay interés por Mingo del tarragona,  por lanarote del san andrés, alberto manga del badalona y Keko del gavà. en los próximos dias manel benavente es posible que presente a uno de estos cuatro refuerzos. dicen que si se va de navas al rayo y mingo no viene alomejor llorens el lateral izquierdo ocupe la plaza de de la plata.

Seria un gran fichaje el de Lanzarote del Sant Andreu, a veces le pierden los nervios y se auto expulsa pero como jugador me parece un crack !
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat JMLL

• Entrenador
  • Missatges: 1889
« Respondre #77 el: 10 de Juny de 2009, 16:51:43 pm »
alguna fuente me ha soplado que hay interés por Mingo del tarragona,  por lanarote del san andrés, alberto manga del badalona y Keko del gavà. en los próximos dias manel benavente es posible que presente a uno de estos cuatro refuerzos. dicen que si se va de navas al rayo y mingo no viene alomejor llorens el lateral izquierdo ocupe la plaza de de la plata.

Seria un gran fichaje el de Lanzarote del Sant Andreu, a veces le pierden los nervios y se auto expulsa pero como jugador me parece un crack !
Jo sens dubte que fitxaria Mingo, Lanzarote i Alberto Manga, però Keko comença a tenir una edat ja no?

Alberto Manga juga al Girona.
« Darrera modificació: 10 de Juny de 2009, 16:56:35 pm per JMLL »
''Tenía una casa en la costa, pero para llegar a ella había que pasar por un bar. Nunca llegué a ver el mar.'' (George Best)

Desconnectat WTEE

• Mecenes Or
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 396
« Respondre #78 el: 10 de Juny de 2009, 17:09:08 pm »
Jo, d'aquesta temporada, em quedaría a:

Porter:          De Navas
Defenses:      Jaume, Pep Pagès, Agustín, Pelegrí
Migcampistes: Juvenal, Siso
Davanters:     Joel, Pradas, Axel (perquè no hi ha més remei), Roberto Morales i Fran.

A part dels jugadors que comenteu, sembla ser que també interessen Puigdollers, Tarradellas i Gimeno, tots ells del Gavà. Si a tots aquests, afegíssim Mingo, Lanzarote i Alberto Manga, tindríem un gran equip. Però clar, de rumors n'hi ha moltíssims, i això no vol dir que tots aquests jugadors acabin venint aquí. El que jo no em quedaría sería al Keko, tot i que hagi fet bastants gols al Gavà. El que veig complicat que acabi venint és l'Alberto Manga, doncs em sembla que les pretensions econòmiques d'aquest home són bastant elevades.

Per cert, per què no anem a pescar a Alcoi, on tenen bons jugadors i on sembla ser que hi haurà desbandada aquest estiu?

També em va agradar molt l'Ivan Mateo de la Cultural Leonesa, tot i que sembla ser que té una oferta del Rayo Vallecano.
DESPRÉS DE 18 ANYS, HO HEM ACONSEGUIT......... ....... TORNEM A SER DE SEGONA A!!!!! VISCA EL SABADELL!!!!!

Desconnectat mendruski

• Infantil
  • Missatges: 151
« Respondre #79 el: 10 de Juny de 2009, 17:56:18 pm »
keko tambien me parece un poco carca, tiene canas ya y todo osea que es mayor y manga no està contento en gavà. puigdollers y terradellas son buenos futbolistas y baratos pero sin duda mingo supliria bien a de la plata. de portero me traería a armando del bilbao, pero me parece que tiene contrato. el rifle creo que no seguira espero que ramon no le renueve y que este año estafe en otro sitio.
como alguno me a tachado o me a identifacdo: como el trol que siempre quise ser...
El nuevo Risto ha sido rejuvenecido y a la ataquerrrrr !!!