Jo el que no entenc, és per que surt a la llum pública la llista de futuribles, després ja sabeu el que passa ... i ara no hi ha el Llamas.
molts pajaritos hi ha per aquí.
Si la mitad son inventaos... Es para despistar y poder dejar trabajar tranquilamente a la secretaría técnica.
Home, es que si fitxem a la mitat dels que surten per aqui malament anem eh??! Veig que molts ja no us recordeu del que va passar quan vem fitxar 'noms' a cop de talonari... ai, ai, ai... quina mala memoria!
Per fitxar 'noms' no fa falta ni secretari tecnic ni ojeador ni nassos... es tracta nomes de llegir cada dia aquest forum i fitxar-te amb els missatges i els noms que propossen els foreros que en saben del tema...
Un secretari 'tecnic' hauria, al meu modest parer, saber buscar 'perles' , jugadors encara sense nom, baratos, amb ganes de fer-se un prestigi i capaços d'adaptar-se al sistema de joc del nostre reconegudissim tecnic.
I fent una mica de secretari tecnic, jo parlaria altre cop amb el JoseMari, per si ha canviat el tema familiar i vol tornar a Sabadell... crec que seria un excelent fitxatge.
A part de la majoria dels que dieu vosaltres, jo tambe intentaria retenir al Sergio Iglesias. Reconeixo que des de l'any que va 'col.laborar' amb el descens de l'equip es pot dir que soc/era, mes anti que pro Sergio Iglesias ja que el 99'7% del seus passes eren sempre endarrera. Dit aixo, crec tambe que ha fet un excelent final de temporada y que per moments m'he cregut que alguna vegada va sortir aplaudit de la 'tazita de plata'. Per aquest final notable de temporada, parlant tant tecnicament com en implicacio, crec que es mereixeria renovar.
He dit