Companys, jo també crec que donar la baixa a Juan Carlos Mejías seria un gran error. Per mi és un jugador més que vàlid per jugar a Seona B, i tot just aquest és el segon play-off que disputa, després d'haver-ho fet ja amb el Mèrida l'any passat. Sóc de la opinió que aquest jugador s'ha guanyat una plaça en aquesta famosa columna vertebral que es vol renovar, a més de fer molta feina al mig del camp, podent jugar també de central. Em sembla que s'ha guanyat amb escreix la renovació, essent un jugador compromès amb aquesta entitat i que mai ha donat un sol problema. Un altre tema és que a nivell econòmic el club s'hagi plantejat una rebaixa de la fitxa i el jugador no l'accepti, o senzillament no entri en els nous paràmetres salarials de la propera temporada. Tot i així, em sembla que fora bo fer un esforç amb aquest jugador.
Dels possibles fitxatges que es comenten per aquí, de tots ells, tinc claríssim que per Alberto Manga faria realment una bojeria, no ho dubteu un sol instant. Seria una incorporació d'autèntic luxe! I em llenço a la psicina, jo també faria una aposta arriscada per un jugador ja veterà que s'ha comentat per aquí: Keko. Em sembla un jugador que malgrat la seva edat i que aquí no va tenir massa sort, porta el gol a la sang. De totes maneres, deixem treballar a la gent que ara mateix porta el tema esportiu, i desitjar-los moltíssima sort i encert en le seves decisions. De moment, sembla que tot plegat s'està portant amb molt de seny i que aconseguirem mantenir bona part del bloc de la darrera temporada -mister inclós-, una gran notícia, sens dubte.
VISCA EL CE SABADELL FC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!