Autor Tema: Rumors... Altes i Baixes 2009-2010  (Llegit 192307 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat raros

• Entrenador
  • Missatges: 2266
  • Sempre al cap, sempre al cor, però sempre el C.E.S
Re: Rumors... Altes i Baixes 2009-2010
« Respondre #320 el: 16 de Juny de 2009, 22:33:58 pm »
Pues no entiendo xq no te gustaria que viniera Cañadas..porque para mi,es un fantastico futbolista..como ya demostro las 2 temporadas anteriores y en el Alicante,en el Poli Ejido no te lo puedo decir muy bien puesto que no lo e seguido mucho.

El problema es de quien se ara cargo de su ficha,ya que son de los jugadores de Segunda "B" que tienen unos sueldos muy elevados..

:bandera :scut :bandera

es bueno, pero dijo que si jugaba en segunda B, siempre seria en el Sabadell, y desde que nos bajo el y otros más, hemos estado dos años en segunda B, y creo que se intento y no quiso venir a COBRAR MENOS, pues ahora que no juega ( o apenas nada) que siga en El Ejido

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
  • Gènere: Masculí
« Respondre #321 el: 16 de Juny de 2009, 22:37:34 pm »
Pues no entiendo xq no te gustaria que viniera Cañadas..porque para mi,es un fantastico futbolista..como ya demostro las 2 temporadas anteriores y en el Alicante,en el Poli Ejido no te lo puedo decir muy bien puesto que no lo e seguido mucho.

El problema es de quien se ara cargo de su ficha,ya que son de los jugadores de Segunda "B" que tienen unos sueldos muy elevados..

es bueno, pero dijo que si jugaba en segunda B, siempre seria en el Sabadell, y desde que nos bajo el y otros más, hemos estado dos años en segunda B, y creo que se intento y no quiso venir a COBRAR MENOS, pues ahora que no juega ( o apenas nada) que siga en El Ejido

tienes razpon ademas segundas partes nunca fueron buenas  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat Ruben_cesbd

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1376
« Respondre #322 el: 16 de Juny de 2009, 22:38:29 pm »

Creo que se intento ficharlo el año pasado..pero que vamos..podria aver sido un simple rumor.. aunk aora parece k la cosa Si que va enserio y esta muy cerquita de regresar a lo que el dice que es su segunda casa...........

Esperemos aver las novedades que puedan pasar mañana o en estos dias... :ok

SOM EL SABADELL!!!!!   *1903-2003*

antcarcer

• Visitant
« Respondre #323 el: 17 de Juny de 2009, 11:28:36 am »

No siguis tan rencoros home, no vols al Coletas per que una vegada ens va donar calabazas, i ara tampoc vols al Cañadas ... doncs jo portarien al Cañadas com els ulls tancats, i al Coletas, sinó bé el Meca, també ..  :xin-xin

I del Tariq ningú parla, i ha estat pichichi del grup quart, amb el calvo Sotelo.

Desconnectat mss

• President
  • Missatges: 9011
« Respondre #324 el: 17 de Juny de 2009, 12:59:18 pm »

Algú sap on es poden veure les altes y baixes de tot el nostre grup fins al moment... :rolleyes2:
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

friend

• Visitant
« Respondre #325 el: 17 de Juny de 2009, 13:05:26 pm »
Jaume Berlanga ha renovat per una temporada mes!

Desconnectat GUTI

• CE Foreros Arlekinats
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1104
  • @mikelsbd
« Respondre #326 el: 17 de Juny de 2009, 13:26:18 pm »
Algú sap on es poden veure les altes y baixes de tot el nostre grup fins al moment... :rolleyes2:

No et puc ajudar, però avui a l'Sport he llegit que l'Espanyol B ja ha fet 7 fitxatges, i que volen fer un equipàs tipus Vilareal B per intentar pujar a 2ª A.
Ens ha sortit un rival més   :-\

:beer2
Forero Més Catxondo

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #327 el: 17 de Juny de 2009, 13:28:27 pm »
Jaume Berlanga ha renovat per una temporada mes!

Doncs una MOLT bona noticia  :icon_exclaim:

Felicitats Jaume  :clap
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat mss

• President
« Respondre #328 el: 17 de Juny de 2009, 13:32:51 pm »

Un altre del Gavà que sería interesant sería Pepe Pla, seguint la liniea del Sr. Benavente :cool

Desconnectat Razz

• Jugador Prof.
  • Missatges: 659
« Respondre #329 el: 17 de Juny de 2009, 13:36:32 pm »
Avui es podrien coneixer segurament 2 dels millors fitxatjes fins al moment, la continuitat de Agustin y Juvenal, en serio perdre aquests jugadors seria un pas endarrere molt important....

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #330 el: 17 de Juny de 2009, 13:37:24 pm »

Un altre del Gavà que sería interesant sería Pepe Pla, seguint la liniea del Sr. Benavente :cool

buena noticia la renovacion de Jaume, que le sigan Juvenal y Agustin vamos por buen camino, cuanta gente del gava no nos pasara como el año de tercera tragimos medio Hospi  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat mss

• President
« Respondre #331 el: 17 de Juny de 2009, 13:52:47 pm »

buena noticia la renovacion de Jaume, que le sigan Juvenal y Agustin vamos por buen camino, cuanta gente del gava no nos pasara como el año de tercera tragimos medio Hospi  :beer2 :beer2

Bueno, no nos fué mal no? subimos a segunda B :mml: :mml:

Desconnectat Sbdll

• Juvenil
  • Missatges: 566
« Respondre #332 el: 17 de Juny de 2009, 13:55:26 pm »

seria un bon fitxatge

Desconnectat mss

• President
« Respondre #333 el: 17 de Juny de 2009, 14:03:55 pm »

A més, el Gavá te gravíssims problemes econòmics, fins hi tot s´especula que potser no comença la lliga a segona B, que deu vulgui que no pasi, pero es evident que te 4 o 5 jugadors de gran nivell pel Sabadell i que permetu-m´he l´expressió, es un supermercat d´oferta per liquidació força interessant... :botador

friend

• Visitant
« Respondre #334 el: 17 de Juny de 2009, 14:13:20 pm »
Pues nos hace falta un lateral izkierdo i si Pepe Pla no cobra mucho seria un buen fichaje, una zurda potentisima... si no recuerdo mal cuando jugaba en el levante b nos marco un gol de falta...puede ser? si no es asi creo q me confundo de jugador...

hablando de laterales izkierdos, se sabe algo de la continuidad de Javi Gonzalez? Para ocupar una plaza  sub-23 yo me lo quedaria.

Desconnectat mss

• President
« Respondre #335 el: 17 de Juny de 2009, 14:20:47 pm »
Pues nos hace falta un lateral izkierdo i si Pepe Pla no cobra mucho seria un buen fichaje, una zurda potentisima... si no recuerdo mal cuando jugaba en el levante b nos marco un gol de falta...puede ser? si no es asi creo q me confundo de jugador...

hablando de laterales izkierdos, se sabe algo de la continuidad de Javi Gonzalez? Para ocupar una plaza  sub-23 yo me lo quedaria.

Ese es...el mismo, gran zurda si señor...

Desconnectat Sbdll

• Juvenil
  • Missatges: 566
« Respondre #336 el: 17 de Juny de 2009, 14:22:53 pm »
pepe pla ademas tiene 22 años es del 25-1-1987

http://www.futbolme.com/futbol/jugadores/futbolistas/8715_pepe_pla.asp

Desconnectat furia_sbd

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3690
  • You will never walk alone
« Respondre #337 el: 17 de Juny de 2009, 15:06:22 pm »
pepe pla ademas tiene 22 años es del 25-1-1987

http://www.futbolme.com/futbol/jugadores/futbolistas/8715_pepe_pla.asp

Ademés va jugar dos temporades al PSV Eindhoven :botador
Visca el Sabadell!!

Desconnectat mendruski

• Infantil
  • Missatges: 151
« Respondre #338 el: 17 de Juny de 2009, 16:51:13 pm »
a pepe pla no le conozco pero tambien podria ser un fichaje rentable el gavatense quino ex jugadore de primera division y que ha acabado en un buen momento de forma pero tampoco tenemos que reforzarnos con jugadores solo del gava porke el gava ha quedado por abajo. y para suplente de de navas traeria a pociello por que quiere volver a tierras catalanas.
como alguno me a tachado o me a identifacdo: como el trol que siempre quise ser...
El nuevo Risto ha sido rejuvenecido y a la ataquerrrrr !!!

Desconnectat HOOL_ARLEKINAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #339 el: 17 de Juny de 2009, 19:15:15 pm »
No havia pensado en Pepe Pla , y si , la verdad que si no viene Mingo o alguno de mas empaque , la opción mas interessante es este jugador