Abans de començar una temporada, aventurar cosas es tan fàcil com difícil. L´any del primer play off ningún hagués apostat per aquell equip. Ningún coneixia a Almunia, Emiliano, Diego Torres, Egoitz... Després, l´any dels Pablo Sanz, Iván Diaz, Gallo, Orife, etc., vam vaixar a tercera quan l´objectiu era pujar a segona a. I l´any passat, amb moltísimes baixes a la primera volta i un bon fitxatge (Pelegrí) a la segona, jugant el jaume de lateral bastants partits i amb Raúl Pradas titular indiscutible, vem fer el play off i no vam pujar pel que tots sabem.
I ara? Doncs tenim quasi a tots els titulars de Irún menys Mejías, que crec es un error. Pero el Robles podria ser el seu sustitut. A partir d´aki, caldrà veure si el rendiment es el mateix que durant quasi tota la segona volta de la temporada pasada.
Parlem tots de fitxatges desequilibrants o jugadors ilusionants. Existeixen akets jugadors a Segona B??? Podria venir un Pugui, un Eloi Fontanella, pero son jugadors que ho han fet bé amb els seus equips i res més. A nosaltres ens agraden per aixó, pero tampoc son grans figures. Aixo no es la Primera Divisió. Acàs ilusiona fichar un Hleb a Can FCB? O un Diarra al RM? Oi que no.
Pel meu gust, faltaria un mitja punta que s´adaptès també a la banda. Una especie de segon Roberto Morales. Que es mogui i pugui portar perill ell sol en qualsevol moment encara que l´equip jugui malament. Si el Axel estés a tope i amb ganes, podria ser ell. Pero no estic massa conven´çut
En quan als sub-23, em temo que será la historia de sempre. Poc aprofitables, o sigui suplents i pocs minuts. Potser el Oriol Miralles o Siso Amigo ja cumplien aquest paper
Seria molt interessant que al menys dos sub-23 tinguessin nivell per jugar amb garanties. Crec que si al Moya li porten, confiara amb ells. Ho ha demostrat amb el Raúl Pradas, passant per davant del Javi Rodriguez moltes vegades. O el Fran a la anterior temporada, potser més obligat.
Sincerament, penso que s´està fent una bona feina i si s´acerta amb l´ultim fitxatge, tindrem bona plantilla!!!!