Fòrum sponsoritzat per la Penya @rlekinats.com
0 Usuaris i 5 Visitants estan veient aquest tema.
Eloi Fontanella deja de ser jugador del Sant Andreu.El mismo equipo cuatribarrado,acavà de hacer oficial esta misma tarde el fichaje del ex-delantero del Gavà Keko,y deja totalmente cerrada las posiciones del mediocampo acia arriba Mayor,Marcos Jimenez ( Orihuela ) , Keko, Tarradellas, Lanzarote, Aday, Miguelez..No entiendo su politica de fichajes,tantos delanteros para que¿
ya te digo yo davi qeu era david etoo pero tenia rastas su representante era blanco y estaba con un señor de traje igual era del area economica del club pero estaban fuer y habian 3 o 4 personas vestidas de paisano de cada dia al lado iban vesitos veraniengos noc chanclans y el repesentante ha conprado tabaco en el bar de la penya sabadell y no es coña le iba a preguntar pero iba un poco doblado pro que me he inchado a quintos. que ya me tocava y he escuchado lo de ivan carril en radio marca con felix moncrus
Perdona, me he perdido algo?si este fichaje está confirmado... faltarán aún 2 fichas sub-23 (eso siempre que inscriban a los dos porteros con ficha sub-23)
La cosa està clara. Ara hi ha 4 sub-23 comptant els 2 porters. Per tan en falten 2. Si diuen que en vindrà un altre, imagino que això voldria dir que com a mínim 1 dels joves que farà pretemporada es quedaria amb el 1r equip..... Estic ansiós per veure com s'acaben d'omplir les fitxes i veure en definitiva si ens van "enganyar" o no, el dia que van comentar que portariem a sub-23 competitus.
Estic ansiós per veure com s'acaben d'omplir les fitxes i veure en definitiva si ens van "enganyar" o no, el dia que van comentar que portariem a sub-23 competitus.
Cita de: MUTIO en 17 de Juliol de 2009, 14:38:08 pm Estic ansiós per veure com s'acaben d'omplir les fitxes i veure en definitiva si ens van "enganyar" o no, el dia que van comentar que portariem a sub-23 competitus. I per colmo, el Javi Gonzalez i el Serrano, a triomfar al Gava, per regal personal del Moya ...
Cita de: antcarcer en 17 de Juliol de 2009, 15:41:27 pmCita de: MUTIO en 17 de Juliol de 2009, 14:38:08 pm Estic ansiós per veure com s'acaben d'omplir les fitxes i veure en definitiva si ens van "enganyar" o no, el dia que van comentar que portariem a sub-23 competitus. I per colmo, el Javi Gonzalez i el Serrano, a triomfar al Gava, per regal personal del Moya ... De moment venen a prova, són bons ?
ruben ced antes d hablar y juzgarme a ver si sabes lo que dices yo te digo que ayer vi a etoo l hermano el david del reus en el estadio delanova creu alta pero con rastas ya no me digas si fichara pero que estoub en el estado del sabadell es seguro avi dinards del binilassem ya esta atado y falta un punta si no es david etoo se podria tantear a n'sue del mallorca este es barato seguro