Autor Tema: Rumors... Altes i Baixes 2009-2010  (Llegit 184298 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Arrrrrrlekinat

• Visitant
Re: Rumors... Altes i Baixes 2009-2010
« Respondre #1380 el: 31 de Agost de 2009, 13:42:58 pm »
Una cosa és ser o sentir-se espanyol, que és molt lícit, i altres coses son les penoses declaracions que he sentit per part d'aquest jugador.

I l'Oleguer no deia burrades?

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #1381 el: 31 de Agost de 2009, 13:49:07 pm »
Una cosa és ser o sentir-se espanyol, que és molt lícit, i altres coses son les penoses declaracions que he sentit per part d'aquest jugador.

Estic parlant d'aquest defensa, jo?
Em vas sentir per Ràdio Sabadell un dia que em van preguntar si el fitxaria per el CE Sabadell?

Un pot ser d'on li surt els collons i pensar el que li surti de les pilotes, però depèn de quines opinions, sent un personatge públic, te les tens que callar. I parlo dels dos, per aclarir-ho.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Ruben_cesbd

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1367
« Respondre #1382 el: 31 de Agost de 2009, 13:50:54 pm »
ArnaL es un grandissimo jugador,pero no creeis que nos hace falta mas un "9" nato que no un mediapunta?? ya que en esta posicion contamos ya con Roberto,Puigdollers,y Castell  :-\

Segun Radio Sabadell..en las proximas horas habrà un fichaje..

:bandera :bandera :scut :bandera :bandera
SOM EL SABADELL!!!!!   *1903-2003*

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #1383 el: 31 de Agost de 2009, 13:56:32 pm »
Jo crec que el que falta és un defensa. Lateral dret, per a ser exactes.

Juguem amb només 1 punta, i si ahir no es va xutar, és per que vàrem jugar amb 1 de menys (un creatiu) durant 60 minuts. Si a un sol davanter, no li arriba cap bola, anem llestos. Joel, és un punta nat, i tranquilament, Fran li pot fer de substitut, però si no els arriben boles, poc podran xutar.

Per altre banda, a part dels jugadors, el sistema que vàrem montar ahir amb 1 de menys 4-2-2-1, no m'agrada gens. A la que el davanter baixa la bola, no es pot ajudar de ningú.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #1384 el: 31 de Agost de 2009, 14:03:14 pm »
aquest jugador es fitxarà per les declaracions de Pelegrí? es fitxarà perque vem perdre ahir? i si es fitxa pel que tots sabem, o sigui, perque fa falta un jugador .. perque no l'han fitxat abans? l'estiu ha sigut prou llarg per ara fitxar quan keden 10 hores per tancar el plaç .. aixi que optare per pensar que es fitxa per una de les 2 primeres preguntes que he fet al principi  :snore:
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat JMLL

• Entrenador
  • Missatges: 1889
« Respondre #1385 el: 31 de Agost de 2009, 14:18:23 pm »

La diferència és que un és un fatxa de coll.ons i l'altre no. I jo penso que no deia burrades.
''Tenía una casa en la costa, pero para llegar a ella había que pasar por un bar. Nunca llegué a ver el mar.'' (George Best)

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #1386 el: 31 de Agost de 2009, 14:40:08 pm »
Jo crec que el que falta és un defensa. Lateral dret, per a ser exactes.

Juguem amb només 1 punta, i si ahir no es va xutar, és per que vàrem jugar amb 1 de menys (un creatiu) durant 60 minuts. Si a un sol davanter, no li arriba cap bola, anem llestos. Joel, és un punta nat, i tranquilament, Fran li pot fer de substitut, però si no els arriben boles, poc podran xutar.

Per altre banda, a part dels jugadors, el sistema que vàrem montar ahir amb 1 de menys 4-2-2-1, no m'agrada gens. A la que el davanter baixa la bola, no es pot ajudar de ningú.

Jo també penso que falta 1 lateral dret abans que res. A Jorge Campos sel' fa fora (que em sembla bé), el 1r de tots. I és l'única posició que no s'ha reforçat a consciència. Perque quan va sonar el nom de David Sánchez era una prioritat portar un lateral dret, i ara ja fa temps que no?

Baix el meu punt de vista segurament s'hauria pogut plantejar molt millor aquesta plantilla i comepnsar-la força més

I també estic d'acord amb el Pipo. Si l'staff tècnic, directiva o qui sigui volia un home d'atac, perque no s'ha portat durant l'estiu ?  Per la derrota d'ahir ? Perque no es van crear ocasions ? Vaja, a mi em sembla poc seriós, de mala planificació i massa precipitat per només 1 partit de lliga jugat. Està clar, com diu el birrero, que 11 contra 11 SEGUR que hagués estat diferent.

De totes maneres si acabem fitxant, benvingut serà el jugador i li desitjarem tota la sort del món.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #1387 el: 31 de Agost de 2009, 14:46:44 pm »
a mi me da igual que un jugador sea fascista o catalanista, si el Salva este viniera y marcara goles lo traia, si decia burradas tmb las decia Oleguer pero con las ideas politicas totalmente cambiadas, si alguno de los del foro os borrais porque venga el (que no crreo que lo hicierais de verdad si acabara viniendo), trankilos que este tio ya traeria mas socios nuevos, lo malo es que no vendra cobra mucho, pero decir si viene este me borro porque no estais de acuerdo con sus ideas politicas lo veo una gilipollez yo tampoco lo estoy pero no por eso me borraria si vieniera, tmb pienso que al menos asta dicienbre nos vamos a quedar con lo ke tenemos, y creo que un delantero tendria que venir  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat X-Men Aigua

• Global Moderator
  • Infantil
  • *
  • Missatges: 267
« Respondre #1388 el: 31 de Agost de 2009, 14:47:42 pm »
Apreciats companys foreros:

Coom titula el tema:
Rumors... Altes i Baixes 2009-2010
, en aquest post es parla dels rumors de fitxatges i sortides del club en aquest principi de temporada. També, com apunta un altre dels participants:

Volia recordar que aquesta secció és la de PRIMER EQUIP....

Aquí es vé a parlar sobre el primer equip, no d'altres temes. Si voleu seguir la discussió política, teniu un apartat: http://www.cesabadell.org/forum/index.php?board=13.0 on conversar sobre aquests temes amb educació.

Una cordial salutació a tots els foreros.
Donant suport a WebTeam - Visca el Centre d'Esports Sabadell!!!

Desconnectat Brylle

• Juvenil
  • Missatges: 423
  • temp 86-87; 87-88 1ª DIVISION; YO LO VI volveremos
« Respondre #1389 el: 31 de Agost de 2009, 17:38:53 pm »
A mi mes igual que fichi Salva o el que sigui metres fiqui gols; que mes dona!!! es sap algu de algun fichatge de davanter?? perque si no anem apanyats!!! a part Salva acaba de fichar per L'Albacete de 2A era prebisible :plora

Desconnectat trival

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1010
« Respondre #1390 el: 31 de Agost de 2009, 18:04:18 pm »
Yo opino que hay dos posciones a reforzar la de lateral derecho y la de delantero. Jaume no tiene suficiente velocidad y le pasan rápido y se mete mucho para el centro. Por lo que oi e Radio Sabadell la jugada del gol vino de esa banda el domingo. En cuento a la de delantero centro Joel es un buen delantero con velocidad y fuerza, pero que le falta precisión. Quizás con un delantero con maás precisión marcariamos más goles pero Joel tiene q seguir jugando todos lso partidos, por la banda me gusta y de mediapunta lo tendria que probar. Un buen delantera seria:

Joel/Roberto      Puigdollers/Roberto        Blas

(¿?delantero con precisión¿?)

Pero el problema esque solo falta uan plaza en el equipo, que solo quedan menos de 6 horas apra q se cierre el mercado y que ya hay pocos jugadores sin club.

¿Lateral derecho o Delantero centro?

Yo no lo tengo claro porque por las banda derecha se que van a venir muchos goles, y también se que podriamos marcar mas goles con un delantero mejor.

Es cuestión de mirar el mercado y en la posición donde haya alguein dle mercado que tenga más calidad se ficha pero para fichar a uno que no sea mejor que los titulares se deja la plaza y se espera a invierno.

¡Saludos!

antcarcer

• Visitant
« Respondre #1391 el: 31 de Agost de 2009, 19:13:46 pm »
BOMBAAAAAAAA!!!!

segons RS, el davanter que la directiva vol és de segona A. ..

No se si el Joan i el Benavente saben que només tenen cinc hores de termini ...  :ostres

Gol del Sabadell

• Visitant
« Respondre #1392 el: 31 de Agost de 2009, 19:19:52 pm »
Yo he estado fuera unos dias y he estado un poco desconectado sobre el partido de ayer, ahora me estoy poniendo al dia, con todos vuestros comentarios, que grande es este fórum!!! :thumbsup: .
Sobre las declaraciones de Pelegrí:
1.- Los jugadores a entrenar, jugar, darlo todo en el campo y a callar en estos temas (si falta un jugador en alguna posición o no. De momento no lo ha dicho ni el mister y sobre la falta de actitud, mejor que reflexionen y lo hablen en el vestuario y no de puertas para afuera). Bueno es mi opinión.
2.- Una vez que ha hablado.... tiene más razón que un santo.

Falta 1 delantero centro que sea nuestra referencia arriba, también estoy de acuerdo en que no tenemos lateral derecho de garantias plenas, pero con el 0-0 no vamos a ningún lado, para mi después de toda una pretemporada, veo que Joel no tiene demasiada incidencia de momento, lo veo apagado y precisamente su mejor juego llegó contra el Monzón en banda, con lo cual podemos darle la banda a Joel  y tenemos a Roberto de mediapunta que es donde más resultado ha dado. Fran lo veo más hecho que hace dos años, pero me gusta más de revulsivo o con alguien más que lo acompañe que no solo.
A los que os decantais por el lateral, también os doy la razón, pero por falta de presupuesto o por no querer demasiados jugadores en la plantilla hemos destinado varias fichas a chicos jóvenes que aparte de ir convocados de vez en cuando no van a jugar mucho y ahora hay que elegir sólo en una de las dos posiciones. De todas formas no olvideis que Jaume fue nuestro lateral en el play off (aunque yo lo prefiero de central) y Chapi es de los más destacados de los jóvenes, con lo cual en un partido puntual y acompañado de gente de experiencia como tenemos atrás no lo tiene porqué hacer mal.   Bueno quedan 5 horas ¿habrá fichaje?

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #1393 el: 31 de Agost de 2009, 19:22:08 pm »
Alguns han dit Arnal del Girona.

També podria ser Pitu del Las Palmas....

No sé, veurem si hi ha últim reforç....
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat Ruben_cesbd

• Jugador Prof.
« Respondre #1394 el: 31 de Agost de 2009, 19:26:31 pm »

Pitu ex Barça "B" i Gavà...nosee,no me acavà de convencer :-\ antes me quedaria con Arnal  :ok

Tan solo queda 4 horas para cerrar el fichaje!!!

Desconnectat _MJ_

• Entrenador
  • Missatges: 1971
  • REY DEL POP !
« Respondre #1395 el: 31 de Agost de 2009, 19:35:23 pm »

Pitu ex Barça "B" i Gavà...nosee,no me acavà de convencer :-\ antes me quedaria con Arnal  :ok

Tan solo queda 4 horas para cerrar el fichaje!!!

Per ser més exacte 4 hores i 25 minuts ;D :icon_mrgreen:
Cuando juegues, siempre estaré a tu lado, Sabadell no me falles, yo nunca te he fallado.

Desconnectat _MJ_

• Entrenador
  • Missatges: 1971
  • REY DEL POP !
« Respondre #1396 el: 31 de Agost de 2009, 19:44:00 pm »
La meva pregunta es que si fitxem el jugador que falta,no sabrem qui es fins demà o actualitzaran RS a la secció del ce sabadell? :icon_question:

:beer2 :beer2

Cuando juegues, siempre estaré a tu lado, Sabadell no me falles, yo nunca te he fallado.

Desconnectat Ruben_cesbd

• Jugador Prof.
« Respondre #1397 el: 31 de Agost de 2009, 19:50:51 pm »
La meva pregunta es que si fitxem el jugador que falta,no sabrem qui es fins demà o actualitzaran RS a la secció del ce sabadell? :icon_question:

:beer2 :beer2

Supongo que lo actualizaran por la pagina web oficial del equipo como han echo con los anteriores fichajes.. :ok

Desconnectat Uri19

• Jugador Prof.
  • Missatges: 793
  • Secció Cubata!! fundat el 2009
« Respondre #1398 el: 31 de Agost de 2009, 19:53:55 pm »
que morbo.... jajaja

si es que som un club de primera, amb un possible fitxatge a ultimes hores....
jo també optaria per Arnal, tot i que Pitu no em desagradaria...
Jo també soc arlequinat, / encarnat en cent-sis anys d'història
amb victòries sempre hem patit / amb derrotes sempre ens hem empenedit
i si ho has sentit, / és que el cor t'ho ha demanat.
Sentiment arlequinat!

Desconnectat trival

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1010
« Respondre #1399 el: 31 de Agost de 2009, 20:28:51 pm »
Este trae emoción y va mal para el corazón xd jaja
Me rio por no llorar mira que esperar a última hora cuando hay un mercado limitado y ya ha acabado al pretemporada y ha emepzado al temporada y no ficharlo antes.
Espero que si fichamos a alguien a última hora, ficharlo a última hora traiga algo beneficioso como pagerle menos sueldo.
Saludos