Una sola derrota i a la primera jornada de lliga, i posem de volta i mitja i en qüestió la política esportiva i econòmica del club... De rècord, vaja! La mateixa política esportiva i econòmica que ha facilitat que en els darrers anys a casa nostra NOMES es parli de futbol, havent a més a més, aconseguit TOTS i cadascún dels objectius proposats a principi de cada temporada.
Algú li passa pel cap que aquesta directiva i cos tècnic no li hagués agradat fitxar al Meca de torn? És que estem bojos o que? És evident que a aquest equip li calen uns retocs. Senzillament, econòmicament el club ha donat tot el que podia donar, res més. Algú pot dir que es podria haver fet un esforç... D'acord, i jo dic, és que no ha estat prou esforç haver mantingut gairebé el 80% de l'equip que ens va dur al play-off l'any passat? I si en lloc de pensar en el que podria haver vingut i no ha arribat, pensem en els que s'han quedat? Tenim jugadors que el 90% d'equips que aspiren a play-off voldrien i en canvi continuen a Sabadell. Algú em pot dir quants anys feia que això no succeïa?
Algú te ganes de fitxar onze "Mecas" i el mes de març anar pagant percentatges de nòmines i no el cent per cent? Algú te ganes de tornar a aparèixer als medis per temes no esportius o ser denunciat a l'AFE a l'estiu? Sisplau! Demano respecte i confiança per unes persones que estan portant el CE Sabadell pel camí correcte, que tenen en els darrers tres anys un currículum immaculat, i que han aconseguit que el nostre club torni a ser respectat i escollit com una bona opció per jugadors importants de la categoria.
A més, estic plenament convençut que amb onze jugadors el Sabadell MAI hagués perdut a Ontinyent. Demano que mirem endavant, que continuem confiant en els professionals i responsables actuals del club, s'han guanyat a pols un crèdit que una simple derrota i a la primera jornada de lliga no pot fer minvar. Gastem totes les energies en recolzar i estar al costat de l'actual plantilla i cos tècnic del CE Sabadell, en intentar arribar lluny a la Copa del Rei i el més amunt a la lliga. Pensar en ell que s'hauria d'haver fitxat ara per ara, no serveix absolutament per res i no aporta cap nota positiva a l'entitat.
Ànims a tothom i més que mai... VISCA EL CE SABADELL FC I LA SEVA AFICIO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!