Autor Tema: ATENCIÓ!!! HI HA POSSIBILITAT DE JUGAR LA TERCERA ELIMINATÒRIA!!!  (Llegit 13502 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat Randel

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4673
  • Gènere: Masculí
  • Sabadell, Mai caminaràs sol.
    • Waltrapers Sabadell
Re: IMPORTANT : EL CADIS DENUNCIA AL REAL UNION
« Respondre #20 el: 08 de Juny de 2009, 14:21:16 pm »
avui m'han dit q des de la banqueta, despres del gol fantasma del sabadell, van protestar i el linier va dir 'ya lo se q a entrado'

q esta passant aki !!!
Ser arlequinat és diferent, ser arlequinat és un sentiment !

Desconnectat Noizer

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1124
« Respondre #21 el: 08 de Juny de 2009, 14:26:05 pm »
jo ja arriba un punt que no sé qui es el culpable, si l'Unión de Irún o la RFEF i el Villar que es vasc...  :sleep:
De tot aixó només dic que a les dues parts els interessa MOLT que hi hagi més d'un equip vasc a 2a l'any vinent.
@javi_gt86

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #22 el: 08 de Juny de 2009, 14:27:08 pm »
avui m'han dit q des de la banqueta, despres del gol fantasma del sabadell, van protestar i el linier va dir 'ya lo se q a entrado'

q esta passant aki !!!

Si això es veritat, es per deixar de veure futbol per sempre més.
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat Donostiarra

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 20
« Respondre #23 el: 08 de Juny de 2009, 14:33:32 pm »
Si si i van animar igual o mes que nosaltres !!!!
Per cert si estabas per alli aixo vol dir que tu eras....... un noi que va venir per la part dels del Irun acompanyat amb una noia i que va passar la cinta policial per possarse amb nosaltres ¿oi que si? jejejejejejeje    vaig veure arribar una parella i el noi es va treure la jaqueta i a sota portaba la samarreta del sabadell i va passar per sota de la cinta i es va possar al nostre costat, segur que seria tu    :beer2

Si, jo mateix!!!! vaig entrar pel cantó dels de Irun i vaig passar la cinta policial!!! aquest era jo!!! qui eres tu??? per cert, surt una foto al diari vasc que no surto de miracle...adjunto la foto!!! jo estava al costat del que surt a la esquerra de tot, abaix.

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
Re: Que posibilidad hay de que el R.Unión de Irún quede eliminado con este artí****?
« Respondre #24 el: 08 de Juny de 2009, 15:45:12 pm »
Facil de respondre la teva pregunta.... cap posibilitat    :ko
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #25 el: 08 de Juny de 2009, 15:51:13 pm »
Aquest noi es el Vimo i es company de viatge, jejejejeje jo encara estaba mes a la esquerra, tocan la cinta de separacio entre aficions  :beer2
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat umbria

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2760
  • Gènere: Femení
Re: Que posibilidad hay de que el R.Unión de Irún quede eliminado con este artí****?
« Respondre #26 el: 08 de Juny de 2009, 15:55:37 pm »
i perquè no s'impugna el partit, no es pot fer?

que potser no serveix de res? segurament, però la propera vegada s'ho pensaran més abans de donar-nos per c_ul

stic fins els nassos de q ens prenguin pel pito del sereno, tants amics a la Federació (les dues) tants dinars, tanta gespa i no ens serveix més que per anar aguantant tot el q els hi surt de la punta de la p**** a tothom
Millor Moderadora Forera Novell

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #27 el: 08 de Juny de 2009, 16:08:03 pm »

q esta passant aki !!!

Si això que dius és cert (jo m'ho crec), hem d'anar a Madrid a muntar el pollo del segle :****

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #28 el: 08 de Juny de 2009, 16:11:38 pm »
jo ja arriba un punt que no sé qui es el culpable, si l'Unión de Irún o la RFEF i el Villar que es vasc...  :sleep:
De tot aixó només dic que a les dues parts els interessa MOLT que hi hagi més d'un equip vasc a 2a l'any vinent.

Això no és nou. El descens de l'Eibar i l'Alabès havien de "comportar" un ascens basc. Igual que l'ascens del Xerez ha comportat un parell de "descens" andalusos...

Desconnectat Donostiarra

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 20
« Respondre #29 el: 08 de Juny de 2009, 17:31:22 pm »
Aquest noi es el Vimo i es company de viatge, jejejejeje jo encara estaba mes a la esquerra, tocan la cinta de separacio entre aficions  :beer2

Doncs jo en molts moments estava tocant la cinta al costat del nano de la Reial Societat.

Algu li va dir a un altre "fes lloc que estem fotent aquest nano fora de la cinta"

Desconnectat Miki

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1150
  • Jo vaig ser a Ipurua!
« Respondre #30 el: 08 de Juny de 2009, 18:59:56 pm »

Això no és nou. El descens de l'Eibar i l'Alabès havien de "comportar" un ascens basc. Igual que l'ascens del Xerez ha comportat un parell de "descens" andalusos...

Haurem de fer baixar al Girona i al Nàstic per que ens pugin de cataegoria??  :icon_mrgreen:
Espero que no i que poguem ser 3 catalans a 2ªA!
"Hem ofert treball i respecte vers l'escut que lluïem a la samarreta, i així, hem ofert Honor al Sabadell"
Lluís Carreras, discurs a la Plaça de Sant Roc el 29-5-2011.

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #31 el: 08 de Juny de 2009, 20:59:39 pm »
Aquesta denuncia del Cadis si prosperés crec q en podríem treure benefici sempre i quan també denuncíem lo nostre nosaltres.

A d ser molt greu tot això perq el Cadis que ja és equip de 2ª divisió A hagi presentat la denuncia, està clar q allà no es prenen les coses amb tanta filosofia com nosaltres I BEN FET QUE FAN!!!!
En aquesta vida no es pot badar.

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
« Respondre #32 el: 08 de Juny de 2009, 21:28:11 pm »
El Càdis ascendeix...i denúncia al Real Unión...nosaltres no passem l'eliminatòtia fruit d'una brutal injustícia....

NO HO DENUNCIAREM....?....O ÉS QUE HI HA MÉS COSES AMAGADES.....
« Darrera modificació: 08 de Juny de 2009, 21:42:15 pm per jo »

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
« Respondre #33 el: 08 de Juny de 2009, 21:40:57 pm »
La nostra Ciutat...i aquest fórum ha de ser un clam...no ens ho mereixe'm...

DENÚNCIA...I JUSTÍCIA....ESTEM FARTS DE PALS...(i no els recordaré)

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #34 el: 08 de Juny de 2009, 21:52:00 pm »
La denuncia del Cadiz se ve k la puso 1 o 2 dias antes del partido de vuelta contra el Real Union, nose si una vez puesta la denuncia luego se pueden echar atras o estan obligados a seguir con la denuncia.
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat Randel

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4673
  • Sabadell, Mai caminaràs sol.
    • Waltrapers Sabadell
« Respondre #35 el: 08 de Juny de 2009, 21:55:41 pm »
si això prospera el q pot treure més benefici és l'Alcorcón al ser l'últim rival ... en cas de desqüalificació.
Ser arlequinat és diferent, ser arlequinat és un sentiment !

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #36 el: 08 de Juny de 2009, 22:07:58 pm »
Em de fer el que sigui i "montar el pollo" que fagi falta perque això no quedi en l'oblit.

L'objectiu de tot això seria a llarg plaç. Aquest any ja poc aconseguirem, però de cara a la temporada vinent si arribéssim a play-off segur que sortiriem amb les opcions que la resta.

Fem follón perque ja n'estem farts de sempre el mateix.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15051
  • CHIARA
« Respondre #37 el: 08 de Juny de 2009, 22:34:40 pm »
Desde luego que es indignante los hechos denunciados por el Cádiz CF, pero visto desde el lado arlequinado, hemos caído en las maniobras de despacho oculto o número de teléfono secreto, hombre del maletín etc., cosa que no es nueva para nuestro Club ya que en el pasado (85/86) fue protagonista de unos hechos parecidos aunque en aquella ocasión la intención fue la compra del trencilla de turno, por tanto repito que yo dejaría la cosa como está ya que no se sacará nada en nuestro beneficio y menos estar removiendo la mi.er.da.

Pensemos ya en la temporada que viene sobre todo en las idas y venidas de jugadores.

:anims    :trebol    :anims
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #38 el: 08 de Juny de 2009, 23:16:02 pm »
A mi m'es igual si ajudem al Alcorcon o aqui sigui, pero aquesta pandilla no es mereixen pujar, estic fart dels arbitres, de tot plegat!!  Aquests fills de p*** em van fer plorar pel partit i no saben el mal que estan fen als arlequinats!

Siusplau a fer algo al respecte
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15051
  • CHIARA
« Respondre #39 el: 08 de Juny de 2009, 23:36:05 pm »
A mi m'es igual si ajudem al Alcorcon o aqui sigui, pero aquesta pandilla no es mereixen pujar, estic fart dels arbitres, de tot plegat!!  Aquests fills de p*** em van fer plorar pel partit i no saben el mal que estan fen als arlequinats!

Siusplau a fer algo al respecte

Todos estamos pasando un mal momento por las circunstancias, ahora sentimos que nos falta algo por la ilusión que habíamos puesto en este final de temporada, pero el fútbol como la vida sigue y continua, la próxima temporada esta ahí, por tanto ánimo y hay que mirar hacia delante, esperemos que la  temporada que viene sea la del ascenso, ahora nuestro sueño se renueva, hay que procurar que desde un principio todo salga mucho mejor y estemos luchando por los primeros puestos; lo demás es luchar contra molinos, el fútbol y sus dirigentes no están acorde con los tiempos, desde siempre han estado anclados en el pasado.

:anims    :trebol    :anims
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia