Enquesta

qui s'emportarà la millor ovació?

pep llorens
0 (0%)
guille barea
0 (0%)
jordi lp
2 (8%)
ursula llorens
1 (4%)
javier rios
0 (0%)
quim marín
2 (8%)
ritme dança cia
1 (4%)
the golden band
1 (4%)
joan soteras
6 (24%)
manel bustos (camera men)
4 (16%)
el de les llums (professional)
5 (20%)
el del só (professional també)
3 (12%)

Total de vots: 24

Autor Tema: OVACIÓ GRAN GALA CES  (Llegit 3506 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat xiprer7

• Aleví
  • Missatges: 51
  • Gènere: Masculí
OVACIÓ GRAN GALA CES
« el: 16 de Juny de 2009, 12:03:09 pm »
El proper dijous hi ha la Gran Gala del CES i jo m'he preguntat quein desl artistes convidats s'emportarà la GRAN OVACIÓ de la nit.

obro aquesta enquesta per veure que opinen els foreros...

Fum fum fum

• Visitant
Re: OVACIÓ GRAN GALA CES
« Respondre #1 el: 16 de Juny de 2009, 12:25:14 pm »
Que algu posi qui son cadascú també perquè només conec el Jordi LP dels que actuen ,que fan? canten? ballen? toquen la sambomba?

Desconnectat umbria

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2760
  • Gènere: Femení
« Respondre #2 el: 16 de Juny de 2009, 12:46:22 pm »
Que algu posi qui son cadascú també perquè només conec el Jordi LP dels que actuen ,que fan? canten? ballen? toquen la sambomba?

:shifty:
Millor Moderadora Forera Novell

Desconnectat JMLL

• Entrenador
  • Missatges: 1889
« Respondre #3 el: 16 de Juny de 2009, 12:58:52 pm »
Mentre no se la emporti el Bustos, m'és igual.
''Tenía una casa en la costa, pero para llegar a ella había que pasar por un bar. Nunca llegué a ver el mar.'' (George Best)

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #4 el: 16 de Juny de 2009, 13:11:00 pm »

madre mia que odio no pues aun estabamos peor con otro alcalde que lo hizo muy bien en la ciudad pero el futbol le importaba una m***** si muchos supierais la mitad de las cosas que a hecho Bustos por el equipo no lo criticairais tanto.

para mi la mayor ovacion sera para Jordi Lp es el unico que conozco aparte de Soteras y Bustos  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat JMLL

• Entrenador
« Respondre #5 el: 16 de Juny de 2009, 13:16:25 pm »

madre mia que odio no pues aun estabamos peor con otro alcalde que lo hizo muy bien en la ciudad pero el futbol le importaba una m***** si muchos supierais la mitad de las cosas que a hecho Bustos por el equipo no lo criticairais tanto.

para mi la mayor ovacion sera para Jordi Lp es el unico que conozco aparte de Soteras y Bustos  :beer2 :beer2
Això no t'ho nego. Però tampoc em pots negar que és un dels mafiosos més grans que ha tingut Sabadell.  :xin-xin :xin-xin
''Tenía una casa en la costa, pero para llegar a ella había que pasar por un bar. Nunca llegué a ver el mar.'' (George Best)

antcarcer

• Visitant
« Respondre #6 el: 16 de Juny de 2009, 13:23:50 pm »

Això no t'ho nego. Però tampoc em pots negar que és un dels mafiosos més grans que ha tingut Sabadell:xin-xin :xin-xin

Ja voldria jo un d'aquests MAFIOSOS per a president del Centre D'Esports .... només has de veure l'historial de la majoria de presidents de primera.

Desconnectat toni78

• President
« Respondre #7 el: 16 de Juny de 2009, 13:34:59 pm »

Això no t'ho nego. Però tampoc em pots negar que és un dels mafiosos més grans que ha tingut Sabadell.  :xin-xin :xin-xin

y hoy en dia que alcalde de que ciudad y ademas de grande como la de Sabadell no es asi? parecemos nuevos  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat JMLL

• Entrenador
« Respondre #8 el: 16 de Juny de 2009, 14:00:29 pm »

Això no t'ho nego. Però tampoc em pots negar que és un dels mafiosos més grans que ha tingut Sabadell:xin-xin :xin-xin

Ja voldria jo un d'aquests MAFIOSOS per a president del Centre D'Esports .... només has de veure l'historial de la majoria de presidents de primera.
Però són presidents de clubs de futbol. Jo estic parlant d'un alcalde d'una ciutat gran com Sabadell. I a sobre se li riuen les gràcies... per favor, a mi no m'en fa cap de gràcia.

Desconnectat JMLL

• Entrenador
« Respondre #9 el: 16 de Juny de 2009, 14:02:46 pm »

para mi la mayor ovacion sera para Jordi Lp es el unico que conozco aparte de Soteras y Bustos  :beer2 :beer2
Això no t'ho nego. Però tampoc em pots negar que és un dels mafiosos més grans que ha tingut Sabadell.  :xin-xin :xin-xin

y hoy en dia que alcalde de que ciudad y ademas de grande como la de Sabadell no es asi? parecemos nuevos  :beer2 :beer2
I això s'ha d'aplaudir?

Desconnectat toni78

• President
« Respondre #10 el: 16 de Juny de 2009, 14:03:05 pm »

para mi la mayor ovacion sera para Jordi Lp es el unico que conozco aparte de Soteras y Bustos  :beer2 :beer2
Això no t'ho nego. Però tampoc em pots negar que és un dels mafiosos més grans que ha tingut Sabadell.  :xin-xin :xin-xin

Però són presidents de clubs de futbol. Jo estic parlant d'un alcalde d'una ciutat gran com Sabadell. I a sobre se li riuen les gràcies... per favor, a mi no m'en fa cap de gràcia.

pues si no te hace gracia no te rias compañero, a mi no me hace ilusion ni le rio ninguna gracia pero opino que no hace nada que hoy en dia no hagan en cualquier ciudad, y lo unico que le aplaudo esque ayude a neuestro club que sea mafioso o no me da igual paso de mezclar la politica con el futbol como haces tu   :beer2 :beer2
visca el sabadell

Fum fum fum

• Visitant
« Respondre #11 el: 16 de Juny de 2009, 14:10:46 pm »
Collona Toni... ya cuesta no mezclar politica y futbol en una ciudad donde el Ayuntamiento es PROPIETARIO del club de futbol.

Desconnectat toni78

• President
« Respondre #12 el: 16 de Juny de 2009, 14:14:37 pm »
Collona Toni... ya cuesta no mezclar politica y futbol en una ciudad donde el Ayuntamiento es PROPIETARIO del club de futbol.

pues no se a de melclar a mi lo que haga Bustos en el ayuntamiento me da igual solo veo que ayuda al club mas que otros que lo podia ayudar mas si tmb lo digo pero es lo que hay, lo que haga politicamente me da igual amigo  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat Miki

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1150
  • Jo vaig ser a Ipurua!
« Respondre #13 el: 16 de Juny de 2009, 14:18:21 pm »
El Soteras no va dir a l'Arlequinat que han cambiat l'himne per l'any que ve i que l'estrenaràn a aquesta gala?? Suposo k si l'himne agrada, s'enportarà una gran ovació  ;D
"Hem ofert treball i respecte vers l'escut que lluïem a la samarreta, i així, hem ofert Honor al Sabadell"
Lluís Carreras, discurs a la Plaça de Sant Roc el 29-5-2011.

Desconnectat JMLL

• Entrenador
« Respondre #14 el: 16 de Juny de 2009, 14:51:17 pm »
El Soteras no va dir a l'Arlequinat que han cambiat l'himne per l'any que ve i que l'estrenaràn a aquesta gala?? Suposo k si l'himne agrada, s'enportarà una gran ovació  ;D
Nova versió de l´himne del CE Sabadell

16/06/2009
Dijous dins de la Gran Gala Arlequinada es presentarà la nova versió moderna de l´himne del Centre d´Esports Sabadell, Honor al Sabadell. La nova versió ha estat realitzada pels coneguts sabadellencs i arlequinats germans Ten.
Altres continguts arlequinats de la gala seran imatges històriques del club i un audiovisual amb imatges de l´afició arlequinada.
Us hi esperem a tots!

Desconnectat Miki

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1150
  • Jo vaig ser a Ipurua!
« Respondre #15 el: 16 de Juny de 2009, 15:31:30 pm »
El Soteras no va dir a l'Arlequinat que han cambiat l'himne per l'any que ve i que l'estrenaràn a aquesta gala?? Suposo k si l'himne agrada, s'enportarà una gran ovació  ;D

16/06/2009
Dijous dins de la Gran Gala Arlequinada es presentarà la nova versió moderna de l´himne del Centre d´Esports Sabadell, Honor al Sabadell. La nova versió ha estat realitzada pels coneguts sabadellencs i arlequinats germans Ten.
Altres continguts arlequinats de la gala seran imatges històriques del club i un audiovisual amb imatges de l´afició arlequinada.
Us hi esperem a tots!

Coneguts?? Jo no n'havia sentit a parlar mai...  :grogi
"Hem ofert treball i respecte vers l'escut que lluïem a la samarreta, i així, hem ofert Honor al Sabadell"
Lluís Carreras, discurs a la Plaça de Sant Roc el 29-5-2011.

Desconnectat MAYOLETE

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #16 el: 16 de Juny de 2009, 15:35:22 pm »
Coneguts?? Jo no n'havia sentit a parlar mai... 

Diria que són els productors de l'operación triunfo.
The pride of Catalunya

Desconnectat umbria

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2760
  • Gènere: Femení
« Respondre #17 el: 16 de Juny de 2009, 15:53:37 pm »
doncs mentres no canti l'himne la "Rosa de Espagña" o el "Bisbal"...
Millor Moderadora Forera Novell

Desconnectat GUTI

• CE Foreros Arlekinats
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1104
  • @mikelsbd
« Respondre #18 el: 16 de Juny de 2009, 15:56:04 pm »

16/06/2009
Us hi esperem a tots!

O sigui, a la gala passaran els programes de l'Arlequinat tal qual i es quedaran tan panchos  :laugh2:

:happy2:
Forero Més Catxondo

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #19 el: 16 de Juny de 2009, 15:58:02 pm »
Me parece increíble que se haya invitado a la Gran Gala a un pseudo-cantante, Guille Barea, nacido de ese programa infame que es OT (y que seguramente no sabrá ni en que categoría juega el Sabadell ni los colores de nuestra equipación) y no se haya pensado en invitar a los LUTGARDA'S FRIENDS (a no ser que pretendan dar una sorpresa con su presencia, que entonces ya me callo :tongue3:).