Autor Tema: Quants partits de Sancio li fotaran a Moya?  (Llegit 3885 cops)

0 Usuaris i 5 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat vimo

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1006
  • Gènere: Masculí
Re: Quants partits de Sancio li fotaran a Moya?
« Respondre #20 el: 09 de Juny de 2009, 13:34:16 pm »
A veure, després de 60 hores acabat el partit, començo a estar una mica centrat per opinar d'una situació de la qual vaig viure de molt en dins. Tot i que estava a 1era fila, tocant a la gent de l'Irun, en vaig sortir amb un cop de porra i no vaig tirar cap cadira.
Dono tota la raó al Fum, no s'ha de tirar cap cadira al camp, ja que fer-ho es CAURE A LA TRAMPA. Les conceqüencies d'una acció com aquesta només duen coses negatives (decentrar als propis jugadors, sancions al club, mala imatge, donar excuses a la policia per fer carregues perque no apretem tant,...).
Una altra cosa es el que penso que se li hauria de fer a aquell 9, després del partit i a soles , si veig alguna cosa, jo no diré res (ja m'enteneu...).
I de les pseudo-persones amb porres, no en vull dir res, no vull perdre ni un segon més de la meva vida pensant amb ells. Ja tenen **** pena de no poder dormir allà on volen, jo si.

Dret a ser únic i excluxivament arlequinat.

Desconnectat domeco

• Infantil
  • Missatges: 239
  • Ser del sabadell: un orgull, un sentiment.
« Respondre #21 el: 09 de Juny de 2009, 15:24:18 pm »
El moya no tindria d'haber anat a escupir, ni a insultar ni res del que posa, tindria d'haber anat tranquilament i haberli trencat les cames.
Aquest any a per totes totes !!

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #22 el: 09 de Juny de 2009, 15:27:09 pm »
las sillas no las arrancaron y las tiraron simplemente las cogieron del suelo y las dejaron caer dentro del terreno de juego porque arrancar una cosa que ya esta suelta no se le llama arrancar y las sillas de aquel futbolin estaban la mitad sueltas  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7186
« Respondre #23 el: 09 de Juny de 2009, 15:56:16 pm »
Yo solo quiero hacer una pregunta... ¿si alguien se pone a tres metros vuestros y os empieza a provocar, os quedais quietos y que os siga vacilando o que haces? Si el tal Goikoetxea no hubiera provocado, no hubiera pasado nada, de eso estoy seguro.

Peró com va fer això el Moya, si l'ertzaintza -o com s'escrigui- no el van deixar?

I tema hools ho tinc clar: faria com el laporta. Allò va ser una autèntica vergonya i és un problema greu no del Sabadell, sinó del Vallès i sobretot de Sabadell i Castellar del Vallès.

¿Que hemos echo en Castellar ahora?  :o

Teneis el pueblo lleno de skins. Da miedo!!

A mi muchas veces me han vacilado jugadores contrarios, pero nunca he tirado sillas a ningún campo.
Siempre son los mismos con los mismos problemas!!

Me parece que tu no has venido nunca a Castellar. Haber si te piensas que esto es el Bronx y que vas por la calle y te meten una paliza tras otra. Además, seguro que en tu pueblo también habrá algún descerebrado que otro. ¿O es que vives en Pedralbes?

Por cierto, no te vi por Irún... :ejem

Peró en serio que em vas buscar!?

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7186
« Respondre #24 el: 09 de Juny de 2009, 15:58:31 pm »
El moya no tindria d'haber anat a escupir, ni a insultar ni res del que posa, tindria d'haber anat tranquilament i haberli trencat les cames.

En Moya escupint? No m'ho crec!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #25 el: 09 de Juny de 2009, 23:21:17 pm »
Res, minúcies. Hauríem d'haver anat els 19.999 skins de Castellar del Vallès i l'almuniaforever (l'únic clasquerí que no és skin i no sap que viu rodejat d'ells), per a trencar-li les cames i fotre-li el xiulet per on s'acaba l'esquena.

Ara, parlant seriosament, espero que no el sancionin, per evitar remoure més la m****.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat WTEE

• Mecenes Or
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 396
« Respondre #26 el: 10 de Juny de 2009, 18:06:37 pm »
Acabo de veure la llista de sancionats a la pàgina web de la RFEF i al Ramón Moya li han caigut dos partits.  :rant:

Mare meva, això és un autèntic escàndol.  :paret

I mentrestant, al trío arbitral, que els hi faran, una xupadeta i un ascens de regal?
DESPRÉS DE 18 ANYS, HO HEM ACONSEGUIT......... ....... TORNEM A SER DE SEGONA A!!!!! VISCA EL SABADELL!!!!!

Desconnectat txisky

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2624
« Respondre #27 el: 10 de Juny de 2009, 18:19:29 pm »
Acabo de veure la llista de sancionats a la pàgina web de la RFEF i al Ramón Moya li han caigut dos partits.  :rant:

Mare meva, això és un autèntic escàndol.  :paret

I mentrestant, al trío arbitral, que els hi faran, una xupadeta i un ascens de regal?

Doncs tenint en compte el que va posar el "pàjaru" a l'acte encara hauriem d'estar contents...  :wall:
Ni merengues ni culés! Visca el Sabadell!

futsal_90

• Visitant
« Respondre #28 el: 10 de Juny de 2009, 18:22:56 pm »
i del video que diuen??? quant es sabra???

Desconnectat WTEE

• Mecenes Or
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 396
« Respondre #29 el: 10 de Juny de 2009, 18:27:25 pm »

Del video no en faran ni cas.
Bé, potser sí que se'l miren, mentre el Villar va dient: muy bien, Enrique, muy bien, cumpliste muy bien nuestras órdenes!!!!! :rant:
DESPRÉS DE 18 ANYS, HO HEM ACONSEGUIT......... ....... TORNEM A SER DE SEGONA A!!!!! VISCA EL SABADELL!!!!!

futsal_90

• Visitant
« Respondre #30 el: 10 de Juny de 2009, 18:29:27 pm »

Del video no en faran ni cas.
Bé, potser sí que se'l miren, mentre el Villar va dient: muy bien, Enrique, muy bien, cumpliste muy bien nuestras órdenes!!!!! :rant:

jajajajja! que bo ... el villar estara alla mirant el partit mentre li diu a la secreataria un cafe descafainado... ara en serio!!! crec que haurien de multa o sancionar aquet fill de **** que es dedica a donar disgustos a la gent!!!

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #31 el: 10 de Juny de 2009, 19:16:15 pm »

jajajajja! que bo ... el villar estara alla mirant el partit mentre li diu a la secreataria un cafe descafainado... ara en serio!!! crec que haurien de multa o sancionar aquet fill de **** que es dedica a donar disgustos a la gent!!!

Doncs al minim dos partits,i depedra de com estiguin d'humor ???
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat amo al sabadell

• Infantil
  • Missatges: 272
« Respondre #32 el: 10 de Juny de 2009, 19:59:32 pm »
Confirmado le han caido 2 partidos

Desconnectat _MJ_

• Entrenador
  • Missatges: 1971
  • REY DEL POP !
« Respondre #33 el: 10 de Juny de 2009, 20:09:09 pm »
Confirmado le han caido 2 partidos

Pensava que en serien més pero millor :balla
Cuando juegues, siempre estaré a tu lado, Sabadell no me falles, yo nunca te he fallado.