Autor Tema: Preus carnets temporada 2009-2010  (Llegit 19825 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re: Preus carnets temporada 2009-2010
« Respondre #40 el: 28 de Juny de 2009, 23:17:31 pm »
Ok, no comptava amb les càrregues familiars, em referia al parat sense descendència.

Igualment, com tu dius, son 900 com a tope màxim per un parat sense família, i 1200 com a tope per a algú amb descendència, no crec que s'animin a fer-se socis del club sense un descompte previ.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #41 el: 28 de Juny de 2009, 23:27:12 pm »
A mi l'any passat em va anar molt be els 20€ que et donaven per cada soci nou que portaves... crec que qui mes qui menys podria optar a aquesta opcio i aconseguir el descompte dels 20 eurillus.  :greedy:

I per suposat que faria algun tipu de descompte als aturats, of couse, tot i que a alguns els hi faci por que s'hi apuntin 'bruts, melenuts, okupes, immigrants i altres membres de l'extrema esquerra'... el que s'ha de llegir!  :ostres

:beer2
« Darrera modificació: 28 de Juny de 2009, 23:31:32 pm per Sabadell Power »
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #42 el: 28 de Juny de 2009, 23:45:19 pm »
A mi l'any passat em va anar molt be els 20€ que et donaven per cada soci nou que portaves... crec que qui mes qui menys podria optar a aquesta opcio i aconseguir el descompte dels 20 eurillus.  :greedy:

I per suposat que faria algun tipu de descompte als aturats, of couse, tot i que a alguns els hi faci por que s'hi apuntin 'bruts, melenuts, okupes, immigrants i altres membres de l'extrema esquerra'... el que s'ha de llegir!  :ostres

Si ho dius per mi no anaven per aquí els trets....
El tipus d'aturat el qual em refereixo no seria precisament aquest tipus de gent que descrius.
I simplement he dit això perq no m'acabo de creure massa q a Sabadell existeixin gaires aturats, aficionats al Sabadell i que els hi vingui de 60 € per a fer-se socis o no del Sabadell.
Un altre tema seria fer descomptes per a famílies, q d'això sí q molta gent del Sabadell en sortiria beneficiada.

Desconnectat Khiton

• Entrenador
  • Missatges: 1673
« Respondre #43 el: 29 de Juny de 2009, 00:24:16 am »
doncs io l'iniciativa de descomtes pels aturats nomes els hi faria als que acreditasin ser soci del sabadell aquest pasat any 2008/09.

Leonderubi

• Visitant
« Respondre #44 el: 29 de Juny de 2009, 11:37:15 am »
Por culpa de los 20€ del año pasado pillamos una cogorza de cervezas que aún me duele la cabeza. Y es que no sabíamos que hacer con los 20€ y al final lo que no sabía es donde estaba mi casa ni el dinero que me gasté (por descontado que tampoco el número de cervezas que cayeron...)

Salud  :xin-xin :xin-xin :xin-xin

Desconnectat oriolquirce

• Juvenil
  • Missatges: 345
« Respondre #45 el: 29 de Juny de 2009, 11:38:42 am »
i una altre cosa es vital quei es fa el descompte per aturats el club demani algun justificant com que realment estas aturat perque si no mes d'un per estalviar-se uns "eurillos" encara dira que es un aturat i en realitat te feina!
"el segundo es el primero que pierde"

antcarcer

• Visitant
« Respondre #46 el: 29 de Juny de 2009, 11:43:43 am »
i una altre cosa es vital quei es fa el descompte per aturats el club demani algun justificant com que realment estas aturat perque si no mes d'un per estalviar-se uns "eurillos" encara dira que es un aturat i en realitat te feina!

Home, portant el justificant del INEM, amb el qual segells, ja n'hi ha prou.

Desconnectat GUTI

• CE Foreros Arlekinats
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1104
  • @mikelsbd
« Respondre #47 el: 29 de Juny de 2009, 12:01:01 pm »
Home, portant el justificant del INEM, amb el qual segells, ja n'hi ha prou.

Y cómo controlas cuándo dejan de estar parados ? o se trataría de una subvención por toda 1 temporada aunque la situación variase ?

Si alguien cuando paga el carnet tiene trabajo y después se queda parado, qué pasaría ?

Todas las iniciativas están bien, pero se pueden dar tantas casuísticas diferentes que es imposible poderlo tener todo previsto  :disappointed: que ojalá se pudiera eh ?

Forero Més Catxondo

antcarcer

• Visitant
« Respondre #48 el: 29 de Juny de 2009, 12:12:06 pm »
Otia Guti.... tu llevas el ultimo papelito del INEM, y si en Septiembre encuentras trabajo, ale tus w.... y eso que ganas... y si te sacas el carnet normal y tienens la tragedia en Octubre de quedarte parado, pues mala suerte,(más se perdió en la guerra de Cuba y vinieron cantando)y a esperar la promoción del año que viene.  :xin-xin

Desconnectat dani_CES

• Entrenador
  • Missatges: 2129
  • CE SABADELL SEMPRE!!!
« Respondre #49 el: 29 de Juny de 2009, 12:19:08 pm »
creo que es necessario hacer lo de los parados con la situacion economica actual, como hacerlo? pues nose la directiva que estudie cual es la mejor manera, las condiciones para que se t aga el descuento, etc...
aparte de hacer el descuento a los parados lo que tmb haria esq se pudiera pagar por partes. Para mi pagar mas de 100 euros en una vez en un mismo més es bastante dificil.... En el caso que pusieran que entre los 18-25 tuvieramos que pagar 100 mas o menos, no es lo mismo pagar 100 euros de golpe en el mes de agosto, que pagar 50 en agosto i 50 en setiembre o octubre  :xin-xin
Som i serem, sempre arlequinats!

Desconnectat felix

• Entrenador
  • Missatges: 1714
« Respondre #50 el: 29 de Juny de 2009, 13:15:29 pm »
Segons RS demà es presentarà la campanya dels nous carnets de soci.
VISCA EL SABADELL

Desconnectat Roma

• Entrenador
  • Missatges: 2017
  • tornat a il.lusionar
« Respondre #51 el: 29 de Juny de 2009, 14:28:01 pm »
Doncs jo això del descompte per aturats o trobo bé. Hi ha altres clubs que ho han fet (fins i tot a primera)i crec que els hi ha anat bé.
Tot el que pugui ajudar a fer venir gent al camp ho veuré amb bons ulls.
(Com fer un striptease femeni o masculi a la mitja part, jeje)
- Cambrer. - Que?
- El de sempre. -Que?
- El de SEMPRE ESPORTS SABADELL, LA LA LA LA LAAAAA, LA LA LA LA LAAAAAA, LA LA LA LA LAAAAA, SEMPRE ESPORTS SABADELL.

Desconnectat SaC_DruMMeR

• Juvenil
  • Missatges: 357
« Respondre #52 el: 30 de Juny de 2009, 02:37:41 am »

Madre mía, lo que tiene estar a las 2 y media de la madrugada vagando por internet sin ná que hacer al dia siguiente... estaba mirando una discusión en el post de los egarenses en futbolplus sobre el precio de sus abonos para esta temporada en la que algunos creen que un precio superior a los 120€ sería abusivo e iba a copiarles los nuestros para que no lloraran tanto y me encuentro con que en la web oficial ya están los precios de los abonos para la próxima temporada:

SE MANTIENEN TODOS LOS PRECIOS Y SE CREA UNA NUEVA CATEGORIA JOVEN(19-25) A 100€

También pone que si eres socio de toda la vida y te has quedado en el paro tienes un 50% de descuento, no sé, supongo que mañana en la rueda de prensa especificaran que es ser socio "de toda la vida" y la forma de acreditar que te has quedado en el paro. :beer2

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #53 el: 30 de Juny de 2009, 09:07:48 am »

Madre mía, lo que tiene estar a las 2 y media de la madrugada vagando por internet sin ná que hacer al dia siguiente... estaba mirando una discusión en el post de los egarenses en futbolplus sobre el precio de sus abonos para esta temporada en la que algunos creen que un precio superior a los 120€ sería abusivo e iba a copiarles los nuestros para que no lloraran tanto y me encuentro con que en la web oficial ya están los precios de los abonos para la próxima temporada:

SE MANTIENEN TODOS LOS PRECIOS Y SE CREA UNA NUEVA CATEGORIA JOVEN(19-25) A 100€

También pone que si eres socio de toda la vida y te has quedado en el paro tienes un 50% de descuento, no sé, supongo que mañana en la rueda de prensa especificaran que es ser socio "de toda la vida" y la forma de acreditar que te has quedado en el paro. :beer2

pues esa nueva categoria esta muy bien, y haber si especifican eso de socios de toda la vida, y aun asi yo habria echo otra categoria de goles mas baratos que en general a 130 o asi  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7186
« Respondre #54 el: 30 de Juny de 2009, 09:12:12 am »

Jo també crec que estaria bé un carnet per a aturats, amb un descompte.

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #55 el: 30 de Juny de 2009, 10:39:39 am »

pues esa nueva categoria esta muy bien, y haber si especifican eso de socios de toda la vida, y aun asi yo habria echo otra categoria de goles mas baratos que en general a 130 o asi  :beer2 :beer2

Socios o entradas más baratas para los goles es imposible hacerlo si no se ponen vallas de separación entre los goles y preferencia. Si no todo el mundo compraría entradas de Gol y luego se sentaría donde quisiera.
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat dani_CES

• Entrenador
  • Missatges: 2129
  • CE SABADELL SEMPRE!!!
« Respondre #56 el: 30 de Juny de 2009, 11:43:52 am »
lo que no entiendo es pq el juvenil es hasta los 18 en vez de ser hasta los 17 xd
Som i serem, sempre arlequinats!

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #57 el: 30 de Juny de 2009, 12:29:26 pm »

Socios o entradas más baratas para los goles es imposible hacerlo si no se ponen vallas de separación entre los goles y preferencia. Si no todo el mundo compraría entradas de Gol y luego se sentaría donde quisiera.

un año ya lo hicieron y pusieron un par de personas controlando que nadie de colara creo que no costaria tanto  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #58 el: 30 de Juny de 2009, 12:49:36 pm »

No es ninguna obra faraonica VOLVER a vallar los goles... y los ingresos que provocarian podrian ser bastante elevados, sobretodo en caso de una buena temporada.

Yo no digo que sea una obra faraonica, solo digo que es dificilisimo controlarlo si no hay vallas.
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat 100%sabadell

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4259
« Respondre #59 el: 30 de Juny de 2009, 13:44:59 pm »
han salido ya los precios definitivos? :beer2
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros