Autor Tema: Preus carnets temporada 2009-2010  (Llegit 19823 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • Gènere: Masculí
  • MAKINA FOREVER!!
Re: Preus carnets temporada 2009-2010
« Respondre #60 el: 30 de Juny de 2009, 13:45:24 pm »
No serviria de res posar valles i separar zones.

Seguiriem sent els mateixos i segurament es veuria el lateral buit i els gols força plens. El club hi perdria calers segur...... mentre juguem a 2a B
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat JMLL

• Entrenador
  • Missatges: 1889
« Respondre #61 el: 30 de Juny de 2009, 14:11:07 pm »
han salido ya los precios definitivos? :beer2
Els preus són aquets:

Senior- 165euros
Jubilat- 100
Jove(19-25)- 100
Juvenil(13-18)- 40
Nens(0-12)- 10
''Tenía una casa en la costa, pero para llegar a ella había que pasar por un bar. Nunca llegué a ver el mar.'' (George Best)

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #62 el: 30 de Juny de 2009, 14:27:24 pm »
Doncs per fi és d'aplaudir que hagin posat aquesta franja d'edat dels 19 als 25 anys  :clap

www.miequipo.es

antcarcer

• Visitant
« Respondre #63 el: 30 de Juny de 2009, 15:14:21 pm »
han salido ya los precios definitivos? :beer2
Els preus són aquets:

Senior- 165euros
Jubilat- 100
Jove(19-25)- 100
Juvenil(13-18)- 40
Nens(0-12)- 10

Els socis que estiguin aturats, amb una antiguitat de socis de tres anys, tenen un descompte del 50% .

Que grande PAU   :clap2

A partir d'ara ets el meu ídol.  :reverencia2

Desconnectat 100%sabadell

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4259
« Respondre #64 el: 30 de Juny de 2009, 15:59:44 pm »
parece ser ke este año han pensado en los socios! :clap2 :clap2 :clap
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

Desconnectat MAYOLETE

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #65 el: 30 de Juny de 2009, 16:10:03 pm »
Molt correcte.  :scut
The pride of Catalunya

Desconnectat dani_CES

• Entrenador
  • Missatges: 2129
  • CE SABADELL SEMPRE!!!
« Respondre #66 el: 30 de Juny de 2009, 16:31:48 pm »
Som i serem, sempre arlequinats!

Desconnectat Randel

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4673
  • Sabadell, Mai caminaràs sol.
    • Waltrapers Sabadell
« Respondre #67 el: 30 de Juny de 2009, 16:59:14 pm »
jjajajja, ja no m'agafa el carnet de fins a 25 ... no stic al paro ... ooooh, toca pagar 165 :p
Ser arlequinat és diferent, ser arlequinat és un sentiment !

Gol del Sabadell

• Visitant
« Respondre #68 el: 30 de Juny de 2009, 17:01:28 pm »
Hemos de felicitar a la Directiva, porque piensa en cosas novedosas y se ponen en la piel del socio, muy buen gesto para los parados y los jóvenes que la mayoria son estudiantes. Puestos a pedir no se ha valorado el tema carnet familiar (pareja el 50%, hermano 50%....) Lo dejamos para futuras ocasiones no puede llegar todo el primer año! Pero es de agradecer este gesto. Felicidades!!

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7186
« Respondre #69 el: 30 de Juny de 2009, 18:38:45 pm »

DONC JO ESTIC EN CONTRA DE QUE ELS JUBILATS PAGUIN MENYS

Per que el jubilat actual no és el jubilat dels 80. Pot ser fins un prejubilat amb 55 anys, cobrant 1200 de pensió, bonobús gratis, medicaments gratis, viatge a Benidorm gratis, sense hipoteca, sense tenir que pagar desplaçaments a la feina ni el menú al bar del costat, sense més despesses que sobreviure... i amb el sou assegurat!

En canvi si es fa pagar al mileurista que a sobre ha de pagar hipoteca, ha de mantenir fills, no sap si el fotarán al carrer, paga transport, paga niñera,...

Desconnectat hoolSBD

• Infantil
  • Missatges: 113
« Respondre #70 el: 30 de Juny de 2009, 18:56:50 pm »

Per que el jubilat actual no és el jubilat dels 80. Pot ser fins un prejubilat amb 55 anys, cobrant 1200 de pensió, bonobús gratis, medicaments gratis, viatge a Benidorm gratis, sense hipoteca, sense tenir que pagar desplaçaments a la feina ni el menú al bar del costat, sense més despesses que sobreviure... i amb el sou assegurat!

En canvi si es fa pagar al mileurista que a sobre ha de pagar hipoteca, ha de mantenir fills, no sap si el fotarán al carrer, paga transport, paga niñera,...

Pero tú de qué planeta vienes ??? .... Si una gran mayoria de jubilados no llega a los 800€ de pensión !! ...

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #71 el: 30 de Juny de 2009, 18:59:43 pm »

Pero tú de qué planeta vienes ??? .... Si una gran mayoria de jubilados no llega a los 800€ de pensión !! ...

sin ir mas lejos aqui hay un socio pensionista-jubilao y si os digo mi sueldo os morireis de la risa  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat SaC_DruMMeR

• Juvenil
  • Missatges: 357
« Respondre #72 el: 30 de Juny de 2009, 19:09:36 pm »

Que no te vas a hacer socio y yasta hombre...

Desconnectat Frannistelrooy

• CE Foreros Arlekinats
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1721
  • SOM DE 2ªA!!!
« Respondre #73 el: 30 de Juny de 2009, 19:20:44 pm »
Algú sap a partir de quan es podrà passar per les oficines a renovar el carnet?
SOM DE SEGONA!!!

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #74 el: 30 de Juny de 2009, 19:32:32 pm »
Algú sap a partir de quan es podrà passar per les oficines a renovar el carnet?

Doncs diuen que a partir de dilluns.

Em semblen bé els preus proposats per aquesta temporada  :ok

www.miequipo.es

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #75 el: 30 de Juny de 2009, 19:38:36 pm »

Tu sempre mirant pels demés ehhh. Qué ets dels pocs que et creus això de que el salari mig es de 1.500 euros?  :ostres
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

antcarcer

• Visitant
« Respondre #76 el: 30 de Juny de 2009, 20:01:14 pm »

Eres asombroso macho ... tu parlaràs d'on tu ets, que la majoria han treballat en la mina, i si que els queda una bona jubilació!!! però no se si saps que aquí al Vallès, la majoria de jubilats són del Tèxtil, o d'altres rams semblant a quant al salari, que és molt petit.  :xin-xin

Desconnectat fenicaro

• Jugador Prof.
  • Missatges: 784
« Respondre #77 el: 30 de Juny de 2009, 20:26:09 pm »
Yo propongo asesinar a todos los jubilados. Total, ya no sirven más que para beneficiarse de unos privilegios que han adquirido únicamente por haber trabajado más de tres cuartas partes de su vida, ¡¡y encima son los culpables de  que gente como tú y como yo podamos beneficiarnos de unas comodidades  y servicios impensables hace tan sólo 25 años, cuando ellos deberían pagar el carnet sénior!   :icecream:

Desconnectat jordisv

• Juvenil
  • Missatges: 432
« Respondre #78 el: 30 de Juny de 2009, 20:33:22 pm »
Han pensat més en el soci (per fi). Molt bona gesta la directiva! :xin-xin
Vull tornar a veure el meu Sabadell a Primera Divisió!!!!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #79 el: 30 de Juny de 2009, 20:33:32 pm »
Em sembla una bona aposta per rejovenir la massa social.

Suposo que no tens gaires jubilats a la vora teu, i per això parles des del desconeixement en aquest tipus de temes.

Els prejubilats de 1200 € que tu nombres, son normalment ex-treballadors d'entitats bancàries grans, que a més tenen productes en la entitat i que si volen anar al futbol, van a tribuna, que a l'estiu no els molesta el sol i a l'hivern no es mullen. Per altre banda, els medicaments, son gratuïts fins a cert punt. Quan s'han de prendre 25 pastilles al dia, segurament hi ha alguna que no ho és. I fins i tot alguna que li costa 40€, 20 dosis i n'han de prendre una diària. Les vacances a Benidorm pagades, si tenen salut per a gaudir-les, hi aniran, però segurament hauran d'anul·lar algun cop les vacances per que estan a urgències amb una embòlia o una hemorràgia prostàtica.

Segurament no pagarà hipoteca. Però possiblement estigui pagant un lloguer, baix, però cobrant 790€ mensuals i tenint a la parella a càrrec, que no cobra res, per gràcia e inoperància d'un govern dictatorial primer i d'unes lleis tardanes i confoses també. A més, ni la corrent, ni el gas ni l'aigua son gratuïtes.

També molts d'aquestes persones han necessitat o necessiten fer reformes a casa per a poder accedir a quelcom simple per a molts de nosaltres, com és una dutxa diària o fer altres reformes per accedir al dormitori. Tot això son molts diners per a la seva butxaca, i per el que cobra mensualment. La vida s'ha encarit, i per ell, s'han sumat totes aquestes coses.

És el més normal del món que es tingui en conta que la majoria dels jubilats cobren menys de 100€ al més.

De pas, et trec un post que vaig penjar la temporada passada: http://www.cesabadell.org/forum/index.php?topic=15718.0 Gràcies a les trucades, interès i al que es van moure alguns directius, aquest any la meva família li tornarem a regalar el carnet de soci al meu pare, encara que aquest any ha anat 0 vegades al camp. Però ell, ensenya orgullós el carnet del club.
« Darrera modificació: 30 de Juny de 2009, 20:44:22 pm per birrero »
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...