Autor Tema: Preus carnets temporada 2009-2010  (Llegit 19813 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
  • Gènere: Masculí
Re: Preus carnets temporada 2009-2010
« Respondre #80 el: 30 de Juny de 2009, 21:08:55 pm »
Aquesta vegada si que em toca felicitar a la directiva per la decisió de mantenir els preus i crear aquest preu especial per a la franja dels 19 als 25 anys.
Apujar els preus hagués sigut un insult a l'aficionat del Sabadell i abaixant-los haguessin demostrat q l'any passat s'havien passat amb els preus, a més a més, dsp d jugar una promoció d'ascens tampoc crec q hagués sigut gaire correcte rebaixar preus.

Lo dit, aquest any no ens passarem parlant d'això fins al Nadal ja q s'han fet les coses bé.  :ok

Desconnectat vimo

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1006
« Respondre #81 el: 30 de Juny de 2009, 21:12:10 pm »
En linies generals trobo més que correcte el tarifari d'abonaments per aquesta temporada. Per una banda han pensat amb els joves i per una altra banda m'han sorprès gratament amb el descompte per a aturats.
Pot ser hauria estat encara millorable si haguessin fet petits descomptes per el 2ns carnets en una mateixa familia, pot ser més endavant.
Tot i que soc un defensor de segmentar la grada, també entenc que no ho facin, de moment.
Ara només falta que l'aficionat respongui.

P.D.: Com deia aquell "els petits canvis són poderosos".
Dret a ser únic i excluxivament arlequinat.

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #82 el: 30 de Juny de 2009, 21:15:14 pm »
A mi em semblen correctes els preus! S'ho han currat aquest any  :ok
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Connectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7186
« Respondre #83 el: 30 de Juny de 2009, 23:06:44 pm »

A mi els preus també em semblen correctes, peró crec que els jubilats podrien pagar com els séniors.

Si, si, ja sé que és un tema controvertit, peró els nous jubilats que arriben res ténen a veure amb els que ja ténen 80-90 anys. Són persones amb bones jubilacions i poques despesses. Per posar un exemple, un jubilat de 66 anys segurament cobrarà 800-1000 euros, tindrà la casa pagada, a més probablement la dona hagi cotitzat, no pagaran TP, no paguen medicaments, no han de fer servir transport per anar a treballar,...

Els jubilats de 65-75 anys molts sí van comprar la seva vivenda als 70's o als 80's, quan teníen 35-45 anys. Eren temps en que ja es comprava i en que els sous i les cotitzacions començaven a ser bones. Els jubilats grans és una altra cosa, la qual ha generat molts beneficis que encara es disfruten.

Una parella jove mileurista -la majoria- ha de pagar hipoteca, transport sobretot per anar a treballar, medicaments, menjar per a ells i els seus fills, guarderia si no poden conciliar horaris, escoles concertades pq no hi ha plaça a la pública...   i la veritat es que per molt que no ho volgueu veure, aquesta és la gent que no pot. I cada dia en son més.

Per posar una evidència avui es fa una setmaneta o deu dies de vacances, quan els que ara es jubilen es permetien un mes. O el més important es que abans treballant una persona vivia una família millor que avui treballant la parella. O no?

Així que demanaria preu igual per a tothom, ja que tothom té els seus perós. O almenys per als jubilats que guanyen una pasta i sí poden permetres pagar els 65€ de diferència.

O estic dient alguna animalada?

En quant a repetir els 165€ és normal, no ens regalen absolutament res. Tenint en compte que l'inflació és del -1% aixó vol dir que en termes reals el preus en ha pujat, peró obviament no m'he de queixar per la pujada de 1,65€ descomptada la inflació. Almenys no ens apugen el carnet i prou.

Desconnectat AQUILES

• Jugador Prof.
  • Missatges: 639
« Respondre #84 el: 30 de Juny de 2009, 23:59:19 pm »
KITANOVSKY.pienso que estas aburrido y as pensado  haver como la lio hoy, y te ha tocado los jubilados. :bandera :scut :bandera :scut

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #85 el: 01 de Juliol de 2009, 00:13:06 am »
KITANOVSKY.pienso que estas aburrido y as pensado  haver como la lio hoy, y te ha tocado los jubilados. :bandera :scut :bandera :scut

Yo pienso lo mismo.
Creo q venir a quejarse de un precio especial para jubilados, es quejarse por vicio.
Yo no veia necesario hacer descuento en el carnet de socio para parados, mas que nada porq  "se iba habé un foyón" habiéndolos de muchos tipos,  por muchas causas y a saber también si por mucho o por poco tiempo. No obstante si se llega a hacer un descuento especial para parados pues tampoco lo criticaría, todo sea por una buena causa y para hacer mas socios.

Ahora bién, el quejarse por quejarse q si hay jubilados q cobran 800 € q si los hay q cobran 1800 €, me parece sobrante.
Todo lo q sea ayudar a la 3ª edad creo q no está de mas y lo veo bién 

Desconnectat *jabo*

• CE Foreros Arlekinats
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1665
  • No hace falta destrozarse en el foro ^^
« Respondre #86 el: 01 de Juliol de 2009, 00:29:08 am »

Yo pienso lo mismo.
Creo q venir a quejarse de un precio especial para jubilados, es quejarse por vicio.
Yo no veia necesario hacer descuento en el carnet de socio para parados, mas que nada porq  "se iba habé un foyón" habiéndolos de muchos tipos,  por muchas causas y a saber también si por mucho o por poco tiempo. No obstante si se llega a hacer un descuento especial para parados pues tampoco lo criticaría, todo sea por una buena causa y para hacer mas socios.

Ahora bién, el quejarse por quejarse q si hay jubilados q cobran 800 € q si los hay q cobran 1800 €, me parece sobrante.
Todo lo q sea ayudar a la 3ª edad creo q no está de mas y lo veo bién 

Pq algunos ya nos acercamos e ferni jajajaja  :icon_mrgreen: :icon_mrgreen:

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #87 el: 01 de Juliol de 2009, 07:04:12 am »
Un dubte KITANOVSKY.   Et faras soci aquest any?
« Darrera modificació: 01 de Juliol de 2009, 09:24:39 am per SABADELL »

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #88 el: 01 de Juliol de 2009, 09:28:14 am »

No, però al primer desplaçament serà el primer en arribar... :ejem
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Connectat kitanovsky

• President
« Respondre #89 el: 01 de Juliol de 2009, 09:29:34 am »

si, igual que l'any passat.

Amb el tema jubilacions ja us ho trobareu molts quan hi arribeu.

Desconnectat hoolSBD

• Infantil
  • Missatges: 113
« Respondre #90 el: 01 de Juliol de 2009, 13:42:44 pm »

si, igual que l'any passat.

Si ... y ojalà cobri el que tú dius...

Desconnectat txisky

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2624
« Respondre #91 el: 01 de Juliol de 2009, 13:51:01 pm »

DONC JO ESTIC EN CONTRA DE QUE ELS JUBILATS PAGUIN MENYS

Per que el jubilat actual no és el jubilat dels 80. Pot ser fins un prejubilat amb 55 anys, cobrant 1200 de pensió, bonobús gratis, medicaments gratis, viatge a Benidorm gratis, sense hipoteca, sense tenir que pagar desplaçaments a la feina ni el menú al bar del costat, sense més despesses que sobreviure... i amb el sou assegurat!

En canvi si es fa pagar al mileurista que a sobre ha de pagar hipoteca, ha de mantenir fills, no sap si el fotarán al carrer, paga transport, paga niñera,...

Que estiguis en contra de que els jubilats paguin menys és una opinió, però dir MENTIDES com fas tú.... o estàs desinformat o ets malintencionat:

1. Bonobús gratis: a Sabadell, a més de jubilitat, s'han de tenir 65 anys complerts i no passar del salari minim (624 €)
2. Viatge a Benidorm gratis: Imserso pagues desplaçament i excursions a part, Ajuntament pagues i tot inclós. Més barat que a una agència sí, però no gratis.
3. 1.200 € de pensió: benaventurat qui els tingui! Però no tots els jubilats ho cobren.

:wave:

P.D.: Ah, i els jubilats també fan de "niñera".
Ni merengues ni culés! Visca el Sabadell!

Connectat kitanovsky

• President
« Respondre #92 el: 01 de Juliol de 2009, 15:30:16 pm »

P.D.: Ah, i els jubilats també fan de "niñera".

Vaja, per nassos!
Com sempre s'ha fet.

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #93 el: 01 de Juliol de 2009, 18:00:35 pm »
Bona  iniciativa la plantejada esta temporà en el tema de preus per als socis. Se crea una franja amb un preu més sensible per a les economies naixents i que son el futur de la massa social arlequinada. No mos enganyem, i donem-nos compte que los possibles ingressos fins als 25 anys no son los mateixos que 10 anys enrera. Me sembla molt correcte esta mesura, ja que permet a un segment de la població que no té encara una estabilitat laboral accedir al carnet de soci.. Esta és una bona acció de la directiva per a protegir els jovens que venen al camp. Sembla que s’estan posant les piles un poc més. A vore si son duracell o piles del dia, per açò.
Jo per la meua part preferesc una partició de la grada, amb tribuna, general i gols, amb preus diferenciats, i ja una partició amb tribuna alta i baixa, general alta i baixa i gol alt i baix, ja seria la repera, però per açò haurem d’esperar a segona A.

Que potser seria millorable? I tant, sense fer este carnet i fent una separació general-gols. Però per açò entenc que s’han de fer obres de divisió i construïr un bar nou per als de lateral, a part de personal de control per a controlar esta separació. Unes despeses que el club no pot afrontar de manera econòmica i que no crec que l’ajuntament, que és el que li tocaria fer-les, vulgue afrontar.
També milloraria l’acció fent un carnet simpatitzant, tipo dels que fan al Sant Andreu, i dels que adquireixo 10 cada any per a regalar a familiars i amics. És una opció que ajude al club econòmicament i per altri banda fa que algun dels regalats algun dia se passe per el camp i deixe també uns dinerons a l’entrada i desprès també deixe ingressos al bar, o se compre una samarreta o bufanda per la colecció, o vora al nadal compre un  par de papeletes de loteria.

Una altra opció, per a properes temporades: gol sud i general preu soci stàndard, i gol nord, preu reduït. Bar i pixadors del gol nord ja estan fets i general i gol sud, tenen labavos i bar a l’abast també. Potser incòmode per el tema bar per als de general, però al camp se va a vore futbol, no a beure. Les obres son mínimes, una valla separadora del gol nord a la resta del camp, i el personal extra de control, totalment prescindible.
I parlant des del desconeixement de la legalitat d’esta idea que llanço: Se pot vendre gorres i begudes dintre del camp, a les grades durant un partit? Sempre se pot rascar algo més, sobretot en dies de calor.

A mi els preus també em semblen correctes, peró crec que els jubilats podrien pagar com els séniors.

Si, si, ja sé que és un tema controvertit, peró els nous jubilats que arriben res ténen a veure amb els que ja ténen 80-90 anys. Són persones amb bones jubilacions i poques despesses. Per posar un exemple, un jubilat de 66 anys segurament cobrarà 800-1000 euros, tindrà la casa pagada, a més probablement la dona hagi cotitzat, no pagaran TP, no paguen medicaments, no han de fer servir transport per anar a treballar,...

Els jubilats de 65-75 anys molts sí van comprar la seva vivenda als 70's o als 80's, quan teníen 35-45 anys. Eren temps en que ja es comprava i en que els sous i les cotitzacions començaven a ser bones. Els jubilats grans és una altra cosa, la qual ha generat molts beneficis que encara es disfruten.

Una parella jove mileurista -la majoria- ha de pagar hipoteca, transport sobretot per anar a treballar, medicaments, menjar per a ells i els seus fills, guarderia si no poden conciliar horaris, escoles concertades pq no hi ha plaça a la pública...   i la veritat es que per molt que no ho volgueu veure, aquesta és la gent que no pot. I cada dia en son més.

Per posar una evidència avui es fa una setmaneta o deu dies de vacances, quan els que ara es jubilen es permetien un mes. O el més important es que abans treballant una persona vivia una família millor que avui treballant la parella. O no?

Així que demanaria preu igual per a tothom, ja que tothom té els seus perós. O almenys per als jubilats que guanyen una pasta i sí poden permetres pagar els 65€ de diferència.

O estic dient alguna animalada?

En quant a repetir els 165€ és normal, no ens regalen absolutament res. Tenint en compte que l'inflació és del -1% aixó vol dir que en termes reals el preus en ha pujat, peró obviament no m'he de queixar per la pujada de 1,65€ descomptada la inflació. Almenys no ens apugen el carnet i prou.

Si tens una persona que cobre uns diners, esperes a canvi que faça alguna cosa, no? Els calers que cobren, és per anar a l’hivern a Salou, Benidorm, Torremolinos, etc, a mantenir un poc els hotels que obren, a fer que el PIB de la zona no sia tant irregular en dues èpoques tant diferenciades de l’any. És un ajut indirecte als empresaris turístics. Per altri banda, a partir dels 55, la salut de les persones no és la mateixa, per açò, se produeixen més baixes laborals, pues súmale 10 anys més i la cosa va en alça. En la meua empresa mateix, tinc a un missatger, amb una minusvalia per accident laboral, cobrant només 650 al més. Este home, la faena que li dona per els matins a la meua empresa l’ajude a arribar a fi de més de manera digne, i també se beneficiaria de los preus de la directiva. Generalitzes massa i dones per fet coses que no son ni certes.

Per últim, i treient la meua primera frase altri cop: Si tens una persona que cobre uns diners, esperes a canvi que faça alguna cosa, no? Açò és com si tens algú que estàs pagant per a que busque nova publicitat i patrocinadors al camp i l’únic que fa és esperar a final de més per a que le caigue els calés a la butxaca i aporta menys al club del que cobra. I no estic parlant de cap membre de la directiva actual. Seria un poc absurd, tenir una persona que no aporte res i a sobre és un gasto en el club, veritat?

Jo este any tampoc me faré soci del club, com cada any des de que estem controlats per la fundació. Açò si, me compraré algunes samarretes, bufandes, banderes i gorres, per a regalar a alguns clients que en coleccionen, al nadal compraré molta loteria, com cada any, i cada colp que vaig al camp, pague una tribuna, valguen 32 com este any he arribat a pagar, o en valguen 20. Segurament me surt més car que ser soci, però soc conseqüent amb les meues idees.

Açò si, mos hauríem de mirar més los que no son socis i se colen per tribuna o van a través d'invitacions, que son molts.

« Darrera modificació: 01 de Juliol de 2009, 18:14:27 pm per sexeibirra »
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

antcarcer

• Visitant
« Respondre #94 el: 01 de Juliol de 2009, 22:01:36 pm »

Pasa palabra!!  :llegir   :music:

Desconnectat arlekinatlasalut

• Juvenil
  • Missatges: 318
« Respondre #95 el: 01 de Juliol de 2009, 23:36:04 pm »
una pregunteta axi tonta...
esk es el prime cop k estik interesat en ferme soci
jo soc juvenil
llavors 40€
pero el k no veig clar, es si akets 40€ son mensuals,anuals,trimstrals..
esk mensuals sembla carisim
anuals baratisim..
lumes nurmal seria trimestral..
pero nose no u e trobat en llok

gracies  :ok

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #96 el: 01 de Juliol de 2009, 23:42:14 pm »
jo soc juvenil
llavors 40€
anuals baratisim..

Si tens menys de 18 anys, son 40€ anuals. I tens dret a 17 partits de lliga, Copa Catalunya, amistosos, i no tinc clar si la Copa del Rei també entrarem de gratis.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat arlekinatlasalut

• Juvenil
  • Missatges: 318
« Respondre #97 el: 01 de Juliol de 2009, 23:43:40 pm »
00k mercii   :ok

Desconnectat tronador

• Mecenes 2013
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2496
« Respondre #98 el: 01 de Juliol de 2009, 23:49:26 pm »
jo soc juvenil
llavors 40€
anuals baratisim..

Si tens menys de 18 anys, son 40€ anuals. I tens dret a 17 partits de lliga, Copa Catalunya, amistosos, i no tinc clar si la Copa del Rei també entrarem de gratis.

Siupongo que en la Copa del Rey, las primeras eliminatorias seran sin pagar el socio, si tenemos la suerte de pasar estas primera eliminatorias , seguro que tendremos que pagar

la meva sang és arlequinada

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #99 el: 02 de Juliol de 2009, 09:40:11 am »
jo soc juvenil
llavors 40€
anuals baratisim..

Siupongo que en la Copa del Rey, las primeras eliminatorias seran sin pagar el socio, si tenemos la suerte de pasar estas primera eliminatorias , seguro que tendremos que pagar

Eso es lo que ponía ayer en el DS. "Copa del Rey incluida". Pero vaya, si tuvieramos la suerte de pasar 2 o 3 rondas y jugamos contra el Barcelona, casi seguro que tocaría pagar.
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell