Autor Tema: a QUIN SANT ENS HEM D' ENCOMENAR?  (Llegit 1175 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7188
  • Gènere: Masculí
a QUIN SANT ENS HEM D' ENCOMENAR?
« el: 01 de Octubre de 2005, 20:00:22 pm »
Es que ni un anyet podrem disfrutar una miqueta...

Em sentoun any més defraudat, molt defraudat. Com pot ser que es jugui així amb aquest equip? Que els passa? No cobren? Ja no se que més preguntar-me.

Al final acabarem avorrits de tanta pena. Uns s' aniran a esquiar i altres d' excursió, ì mirarem el resultat a travès del diari. Però crec que hem arribat a extrems bèsties de masoquisme. Això no ho aguanta ni Deu.

I poden canviar l' entrenador, però els jugadors son els mateixos. Ens falten D Trres, Suquies o saber que ens falta, però sobretot el que a tots ens falta és un equip que ens doni alguna alegria, un equip que de tant en tant guanyi tres partits seguits...

Enfin...  digueu-me a quin Sant m'haig d'encomenar, per que diumenge ve el Terrassa i no voldria jo un resultat d'escàndol. Més humillacions no, si us plau.

ferni20

• Visitant
Re: a QUIN SANT ENS HEM D' ENCOMENAR?
« Respondre #1 el: 01 de Octubre de 2005, 20:18:57 pm »
JO TAMPOC ENTENC QUE PASSA LA VERITAT.... JO DEL TOT NO VULL DONAR  LA CULPA ALS JUGADORS PERQUE VEC K CADA ANY SON DIFERENTS I JUGUEM =, PERO QUE TMP CREC QUE EL PROBLEMA SIGUI DEL MORA.....NOSE... AQUI POTSER SI QUE NO ES PAGA ALS JUGADORS JO JA NO O ENTENC....
ARA QUE VA TEMPS QUE VEC Q NO JUGUEM BE, PERQUE CONTRA EL ST ANDREU TAMPOC ES VA JUGAR BÉ EH! I CONTRA EL ALFARO TMP!, QUE NO ES PENSI LA GENT QUE NOMES JUGUEM MALAMENT A FORA QUE A CASA TAMBE PASSA ALGO, TENIM POR DE XUTAR, NO SABEM ENTRAR A L'AREA,ETC.ETC.ETC I LO PITJOR ES K LA GENT COMENCEM A STARNE TIPETS......

Desconnectat hooligan_sabadell

• Aleví
  • Missatges: 67
« Respondre #2 el: 01 de Octubre de 2005, 21:31:27 pm »
a tercera ale a tercera ale asko de jugadores hasta si los del foro montamos un ekipo sus ganaoms icompetentes tanto cobrar para nada!!! a la calle todos!! estoe s una tomadura de pelo!

:bandera :bandera :scut :bandera :bandera
eN eL CaMPo aVeCeS Se GaNa oTRaS Se PieRDe.....PeRo eN LaS GRaDaS SieMPRe TRiuNFaMoS!!!!

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #3 el: 01 de Octubre de 2005, 23:06:56 pm »
ferni, suposo que no sera la teva intencio, pero escriure en majuscules al forum significa dir algo cridant. Pel demes, jo crec que no hi ha sant que pugui arreglar això. Només una solució hi ha. Ganes n'es el nom...
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #4 el: 02 de Octubre de 2005, 01:04:39 am »
ara k kom es veu?
era el mora?
el mora esta = i esl jugaros tmb si no korren, komenzo a pensar k vene aki per els diners...(mercenaris) nose nose...supos k ara son les primeres 24h d'indignasio i k daki 3 dies tots esperarem la golejada kontra el terrassa...nose nose akest anu ens tornem a a menjar el turrosn a la mateixa posicio...els jugadors son molt kulpables...ia esk no sensalva ningun potser el ramon...pero esk aixo ia es inperdonable...em fa vergoña eskoltar ia la radio...
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #5 el: 02 de Octubre de 2005, 10:47:52 am »
Enfin...  digueu-me a quin Sant m'haig d'encomenar, per que diumenge ve el Terrassa i no voldria jo un resultat d'escàndol. Més humillacions no, si us plau.

Tiu, la resposta es ben fàcil... t'has de encomenar a  :beer   Sant Ilari!  :beer    :laugh: