Autor Tema: MORA I JUGADORS  (Llegit 1470 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Andreu

• Infantil
  • Missatges: 167
MORA I JUGADORS
« el: 02 de Octubre de 2005, 05:06:31 am »
El partit d´avui a estat nefast.. es cert.. el plantejament Horrible ( Mora ), ara be.... hi torno amb el que sempre he dit: molta estrelleta i pocs resultats... tenim jugadors com Mark Perez asseguts, que sempre que ha sortit al camp s´ha deixat la pell i treiem a jugadors com Ivan Diaz que s´arroseguen pel camp ??? xk ??, simplement xq un deu cobrar una m**** i l´altre cobra millons ?? es aixo que el que s´ha d´amortitzar??.. jo crec que els jugadors s´han de guanyar la titularitat i no tenirla indiscutiblement com esta passant.. jo crec que aquest es un error que a tothom se li esta pasant per alt.. molts jugadors estan acomodats i aixo no crec que sigui bo.

Per un altre canto.. penso que el tema Mora es complicat, s´ha de separar lo personal de lo profesional, pero no se que es mes important.. jo optaria per pendre una desicio intermitja... En aquests moments Mora no hauria de seguir entrenant a l´equip (aixo esta mes que demostrat, vaja.. clarisim), ok.. doncs que el treguin d´aqui, pero que no l´apartin del club, crec que seria lo just per una persona que sent els colors com ell i que sincerament.. crec que no li anira gaire be (a tema personal ), que el fotin al carrer...  una solucio seria oferirli un altre lloc dintre del sabadell.

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
  • Gènere: Masculí
Re: MORA I JUGADORS
« Respondre #1 el: 02 de Octubre de 2005, 10:38:21 am »
Jo per exemple estic començant a sospitar q l'Ivan Diaz té que jugar un mínim de minuts per partit per contracte, sinó es q no mo explico de veritat...

Desconnectat Andreu

• Infantil
« Respondre #2 el: 02 de Octubre de 2005, 16:04:47 pm »
Doncs a aixo es al que em refereixo, crec que hi ha alguna cosa que no sabem.. es a dir, penso que hi han jugadors que el club a d´amortitzr tant si funcionen com si no i aquestes coses ens poden portar a on estem... al fons del pou

Desconnectat Boss.sbd

• Infantil
  • Missatges: 170
« Respondre #3 el: 02 de Octubre de 2005, 16:24:45 pm »
Si aneu al post del Vicenç "desgraciadament no tothom pot dir el mateix..." podreu trobar una reflexió ( i no opinió) meva sobre l'actual moment, i que va molt en la teva línia, Andreu.  Pensem-hi tots !!  :ok
D'altra banda, jo ja vaig suggerir la possibilitat q tenia la Junta de apartar a Mora de la banqueta i posar-lo en una tasca més tècnica. D'aquesta manera el Sabadell quedava com un club cavaller davant un professional seu que sent els colors com és Mora, però que no està en les millors condicions per seguir endavant, ni per seu estat anímic, ni pel poc recolzament que té tant per part de la massa social com per part del vestidor (!).
« Darrera modificació: 02 de Octubre de 2005, 16:29:07 pm per Boss.sbd »

Desconnectat Andreu

• Infantil
« Respondre #4 el: 02 de Octubre de 2005, 17:02:26 pm »
Si aneu al post del Vicenç "desgraciadament no tothom pot dir el mateix..." podreu trobar una reflexió ( i no opinió) meva sobre l'actual moment, i que va molt en la teva línia, Andreu.  Pensem-hi tots !!  :ok
D'altra banda, jo ja vaig suggerir la possibilitat q tenia la Junta de apartar a Mora de la banqueta i posar-lo en una tasca més tècnica. D'aquesta manera el Sabadell quedava com un club cavaller davant un professional seu que sent els colors com és Mora, però que no està en les millors condicions per seguir endavant, ni per seu estat anímic, ni pel poc recolzament que té tant per part de la massa social com per part del vestidor (!).

Ostras ! tens rao... no havia vist el teu post... sorry !!! be.. doncs ja som dos els que pensem igual..  :ok

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8183
  • un camp de primera
« Respondre #5 el: 02 de Octubre de 2005, 19:21:14 pm »

La solució que comenteu és, amb molta diferència, la més correcta i ètica.
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat Boss.sbd

• Infantil
  • Missatges: 170
« Respondre #6 el: 02 de Octubre de 2005, 22:45:22 pm »
Arribats a aquest punt, i com ja he comentat en altres post, probablement tot passarà per apartar a Mora de la banqueta, en una decisió probablement encertada, ja que no es veu cap millora en el joc ni en resultats, però si es fa això, intentem fer-ho bé. Professionalment Mora no està cumplint amb les expectatives creades des del pricipi de temporada, pero com a persona us asseguro que sent els nostres colors i pateix perquè això no rutlla. A vegades les ganes d'ajudar, les ganes de cumplir o l'orgull no ens deixen veure la millor solució.  Demano una sortida "coherent" i sense conflictes de Mora del nostre Club, i millor, mantenir-ho en tasques tecniques (sabem de la seva honestitat i complicitat amb el CES).
  A la vegada, demanaria respectar a aquells jugadors que , amb mes o menys encert, pateixen com nosaltres de la situació actual perquè realment senten els colors, encara que son molt pocs ( GENIS, Hammouch, Peque i pot ser algun mes) .  No demano estar encertats semple, pero si demano IMPLICACIO emocional en el projecte i LLUITA per part de professionals, als quals sembla que ningú els ha explicat que estan defensant un club CENTENARI i amb una història envejable i honesta !!!

Desconnectat Andreu

• Infantil
« Respondre #7 el: 03 de Octubre de 2005, 00:32:44 am »
Arribats a aquest punt, i com ja he comentat en altres post, probablement tot passarà per apartar a Mora de la banqueta, en una decisió probablement encertada, ja que no es veu cap millora en el joc ni en resultats, però si es fa això, intentem fer-ho bé. Professionalment Mora no està cumplint amb les expectatives creades des del pricipi de temporada, pero com a persona us asseguro que sent els nostres colors i pateix perquè això no rutlla. A vegades les ganes d'ajudar, les ganes de cumplir o l'orgull no ens deixen veure la millor solució.  Demano una sortida "coherent" i sense conflictes de Mora del nostre Club, i millor, mantenir-ho en tasques tecniques (sabem de la seva honestitat i complicitat amb el CES).
  A la vegada, demanaria respectar a aquells jugadors que , amb mes o menys encert, pateixen com nosaltres de la situació actual perquè realment senten els colors, encara que son molt pocs ( GENIS, Hammouch, Peque i pot ser algun mes) .  No demano estar encertats semple, pero si demano IMPLICACIO emocional en el projecte i LLUITA per part de professionals, als quals sembla que ningú els ha explicat que estan defensant un club CENTENARI i amb una història envejable i honesta !!!

Aixi es parla  :yes:

Desconnectat liraju

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1232
« Respondre #8 el: 03 de Octubre de 2005, 02:50:06 am »
Alomejor la directiva se veia venir esta situación y por eso dejó vacante el puesto de director técnico que ocupaba Albert Tomás.
C.E. SABADELL, TODO UN PASADO POR DELANTE.