A mi em queda un grandissim dubte. Em sembla que el sabadell fins els dimarts no entrena, despres el dimecres tampoc perque hi ha partit de copa de federació i dijous i divendres entrenament. Despres el dissabte no fa falta entrenar i el diumenge a jugar. · dies d'entrenament setmanals son suficients per un equip de segona "b"? Un entrenament pot constar d'un partidet de més de mitja hora? A més, no vaig veure cap interrupció per sol·lucionar tots els possibles problemes etc... Veig entrenaments poc professionals i pocs entrenaments. Entrenen igual que un cadet, un juvenil o fins i tot un aleví! Nose, un equip professional que viu del futbol no pot entrenar tres dies. Jo recordo que al Rubi per donar 3 dies de descans el van fer fora. I això es cert, no vingueu que el Rubi ens duia a tercera, que per perdre un partit despres de uns cuants sense perdre el van fer fora perque ja havia decretat 3 dies de festa... No se, tot una mica esperpentic.
Les dades dels entrenaments les he mirat a la web més d'una setmana i més concretament, les dades són de la setmana en que va succeir la tràgica mort del fill del Mora així que nose. Jo crec que els jugadors del Sabadell, que viuen del futbol, deurien entrenar demà a la NCA, dilluns doble sessió i més d'un dia també. Home, que viuen d'això!!! I no fan res, en 5 hores setmanals s'han de conjuntar?? Si us plau...