Autor Tema: PLANTILLA C.E. SABADELL 2009-2010 (Només confirmats!)  (Llegit 41493 cops)

0 Usuaris i 4 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • Gènere: Masculí
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
Re: PLANTILLA C.E. SABADELL 2009-2010 (Només confirmats!)
« Respondre #60 el: 19 de Juny de 2009, 20:30:34 pm »
AGUSTÍN!!!! AGUSTÍN!!!! AGUSTÍN!!!  :oooooo:  :oooooo:  :oooooo:
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat *jabo*

• CE Foreros Arlekinats
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1665
  • No hace falta destrozarse en el foro ^^
« Respondre #61 el: 19 de Juny de 2009, 20:33:11 pm »
Bona noticia la renovació de Juvenal.

Mejor, todavía, la de Agustín  :happy2:

Gracias gracias x apoyarme  Jabo
Tu no dices nada de Axel??  ::)

PS: AGUUUUUSTÍN!!  :oooooo: :oooooo: :oooooo: :oooooo: :oooooo: :oooooo: :oooooo: :oooooo: :oooooo: :oooooo: :oooooo: :oooooo: :oooooo: (dedicado a un par de foreros  :icon_mrgreen:)
« Darrera modificació: 19 de Juny de 2009, 20:56:06 pm per *jabo* »

Desconnectat _MJ_

• Entrenador
  • Missatges: 1971
  • REY DEL POP !
« Respondre #62 el: 20 de Juny de 2009, 12:24:31 pm »
us veig molt animats, jo també me'n congratulo i estic totalment d'acord amb les renovacions que s'han fet, crec que eren necessaries i imprescindibles per continuar tenint asp¡racions després del "palu" rebut als play-off.
Ara el que crec que hem d'anar per un punta resolutiu dels de debó i si aquest Oriol que sona a "rumors" el fitxem ja podria ser l'òstia.
Però també demanaria una mica de reflexió i no carregar gratuitament amb els preus dels abonaments, les jornades econòmiques i  bla bla bla bla, que tots aquest esfoços i reforços tenen un preu que s'ha de pagar. Si si ja sé que els diners no han de sortir només dels socis però no siguem els primers a tirar pedres ala nostra teulada, a veure si posem tots de la nostra part i fem de la NCA un feu inexpugnable on el rival ja vingui amb "por" que a fora al Moya (que a mi no m'agrada  :icon_mrgreen:) ja li surten el comptes

La veritat després de com ens ha anat la temporada no creia pas tenir cap aspiració a res, però estic contentissim que em portin la contrària i comenci a renovar la il.lusió

Qui es aquest Oriol?
Cuando juegues, siempre estaré a tu lado, Sabadell no me falles, yo nunca te he fallado.

Desconnectat Ruben_cesbd

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1367
« Respondre #63 el: 20 de Juny de 2009, 12:48:02 pm »
us veig molt animats, jo també me'n congratulo i estic totalment d'acord amb les renovacions que s'han fet, crec que eren necessaries i imprescindibles per continuar tenint asp¡racions després del "palu" rebut als play-off.
Ara el que crec que hem d'anar per un punta resolutiu dels de debó i si aquest Oriol que sona a "rumors" el fitxem ja podria ser l'òstia.
Però també demanaria una mica de reflexió i no carregar gratuitament amb els preus dels abonaments, les jornades econòmiques i  bla bla bla bla, que tots aquest esfoços i reforços tenen un preu que s'ha de pagar. Si si ja sé que els diners no han de sortir només dels socis però no siguem els primers a tirar pedres ala nostra teulada, a veure si posem tots de la nostra part i fem de la NCA un feu inexpugnable on el rival ja vingui amb "por" que a fora al Moya (que a mi no m'agrada  :icon_mrgreen:) ja li surten el comptes

La veritat després de com ens ha anat la temporada no creia pas tenir cap aspiració a res, però estic contentissim que em portin la contrària i comenci a renovar la il.lusió

Qui es aquest Oriol?

Joan Oriol,defensa del Villarreal "B".

SOM EL SABADELL!!!!!   *1903-2003*

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #64 el: 20 de Juny de 2009, 13:13:18 pm »
Però també demanaria una mica de reflexió i no carregar gratuitament amb els preus dels abonaments, les jornades econòmiques i  bla bla bla bla, que tots aquest esfoços i reforços tenen un preu que s'ha de pagar. Si si ja sé que els diners no han de sortir només dels socis però no siguem els primers a tirar pedres ala nostra teulada, a veure si posem tots de la nostra part i fem de la NCA un feu inexpugnable on el rival ja vingui amb "por" que a fora al Moya (que a mi no m'agrada  :icon_mrgreen:) ja li surten el comptes

Home estic d'acord que pel que sembla s'estan tamptejant noms de jugadors bons, ara bé, he llegit per aquí que vaya equipàs tindrem l'any que ve i de moment que jo sàpiga només tenim confirmat ftxatge  de Puigdollers i  el retorn de Fran Arévalo. Hi ha molta feina a fer encara com per dir que l'any que ve tindrem un bon equip  :ok

Desconnectat Arlequinat_4ever

• Infantil
  • Missatges: 246
« Respondre #65 el: 20 de Juny de 2009, 20:48:36 pm »

M'ha sorprès gratament la llista de baixes, excepte la de Carralero, crec que totes son encertades, i també m'ha agradat la llista els jugadors que continuen. Dins del que cap, continuen els millors i se'n van els més fluixets.

Calia millorar els dos laterals, i que no es descuidin sobretot, de reforçar la davantera amb algún home-gol, que aquesta temporada s'ha trobat a faltar molt, sobretot en moments decisius.

Vejam si la propera temporada tornem a jugar el play-off d'ascens i amb més sort...

Força Sabadell !!!!!
Amb un bonic escut a defensar

futsal_90

• Visitant
« Respondre #66 el: 22 de Juny de 2009, 19:16:12 pm »
ja en tenim un altre Bermudo sera arlequinat el lateral sera presentat dema a les 11.H. a la creu alta !!! encertem amb aquet gran fitxatge  molta sort Bermudo :beer2

Desconnectat txisky

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2623
« Respondre #67 el: 23 de Juny de 2009, 09:41:40 am »
ja en tenim un altre Bermudo sera arlequinat el lateral sera presentat dema a les 11.H. a la creu alta !!! encertem amb aquet gran fitxatge  molta sort Bermudo :beer2

No sé jo..... té 30 anys i aquest any només ha jugat 7 partits...  :unsure:
http://www.elpunt.cat/noticia/article/8-esports/52-futbol-catala/53231-david-bermudo-vestira-darlequinat.html
Ni merengues ni culés! Visca el Sabadell!

• President
« Respondre #68 el: 23 de Juny de 2009, 09:52:49 am »
David Sánchez? Aquel mediapunta de la cantera del Barcelona, que jugó en el Nástic entre otros?  :mmmm

Sobre la edad de Bermudo, 30 años es una buena edad todavía. Si un profesional se cuida durante su carrera puede jugar al máximo nivel hasta los 34 o 35, yo creo que a Bermudo le quedarán 3 años bien buenos de fútbol.
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

• President
« Respondre #69 el: 23 de Juny de 2009, 09:54:12 am »
Vale, el David Sánchez no es el que yo digo. Pero este que ha jugado en el Girona también podría ser un buen fichaje...

Desconnectat txisky

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2623
« Respondre #70 el: 23 de Juny de 2009, 09:59:32 am »

No sé jo..... té 30 anys i aquest any només ha jugat 7 partits...  :unsure:
http://www.elpunt.cat/noticia/article/8-esports/52-futbol-catala/53231-david-bermudo-vestira-darlequinat.html

Segons la noticia, el que ha jugat 7 partits nomes ha sigut David Sánchez, que te oferta del Sabadell.

Doncs tens raó! Quina colla treintanyeros volem fitxar!!!
Ni merengues ni culés! Visca el Sabadell!

Desconnectat *jabo*

• CE Foreros Arlekinats
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1665
  • No hace falta destrozarse en el foro ^^
« Respondre #71 el: 23 de Juny de 2009, 17:00:06 pm »
UEEEEEE! PRAAAADAS!!!  :oooooo: :oooooo:

Que grande! el mejor regalo de cumpleaños  :yes: :happy2:

Desconnectat andres

• Jugador Prof.
  • Missatges: 894
« Respondre #72 el: 23 de Juny de 2009, 17:35:13 pm »
PRADAS ADIOSSS y no vuelvas aqui queremos a gente que sienta los colores y despues de esto dudo que los sientas.
"1903, neix el club que porto al cor arlekinats són els colors, Centre d'esports Sabadell"

Sabadell capital del valles occidental!

Desconnectat mss

• President
  • Missatges: 8813
« Respondre #73 el: 23 de Juny de 2009, 22:36:53 pm »

Alguna baixa ja ha fixtat per un altre equip? També ho podríem actualitzar per curiositat si mes no. :shifty: :shifty:
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat Uri19

• Jugador Prof.
  • Missatges: 793
  • Secció Cubata!! fundat el 2009
« Respondre #74 el: 24 de Juny de 2009, 22:59:01 pm »
PRADAS ADIOSSS y no vuelvas aqui queremos a gente que sienta los colores y despues de esto dudo que los sientas.

Vida futbolística a part, m'hi jugo el que sigui que si t'haguessin fet el que li han fet a ell deixant-lo al amateur, tu també te n'aniries.... a més de que les dues parts hi han estat d'acord en la marxa, NI TRAICIÓ NI TONTERIES....

Si que és veritat que potser li falta certa qualitat per jugar a 2ªB, pero la seva entrega i lluita dins del camp ha fet que jo personalment no pugui dir, que no ha lluitat per lluir la seva samarreta arlequinada amb orgull i sentiment!
Jo també soc arlequinat, / encarnat en cent-sis anys d'història
amb victòries sempre hem patit / amb derrotes sempre ens hem empenedit
i si ho has sentit, / és que el cor t'ho ha demanat.
Sentiment arlequinat!

Desconnectat litus_sbd

• Aleví
  • Missatges: 40
  • ViVa El SaBadELL
« Respondre #75 el: 25 de Juny de 2009, 23:54:24 pm »
ps a mi pradas magradava mes k el axel
a mi em kombencia bastant mes
a 1a a 2na o a 3a SABAADEELLLLLLL
Visca el Sabadell

Desconnectat AQUILES

• Jugador Prof.
  • Missatges: 639
« Respondre #76 el: 26 de Juny de 2009, 00:17:53 am »

Pero es que los jugadores siente los colores.Si el de los colores de los billetes . :scut :bandera :scut :bandera

Desconnectat Sabadellcampió

• Aleví
  • Missatges: 51
  • No se fracasa hasta que se deja de intentar.
« Respondre #77 el: 28 de Juny de 2009, 17:14:34 pm »
Segons la web de Ràdio Sabadell David De Navas ha renovat aquesta mateixa tarda per una temporada. :reverencia2

Bé, bé el "SAN" David De Navas segueix al CE Sabadell :anims :anims :visca :visca :oooooo: :oooooo: :mml: :mml: :clap2 :clap2

^^^^^
  com li han posat els de Radio Sabadell

Peor bé així seguirem salvats de cara a la porteria nostra i podrem centrar-nos en la porteria contrària !!!
 :scut :bandera :scut :bandera
"El talento depende de la inspiración, pero el esfuerzo depende de cada uno."

Desconnectat _MJ_

• Entrenador
  • REY DEL POP !
« Respondre #78 el: 30 de Juny de 2009, 11:32:52 am »
Segons la web de Ràdio Sabadell David De Navas ha renovat aquesta mateixa tarda per una temporada. :reverencia2

Bé, bé el "SAN" David De Navas segueix al CE Sabadell :anims :anims :visca :visca :oooooo: :oooooo: :mml: :mml: :clap2 :clap2

^^^^^
  com li han posat els de Radio Sabadell

Peor bé així seguirem salvats de cara a la porteria nostra i podrem centrar-nos en la porteria contrària !!!
 :scut :bandera :scut :bandera

Amic sabadellcampió,

Aquesta noticia ja va passar fa temps.. :whistle:
Cuando juegues, siempre estaré a tu lado, Sabadell no me falles, yo nunca te he fallado.

Desconnectat _MJ_

• Entrenador
  • REY DEL POP !
« Respondre #79 el: 01 de Juliol de 2009, 14:14:03 pm »
El tema Pradas com ha quedat al final?