Autor Tema: Pretemporada Terrassa (2009/10)  (Llegit 89010 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

antcarcer

• Visitant
Re: Terrassa (2009/10)
« Respondre #120 el: 08 de Juliol de 2009, 19:12:28 pm »

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
  • Gènere: Masculí
« Respondre #121 el: 08 de Juliol de 2009, 19:15:02 pm »
Potser si que es deixarà la vida a Terrassa, perquè el mataran si comença perdre partits  :icon_mrgreen:
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #122 el: 09 de Juliol de 2009, 18:36:44 pm »
Plantilla actual:

- Zou, central (Vilajuïga)
- Jose Carlos Moraga, extremo izquierdo (Espanyol Juvenil/Espanyol B)
- Ivan Díaz, mediapunta (Espanyol B)
- Gerardo, portero (Espanyol B)
- Mario, mediocentro (Algeciras)
- Idri, lateral izquierdo (Libre)
- Mikel Arce, delantero (Olimpia Paraguayo)
- Stephen Ettien, mediapunta (Libre-Hamilton)
- Aitor Torres, lateral (Terrassa juvenil)
- Hector Miguel, punta (Terrassa juvenil)

El RCD Espanyol, com sempre, ens ajuda, i ha cedit a Moraga i Gerardo, dos prometedors jugadors als adorables veïns i també a Ivan Díaz.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #123 el: 09 de Juliol de 2009, 20:44:51 pm »
Ya espero el primer derbi de la temporada, aunque sea el amistoso. Le voy a decir 4 cosas al hi...de la gran p.... de Iván Díaz!
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #124 el: 09 de Juliol de 2009, 21:31:57 pm »
¿Hay ya resolución al caso Terrassa FC por parte de la FEF?
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #125 el: 10 de Juliol de 2009, 08:26:54 am »
Aquest any els veins jugaran els seus partits com a local a les 12 del migdia dels diumenges.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat txisky

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2626
« Respondre #126 el: 10 de Juliol de 2009, 09:01:25 am »
Aquest any els veins jugaran els seus partits com a local a les 12 del migdia dels diumenges.

Aquesta temporada passada ja n'han jugat uns quants: així sortien al "carrussel" de Ràdio Marca!  :laugh2:
Ni merengues ni culés! Visca el Sabadell!

• President
« Respondre #127 el: 10 de Juliol de 2009, 09:11:35 am »

Aquesta temporada passada ja n'han jugat uns quants: així sortien al "carrussel" de Ràdio Marca!  :laugh2:

Això que s'estalviaran en llum artificial.
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #128 el: 10 de Juliol de 2009, 12:29:34 pm »
A més el 2n entrenador del Terrassa també serà el nostre extecnic i arlekinat Manolo Fernández. Tot queda a casa......  :cheer
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

• President
« Respondre #129 el: 10 de Juliol de 2009, 12:42:00 pm »
Vaya dos...

Que no els hi passi res...

Que bien nos lo vamos a pasar!

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4286
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #130 el: 10 de Juliol de 2009, 14:23:06 pm »
I pesoto sense dir ni pio. A vore si l'amic d'Arroyos mos fot un bon cop de mà en els partits de lliga contra ells.

Vaya dos...

Que no els hi passi res...

Que bien nos lo vamos a pasar!
Estic per a anar a vore partits dels pallusos estos per vore com perden sovint. Açò si, quan baixen a València, que no les vull donar un duro.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

friend

• Visitant
« Respondre #131 el: 10 de Juliol de 2009, 15:15:30 pm »
Manolo Fernandez va ser el 4rt tecnic l'any del descens??? es aquest??

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #132 el: 10 de Juliol de 2009, 16:01:31 pm »
Si es aquest... un senyor que no te el carnet d´entrenador per entenar a segona B  :ejem
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

friend

• Visitant
« Respondre #133 el: 10 de Juliol de 2009, 16:33:40 pm »
un tiu q va presumint q sap un mun de futbol i sempre que ha agafat el juvenil a del sabadell i mai l'ha pujat, viu de que ha jugat a primera amb el sabadell i alee...

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
  • Missatges: 2399
« Respondre #134 el: 10 de Juliol de 2009, 18:26:15 pm »
un tiu q va presumint q sap un mun de futbol i sempre que ha agafat el juvenil a del sabadell i mai l'ha pujat, viu de que ha jugat a primera amb el sabadell i alee...

Bé, tot s'ha de dir que també va estar a punt de salvar el Sabadell l'any del descens, tot i que quan va entrar la salvació era missió impossible...

Però encara hi tinc confiança de que la FEF no els deixi competir a segona b tot i que penso que quan més dies passen, i menys es fa ressò d'aquest tema, més possibilitats tenen de continuar com si res hagués passat. Aquest és un pais de "pandereta"...

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
« Respondre #135 el: 10 de Juliol de 2009, 23:42:20 pm »

Bé, tot s'ha de dir que també va estar a punt de salvar el Sabadell l'any del descens, tot i que quan va entrar la salvació era missió impossible...

Però encara hi tinc confiança de que la FEF no els deixi competir a segona b tot i que penso que quan més dies passen, i menys es fa ressò d'aquest tema, més possibilitats tenen de continuar com si res hagués passat. Aquest és un pais de "pandereta"...

JAJAJAJAJAJAJAJAJAJ AJAJAJAJAJAJAJAJAJA JA

Perdona però si no t'expliques més, no t'entenc. El Manolo Fernandez no va ser l'últim entranador d'aquella temporada, i que va ser escollit per ser de la casa i perque ja es donava per fet que baixariem? Doncs va aconseguir el que tres entrenadors anteriors no vàren saber aconseguir, encadenar una sèrie de resultats positius, i arribar a l'última jornada amb posibilitats de salvar l'equip. De fet, si no haguèssim perdut contra la Grama en la penúltima jornada, potser no haguèssim baixat aquella temporada.
Per fer la rialleta aquesta, millor expreses la teva opinió...

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
« Respondre #136 el: 11 de Juliol de 2009, 07:31:25 am »
Mira J.R.G hi han coses que no es poden explicar, i el fet de saber-las i que la gent opini d´una manera diferent als fets ocorreguts, dons..... fa que et surti una gran riatlle i es el que li ha passat al company FUM  :wink2:

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
« Respondre #137 el: 11 de Juliol de 2009, 13:52:49 pm »
Mira J.R.G hi han coses que no es poden explicar, i el fet de saber-las i que la gent opini d´una manera diferent als fets ocorreguts, dons..... fa que et surti una gran riatlle i es el que li ha passat al company FUM  :wink2:

Ah! Vale. És cert que hi han foreros tan endinsats en el que és el primer equip, que fins i tot sembla que formin part dels jugadors de la primera plantilla i hi coneixen tots els secrets, o això sembla.  Però que voleu que us digui, ja son masses secrets, compartits entre tres o quatre, que he llegit i desprès te'n adones que fins i tot entre aquests tres o quatre no coincideixen en les seves versions, fet que et fa pensar que potser ningú no en sap la veritat del cert, per molts contactes i informació de primera mà que puguin tenir, més que res perque en molts cops aquesta informació obtinguda pot ser interessada i mal intencionada.

No dubto que el company Fum i tu mateix, Panso, pogueu disposar d'informació que la graaaaan majoria de gent no disposa, però jo em remeto als FETS OBJECTIUS PURS I DURS, l'única informació que no és manipulable per ningú i el cert és que la Directiva va posar a aquest senyor com entrenador i la ratxa de bons resultats (encara que alguns fòssin casuals) es va aconseguir i van donar perque fins i tot a la penúltima i última jornada tinguèssim opcions de poder salvar la categoria. Poc m'importa si aquest senyor va tenir veritable incidència en els resultats, o no, si treballava els entrenaments com un entrenador professional o com un de juvenils, si deixava fer als jugadors o determinava la tàctica, però el cert és que va aconseguir la ratxa de bons resultats i arribar a l'última jornada VIU, cosa que els seus predecessors "professionals" no van sapiguer fer.

I només cito un missatge teu de data 27 de maig del 2006, un dia abans de jugar l'últim partit contra el Llevant B l'any del descens. Sembla ser que encara que en sabies "cosetes" que la gran majoria d'aficionats no en sabiem, encara hi confiaves, al igual que jo, en la salvació. Doncs algun mèrit n'hauria de tenir en aquest fet també l'entrenador, no?  :xin-xin

KrMaN tu i jo veiem els partits junts i et puc dir una cosa si demá tots els deus es possen de la nostre part i ens salvem sense necesitat de fer promoció et puc jurar que jo salto al camp i abraço a tots els jugadors i aficionats que sem creuin en la carrera que fotré fins els vestuaris. (i si no li preguntas al mutio que vaig fer l´any passat )
si multan al sabadell que em passin el compte per que jo el pago :beer2

antcarcer

• Visitant
« Respondre #138 el: 12 de Juliol de 2009, 11:26:59 am »
Sembla ser que el pressupost d'aquest any, serà de 400.000 € ...

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
« Respondre #139 el: 12 de Juliol de 2009, 11:29:55 am »
J.R.G. crec que et prens las coses  massa malament, com be t´ha explicat el FUM el seu missatge nomes volia donar a entendre una riatlle i el meu comentari es un intent d´explicacio d´aquest fet.
Per un altre banda cerc que estas fent comparacions que no venen al cas, esta clar que per debant de tot jo no volia que baixes el sabadell i encara tenia esperances de no caure a Tercera , encara sabent coses que passavan alla a dins mai vaig posar-me en contra de cap entrenador o jugador, per que per damunt de tots ells esta el club. Ojala tots fessin el mateix i no utilitcessin la informacio de dins del club per desestabilitzar (com passa molt sobint).