Autor Tema: Pretemporada Terrassa (2009/10)  (Llegit 88861 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
  • Missatges: 2399
  • Gènere: Masculí
Re: Terrassa (2009/10)
« Respondre #340 el: 01 de Agost de 2009, 18:37:39 pm »
Bajo mi punto de vista, creo que la RFEF no va a dejar competir en Segunda B a ningún club que no se lo haya ganado por méritos deportivos y está claro que el nuevo TFC Sports, S.L. no se lo ha ganado. El único que sí se lo ha ganado es el Terrassa FC, S.A.D. pero un juez ya ha decretado su disolución, por no poder presentar un plan de viabilidad adecuado, y por tanto desaparecerá.

El hecho de que gran parte de la deuda de Terrassa FC, S.A.D. fuera del Sr. Cabello no tiene mucha importancia porque más del 50% de la totalidad de la deuda era con Hacienda y Seguridad Social y al no presentarse éstas a la Junta de Acreedores convocada por el Juez que tenía como finalidad el aprobar el plan de viabilidad presentado por el Consejo de Administración de la SAD, el juez no tuvo más remedio que declarar la apertura de la fase de liquidación. Pero insisto, el juez no puede obligar a la RFEF a aceptar al TFC Sports, S.L. en lugar de la extinta Terrassa FC, S.A.D. porque la RFEF no es parte en el proceso concursal, otra cuestión es que la RFEF de fútbol lo acate (contraviniendo el más amplio sentido común), pero obligada no está.

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #341 el: 01 de Agost de 2009, 21:11:07 pm »
Esperemos al lunes para ver como se pronuncia la RFEF, pero como se dice por aquí, no es normal que sigan compitiendo en la 2ª B como SL ya que la Ley del deporte no lo contempla y por otra vía para hacerlo creo que no hay tiempo para ello. La RFEF y AFE lo que han conseguido es que los jugadores cobren, si es que lo han hecho o lo harán proximamente pero nada más, como dice el compañero J.R.G. que tiene razón, sobre si "otra cuestión es que la RFEF de fútbol lo acate (contraviniendo el más amplio sentido común), pero obligada no está" pero me imagino que entonces el CSD tendrá que decir algo cuando vea que un organismo bajo su tutela no cumple con la Ley del Deporte vigente.

:mmmm
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #342 el: 01 de Agost de 2009, 21:23:34 pm »
I els equips contra els que jugui el Terrassa, perdò el TFC,sports S.L no poden impugnar els partits, especial-ment els que perdin. :bola
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
« Respondre #343 el: 01 de Agost de 2009, 21:30:55 pm »
A veure, el que pot passar ara mateix son 3 variants:

Variant 1. Que es presenti a competir la antiga SAD, en procés de liquidació. Altament improvable ja que hauria de deixar de competir en quan s'acabés de liquidar.

Variant 2. Que es presenti a competir la nova SL. Impossible ja que una societat mercantil no pot competir ni en categoria nacional ni territorial.

Variant 3. Que es crei un nou club esportiu i que la SL li cedeixi els drets. Tot pinta que és el que passarà, però la RFEF no ho hauria d'acceptar ja que aquest nou club esportiu ni ha guanyat esportivament la plaça, ni l'ha comprat. Llavors es un nou club que hauria de començar a Tercera Regional.

Qualsevol altra variant no s'hauria ni de contemplar.
Amb temo que ens la ficaran amb calçador :rant:
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat Insider

• Infantil
  • Missatges: 121
« Respondre #344 el: 01 de Agost de 2009, 22:24:43 pm »
Lo de competir como SL, solo esta regulado por Ley en 2A y 1 division, no pone nada de 2B por lo que no "tendrian/podrian" poner ningun inconveniente.

Igualmente supongo que se empezara a competir como SAD ya que no esta liquidada hay y a partir de hay una vez en liga ya se verá, de la misma forma si se empieza como SL sera al principio, ya que no se descarta empezada la liga hacer un cambio a club social o a SA, por si se acaba subiendo algun año que entonces no se puede jugar en 2A porque eso si esta regulado por Ley.

Pero actualmente como comento la 2B y 3ª esta olvidada por la rfef (no nos engañemos) y las leyes son de 2ª y 1ª, por eso el juez esta pidiendo que se nos deje competir ya que dicha Ley no habla de la 2B.

Desconnectat Insider

• Infantil
  • Missatges: 121
« Respondre #345 el: 02 de Agost de 2009, 10:46:05 am »
Y porque los mismos jueces incluidos los de la RFEF nos dan la razon en que la 2b no esta regulada en cuanto al tema SL igual que la 3ª, si no que eso es solo para 2ª y 1ª de hay a que "nuestros" jueces les esten diciendo que nos acepten, cuando ellos mismos nos estan dando la razón.

Digo yo que si lo dice más de un juez sabran mejor que nosotros lo que esta y para que categorias esta o no regulado...

Que no se quiera hacer/aceptar una SL para no provocar un precedente es otra cosa, de hay a que se esten buscando otros metodos, pero lo de la SL hasta ellos lo admiten. De la misma forma que ser una SAD solo es obligatorio en 2ª y 1ª.

Pero vamos ahora le vamos a decir a los jueces que no tienen razón cuando no es el primero ni el segundo que lo admite lo de SL y vamos entender mejor nosotros las leyes. Digo yo que si esa Ley que no la hemos visto entera con todos sus articulos etc, "nuestro" juez no le estaria diciendo la RFEF que nos aceptara porque hay no lo pone.

Es un poco curioso todo el tema pero lo que esta claro que nadie se esta inventando una Ley, si hay ese vacio y nadie se ha dado cuenta hasta ahora porque "nadie antes se ha movido"

Desconnectat PATFACIL

• Jugador Prof.
  • Missatges: 829
« Respondre #346 el: 02 de Agost de 2009, 12:55:18 pm »
Sin Carraleros
ni vecinos futboleros
de que se hablaria en este foro los veranos??  :bola

de la dificultad para la ejecución de las necesidades fisiologicas de sexibirra en los estadios???   :ejem
siempre alineao,
porque tenemos un compromiso con los demás
nunca alienao,
porque tenemos un compromiso con nosotros mismos

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #347 el: 03 de Agost de 2009, 17:56:52 pm »
Sin Carraleros
ni vecinos futboleros
de que se hablaria en este foro los veranos??  :bola

de la dificultad para la ejecución de las necesidades fisiologicas de sexibirra en los estadios???   :ejem

No creas, el sábado eran los dos temas estrella, el Terrassa i mis necesidades, en la grada en el partido contra el Blanes.  :laugh2:
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
« Respondre #348 el: 03 de Agost de 2009, 18:13:53 pm »

No creas, el sábado eran los dos temas estrella, el Terrassa i mis necesidades, en la grada en el partido contra el Blanes.  :laugh2:

Doncs jo estava igual  :ostres
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #349 el: 03 de Agost de 2009, 18:18:11 pm »

Doncs jo estava igual  :ostres

Cuenta, cuenta!
Que les va agradar la meua exposició sobre les necessitats un dilluns al vespre en dia de partit?  ;D
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7183
« Respondre #350 el: 05 de Agost de 2009, 20:24:17 pm »

ACABO DE LLEGIR...

Que només ténen 400.000 € de pressupost per aquest any !!

Ara, crec que estan fent bon equip, sense cracks.

antcarcer

• Visitant
« Respondre #351 el: 06 de Agost de 2009, 16:14:46 pm »

ACABO DE LLEGIR...

Que només ténen 400.000 € de pressupost per aquest any !!

Ara, crec que estan fent bon equip, sense cracks.

Si per a tu, bon equip és fitxar-ne per catàleg, tres o quatre que no coneixen a la seva casa, i el 90% restant del juvenil, doncs serà...  :xin-xin

Desconnectat jordisv

• Juvenil
  • Missatges: 432
« Respondre #352 el: 07 de Agost de 2009, 22:02:49 pm »
http://www.futbolplus.com/foro/viewtopic.php?f=5&t=154653

He abierto este post en Futbolplus, a ver si alguien nos aporta datos que se nos escapan.

En tú comentario no dejas tampoco muy claro si la entidad que sale a competir es la antigua es decir el Terrassa FC o es una entidad nueva, como ha puesto el compañero vimo nif de l'antic començava per A-08 i l'actual pel B-64, por tanto parecer ser queí es una entidad nueva a todas luces, ¿cómo se puede quedar con la plaza en 2ª B? es lo que no entiendo, nada más que por 6.000 €.

:mmmm

Hombre, creo que queda bastante claro en el ultimo parrafo:

Así las cosas, el NUEVO TFC Sports, SL competirá el año que viene en Segunda B, en lugar del desaparecido Terrassa FC, SAD habiendo pagado 6.000 euros por la plaza y liquidado la deuda que el club ya desaparecido tenia con sus jugadores. El Terrassa sigue teniendo equipo en Segunda B pero empresas publicas y privadas han perdido un montante de entre 3 y 5 millones de euros, ya que la SL no se hara cargo de la deuda de la antigua y ya desaparecida SAD.

Però si es comença de nou, sempre s'ha de partir de zero, o sigui de regional en avall!!!! Hi ha coses que son per flipar...!!!! :rant: :rant:
Vull tornar a veure el meu Sabadell a Primera Divisió!!!!

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
« Respondre #353 el: 08 de Agost de 2009, 15:07:58 pm »
Es el chanchullazo del siglo. El problema es que lo consigue el Terrassa, que no tiene repercusión mediática, pero sólo hay que imaginar que lo hagan los equipos de Primera División, millones de euros que se deben a Hacienda y Seg. Social que se van de un plumazo y el equipo de la ciudad que continúa compitiendo en la misma categoría. Sigo pensando que la Federación tiene que decir algo a todo esto, pero esta claro que contra más tiempo pasa, más a favor del Terrassa va.

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
« Respondre #354 el: 08 de Agost de 2009, 15:36:37 pm »
Jo ho dono per perdut ja... i no perque sigui del Terrassa... sino perque es un xanxullasso del 15, es una vergonya. No sé per que la RFEF permet aquestes coses. I per que no ho ha fet ningu mes. Aqui se'ns escapa algo.

Si això ja ho deia jo, el que crec que pot passar es que si fan fora els equips amb problemes, potser haurien de tancar la segona B i ara es fan l'orni  :angry2: :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
« Respondre #355 el: 08 de Agost de 2009, 15:58:43 pm »
Jo ho dono per perdut ja... i no perque sigui del Terrassa... sino perque es un xanxullasso del 15, es una vergonya. No sé per que la RFEF permet aquestes coses. I per que no ho ha fet ningu mes. Aqui se'ns escapa algo.

La Cultural, si no m'equivoco, també ha iniciat el procediment concursal i crec que altres equips també van a l'estela. Ara, el que no sé és si acabaran igual...

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #356 el: 08 de Agost de 2009, 16:36:51 pm »

La Cultural, si no m'equivoco, també ha iniciat el procediment concursal i crec que altres equips també van a l'estela. Ara, el que no sé és si acabaran igual...

Una cosa es iniciar un proces concursal (que en el cas de les SAD tambe trobo una estafa), que aixo ho han fet molts equips de la LFP inclus, i una altra cosa es desapareixer i montar un altre club, netejar les deudes i començar nets a Segona B.

Pues me parece muy bien todo lo que está sucediendo, de esta forma se confirma la idea que tengo de este país de pandereta llamado españa con himno danés, los dirigentes dan la imágen de lo que hay y por tanto no se puede pedir cordura en las cosas.

:dance     :visca     :borratxo  

VIVA DINAMARCA
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
« Respondre #357 el: 08 de Agost de 2009, 20:18:18 pm »

Una cosa es iniciar un proces concursal (que en el cas de les SAD tambe trobo una estafa), que aixo ho han fet molts equips de la LFP inclus, i una altra cosa es desapareixer i montar un altre club, netejar les deudes i començar nets a Segona B.

No, no, si amb això estic amb tu. Per això deïa que no sé com acabaran aquests. Està clar que el proces concursal té la seva fí en tractar d'arribar a un acord raonable entre deutor i creditors a traves de la ja famosa "quita i espera", però ja sabem que si el passiu és molt superior a l'actiu el destí d'aquesta empresa serà la dissolució i liquidació. Ara, el que no entra dins de la llògica és que al "mismo **** pero con distinto collar" se li permeti començar de nou a la mateixa categoria que a l'anterior societat. Ara imagina't als directius de la Cultural que potser deuen, no sé, 2 milions o 3 d'euros amb quins ànims arribaran a la Junta de Creditors per tal d'oferir un pla de viabilitat raonable als creditors... CAP TIPUS D'ÀNIM! El que voldràn és no pagar, liquidar la societat i començar a Segona B amb un nou club com el Terrassa, i als creditors que els bombin! És lamentable, i és per fotre a la pressò a més d'un...  :paret

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #358 el: 09 de Agost de 2009, 23:33:20 pm »
Prat - Terrassa   0-1 van complint la pretemporada.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #359 el: 12 de Agost de 2009, 00:22:39 am »
Perq no deixem una mica tranquils als veins? Tan ens importa la seva existencia?
Crec q si algú els hi tenen q importar aquestes coses és a ells de tenir tan aprop a un equip com el nostre, no nosaltres el fet de tenir a la mateixa categoria als nostres veins de Terrassa que arroseguen a 1500 persones al camp tirant a llarg.

Deixem-los una mica tranquils fins que arrivi el dia del derbi, deixeu-los q gaudeixin de la seva continuitat com a equip d 2ª B jústament o injústament q més dona? Si a nosaltres ni ens va ni ens vé si segueixen o no, al cap hi ha la fi estan en el mateix grup però ells se supossa q  lluitaran per una lliga diferent a la nostre.