Enquesta

¿Os gustaría su regreso?

Òscar Ollés
4 (6.2%)
Sergio Montero
18 (27.7%)
Los dos
8 (12.3%)
Ninguno de los dos
35 (53.8%)

Total de vots: 61

Autor Tema: Ollés y Montero  (Llegit 3512 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat APLI

• Aleví
  • Missatges: 63
Re: Ollés y Montero
« Respondre #20 el: 15 de Juny de 2009, 14:00:39 pm »
prada a echo muy buena temporada,y a marcado goles,ademas es barato,creo que se merece quedarse.a mi entender creo que esta bien su renovacion es mi  modesta opinion

friend

• Visitant
« Respondre #21 el: 15 de Juny de 2009, 14:10:00 pm »
No, no y no! su epoca en nuestro equipo ya paso... mejor recordarlo por sus buenos momentos y las alegrias q nos dieron.

Queremos fichar a olles y montero con jugadores como estos queremos aspirar a subir?

Olles cuando ficho por el sabadell en la grama de segunda b no era titular y jugaba muy poquito, i el nivel de montero ya se ha visto cual es tercera como mucho... el hospi ya se lo ha quitado de encima por algo sera... :whistle:

Con montero y olles nos ilusionariamos, en vez de traer a gente como Meca y entre otros jugadores cntrastados en segunda b??

Desconnectat Frannistelrooy

• CE Foreros Arlekinats
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1721
  • Gènere: Masculí
  • SOM DE 2ªA!!!
« Respondre #22 el: 15 de Juny de 2009, 14:15:57 pm »
Voleu dir q el Pradas ja no és sub23? Jo diria q aquesta serà l'última temporada q ho continuarà sent...
SOM DE SEGONA!!!

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #23 el: 15 de Juny de 2009, 14:36:40 pm »
si volem aspirar a quedar campions i/o pujar aquests 2 jugadors amb tots els meus respectes mai haurien d'estar en la nostra plantilla. recordo que amb ells 2 a 2ªB només vem poder aspirar a la permanencia i gràcies.

Totalment d'acrod amb tu

entonces porque hemos renovado a Pradas  :beer2 :beer2

si volem aspirar a pujar ni de conya...i pradas tampoc molta lluita pero es molt limitat,per no dir un paquet vaja

Desconnectat speaker

• Infantil
  • Missatges: 109
« Respondre #24 el: 15 de Juny de 2009, 14:41:50 pm »
Jo em quedo amb el Montero, de totes, totes. Bon jugador i bona gent... Sergio... me debes una, jajajajajajaja.  :wink2:

Desconnectat umbria

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2760
  • Gènere: Femení
« Respondre #25 el: 16 de Juny de 2009, 18:42:46 pm »
Falta saber si ells voldrien tornar despres d la forma tan lastimosa q van sortir del club i partint d la base q les mans executores encara estan en el mateix lloc
Millor Moderadora Forera Novell