Autor Tema: La semana q ve tots al camp!!!  (Llegit 697 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

ferni20

• Visitant
La semana q ve tots al camp!!!
« el: 01 de Octubre de 2005, 22:34:31 pm »
Eiii no ens desanimem que la semana q ve tenim derbi!!!!!!! ja se que no veiem clar ni el futur de l'equip ni molt menys gaire sgurs de poder guanyar, pero s'ha d'anar a per totes la semana q ve, els jugadors no se q faran pero l'afició que no falli encara que tinguem que acabar xiulant!!!! si fa falta saltaré jo a rematar algun corner jeje, encara que despres em facin fora pero que s'han de marcar gols com sigui.

VINGA ANIMSSSSS ARLEKINATS QUE PORTEM 3 ANYS ESPERANT UN DERBI I SABRIEU EL QUE SERIA GUANYAR-LO?? UNA PUJADA D'ADRENALINA PER A NOSALTRES I D'ANIMS IMPORTANT.

Desconnectat chemanez

• Entrenador
  • Missatges: 2487
  • Gènere: Masculí
Re: La semana q ve tots al camp!!!
« Respondre #1 el: 01 de Octubre de 2005, 22:58:30 pm »
i jo em pregunto, que seria per a una aficó ja molt soferta, durant dotze anys a segona b, que per exemple patíssim una humiliació tipus 0 a 5, amb els jugadors vestits d'arlequinats caminant pel camp, i l'afició del Terrassa corejant als seus amb crits d'OLÉ - OLÉ, no vull ni pensar-ho.
Només demano als jugadors del CE. SABADELL, que per al proper partit, tinguin una mica de "verguenza torera", i sutin a donar-ho tot i més, per a l'Entitat que representen, per a l'afició, per a ells mateixos que són "professionals" i no poden permetres el luxe de sortir "dormidillos" a cada partit.
Demano a l'afició, que despertem ja d'una p*** vegada, i ens deixem ja de tant tan se m'enfotis-me, i si al acabar el partit ens hem d'esperar a la porta de tribuna per a dir-li a algun "senyoret" que no mereix vestir la samarreta que vesteix (cobrant religiosament i molt), doncs va i es fa, que ja `n'hi ha prou de que ens prenguin el pèl i que ens facin passar vergonya.

Desconnectat hooligan_sabadell

• Aleví
  • Missatges: 67
Re: La semana q ve tots al camp!!!
« Respondre #2 el: 02 de Octubre de 2005, 02:27:17 am »
para los jugadores y directiva si no ganamos al eterno rial tal i como estan las cosas mejor ke salgais por la puerta de atras!!! si perdieramos y las cosas fueran bien pos vala leche y ya sta pero tal i comoe stan las cosas una derrota contra leterno rival nos llevaria al pozo donde costaria salir!!!!

despertar de una p*** vez!!
eN eL CaMPo aVeCeS Se GaNa oTRaS Se PieRDe.....PeRo eN LaS GRaDaS SieMPRe TRiuNFaMoS!!!!