Autor Tema: Eliminaran l'aleví C del club?  (Llegit 2104 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Eliminaran l'aleví C del club?
« el: 12 de Juny de 2009, 23:00:25 pm »
Doncs aquí vé la meva pregunta: Eliminaran l'Aleví C aquesta propera temporada?

Ho he sentit aquesta tarda i no he escoltat tot el tema!
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Khiton

• Entrenador
  • Missatges: 1673
Re: Eliminaran l'aleví C del club?
« Respondre #1 el: 12 de Juny de 2009, 23:10:48 pm »
Doncs aquí vé la meva pregunta: Eliminaran l'Aleví C aquesta propera temporada?

Ho he sentit aquesta tarda i no he escoltat tot el tema!

que yo sepa, todo el alevin a sube a infantil, bastantes del b tambien (kreo k tienen alguno de primer año) y del alevin C se k tb hay de 2º año... asi pues subiran muchos niños a infantil... si contamos k benjamines (futbol 7) subiran como mucho 2 equipos enteros (2 equipos enteros de futbol 7 hacen 1 de futbol 11) asi pues kizas no tengan niños para acer un alevin c y se kedara solo 2 alevines..

kreo k podria ser por eso eh k no tengo ni la mas remota idea pero no me extrañaria k fuera asi.

Desconnectat xaviró

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3876
« Respondre #2 el: 13 de Juny de 2009, 09:30:25 am »
jo tinc un amic i forero que juga allà...
Forero arlequinat des del 5/11/2008

AMB UN PARELL, SOM DEL SABADELL!!!

Desconnectat DimonietSBD

• Entrenador
  • Missatges: 2198
  • Dimoniet !
« Respondre #3 el: 13 de Juny de 2009, 20:37:16 pm »

Soc un jugador del ALV.B el meu entrenador i jo ho estavem comentant avui i m'ha dit que el any que bé nomes hi haura A i B i que el C s'eliminara. Nomes hi han quedat 4 jugadors del c que es quedan al club i que els altres se'n van fora , es dedicaran a un altre esport o que s'han aniran a un altre equip. El B te 5 jugadors de 1r any. Ara han començat a fitxar gent, 4 de la Maurina Egara , 1 de la Planada , 2 altres que no se la procedencia pero amb molta calitat. ( parlem del B). Suposo pero no entenc el motiu serà perque han faran un INF. C.
Jo estava a 545 km de Sabadell el dia 28/5/11 ... Sempre SABADELL !!!

Desconnectat futbol_catala

• Aleví
  • Missatges: 58
« Respondre #4 el: 14 de Juny de 2009, 09:23:29 am »
No crec que l'eliminin, si no on estaria la vena recaptatoria del club?
La propera temporada hi haurà alevi C, infantil C, cadet C i dos o tres equips més a l'escola. Si no ja veureu.

Desconnectat PCC

• Invitat
  • *
  • Missatges: 7
« Respondre #5 el: 17 de Juny de 2009, 23:58:18 pm »
 El passat divendres 12 de Juny, es va celebrar una reunió dels responsables del futbol base del Sabadell amb els pares de l'Alevi C. Despres d'aceptar que s'havien comes molts errors per part del club de com s'havia organizat l'Alevi C, que comptava amb 20 nens, 10 de primer any y 10 de segon any i admeten desde principi de temporada que eren massa nens posarlos en mans d'un "entrenador" que en lloc d'ensenyar, encara tenia que apendre molt per poguer portar un grup tan nombros de nens.
Aquesta persona la van sustituir al Nadal per un altre que al menys en sabia mes, sobre tot teórica, ja que lo de fer correr als nens amb la pilota als peus, ven poc.
  Ja que no volen que el Sabadell sigueixi sent una ONG, volen conseguir pujar el nivell de totes les categoríes i tan els Alevins com els Infanils de la propera temporada hi haurá moltes cares noves de jugadors vinguts de altres equips de Sabadell i voltans. Aquesta actuació ha suposat fer fora a 14 nens del Aleví C.Alguns del jugadors decartats portaven al club 7 anys i fins ara sempre havien tingut lloc.

Fins aviat.  PCC