Autor Tema: Jordi Casals, nou president de la FCF  (Llegit 2349 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Jordi Casals, nou president de la FCF
« el: 13 de Juny de 2009, 22:59:09 pm »

Ha saltat la sorpresa, Jordi Casals, (nascut a Cercs, però havent viscut a Sabadell), president del Santboià, nou president de la FCF, guanyant en les eleccions al favorit, Jesús Farga.

La seva reelecció és un autèntic canvi, ja que no pertany al entorn de Roche i tota la seva banda.

Espero que tingui sort, i pugui complir el que ha proposat en campanya.

:clap
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Xandri

• Visitant
Re: Jordi Casals, nou president de la FCF
« Respondre #1 el: 13 de Juny de 2009, 23:04:34 pm »

Ha saltat la sorpresa, Jordi Casals, (nascut a Cercs, però havent viscut a Sabadell), president del Santboià, nou president de la FCF, guanyant en les eleccions al favorit, Jesús Farga.

La seva reelecció és un autèntic canvi, ja que no pertany al entorn de Roche i tota la seva banda.

Espero que tingui sort, i pugui complir el que ha proposat en campanya.
 :clap

Què ha proposat? :beer2

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #2 el: 13 de Juny de 2009, 23:25:15 pm »
Una autèntica descentralització de la Federació, modernitzar la institució, crear una secció de màrqueting per a fer més independent la FCF i també d'aquesta manera mantenir la mutualitat gratuïta per els jugadors, que començava a estar en perill econòmic.

En definitiva, deixar de ser esclaus de Villar a canvi de no moure el cul per no haver de pensar com equilibrar les comptes de la FCF.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Fum fum fum

• Visitant
« Respondre #3 el: 13 de Juny de 2009, 23:34:43 pm »
Ja l'hem liat... que ens agafin confessats i amb els collonets ben agafats.

Desconnectat Miki

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1150
  • Jo vaig ser a Ipurua!
« Respondre #4 el: 13 de Juny de 2009, 23:37:59 pm »
http://www.radiosabadell.fm/JSPS/Director?page=news&id=16444&subPage=/Web/Esports&category=Futbol

Segons Radio Sabadell, aqui a Sabadell NO ens convé gens aquesta decisió...  :Hecho_polvo:
"Hem ofert treball i respecte vers l'escut que lluïem a la samarreta, i així, hem ofert Honor al Sabadell"
Lluís Carreras, discurs a la Plaça de Sant Roc el 29-5-2011.

Fum fum fum

• Visitant
« Respondre #5 el: 13 de Juny de 2009, 23:43:58 pm »
http://www.radiosabadell.fm/JSPS/Director?page=news&id=16444&subPage=/Web/Esports&category=Futbol

Segons Radio Sabadell, aqui a Sabadell NO ens convé gens aquesta decisió...  :Hecho_polvo:

I tu suposo que deus haver firmat algo en contra d'ell no?

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #6 el: 13 de Juny de 2009, 23:49:45 pm »
Com en Casals sigui rencorós, la Sabadellenca ja pot anar prepaprant la guia de camps de Tercera regional.

En un procès electoral, un club com el nostre, i el seu entorn, ha de mantenir una línia moderada i no ficar-se enmig del fang. Si alguns s'hi han ficat a quatre potes, pensant que el 'sistema' no cauria mai, ja deuen estar tremolant.

P.D.: Que consti que a mi, cap dels dos em convenç del tot, però prefereixo la m**** fresca que la m**** descomposta.
« Darrera modificació: 13 de Juny de 2009, 23:53:57 pm per birrero »

Desconnectat La ceba mecànika

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1004
  • SANG ARLEQUINADA
« Respondre #7 el: 14 de Juny de 2009, 10:00:46 am »
I no oblidem que va ser amb ell de president del Santboià que varem protagonitzar la quedada fora del seu camp en protesta per als 15 euros que ens volia clavar d'entrada i  no voler vendrens entrades anticipades a un preu mes reduït l'any a tercera i totes les declaracions i contradeclaracions durant aquella setmana, el pique amb el Genis i amb el nostre fòrum etc. etc. No sé si a nosaltres ens tindrà gaire apreci aquest senyor.

Desconnectat HOOL_ARLEKINAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #8 el: 14 de Juny de 2009, 12:29:01 pm »
Tinc entés ke té bona relació amb Joan Soteras i que ha viscut a Sabadell , no crec que tingui res en contra del Sabadell. Igualment es indiferent qui sigui el president de la FCF pk això a un ekip com el nostre de 2B amb les mires posades a 2A no ens afecta. Només es per saber kin personatge desfilarà de tant en tant per la llotja de la NCA a fer-se el català interessat en el bé dels seus ekips en els partits importants i ja sta. Total , tots són una panda de iaios culers frustrats per no estar al Barça i es conformen amb la pantomima de la FCF

Desconnectat futbol

• Infantil
  • Missatges: 161
« Respondre #9 el: 14 de Juny de 2009, 14:48:22 pm »
Per be del FUTBOL catala, aquet resultat (Casals President) es el millor que es podia donar.
No patiu per el escandalos resultat de Sabadell.26 vots a favor Farga ,2 vots favor Casals.Ja estava previst i no i ha renconrs.sino tot al contrari un gran apreci a la ciutat de Sabadell.
Anims i visca el futbol Sabadellenc(Sabadellenca inclos je je)

Fum fum fum

• Visitant
« Respondre #10 el: 14 de Juny de 2009, 14:57:17 pm »
Jo no estic tan segur de tot aixo que diueu... si Roche la va ***** al arribar a la Federació, em temo que ara sera inclus pitjor. I si no, al temps.

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #11 el: 16 de Juny de 2009, 11:06:14 am »
Pronostico que el Santboià sube a Segunda B la temporada que viene... :ejem
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #12 el: 16 de Juny de 2009, 19:01:12 pm »
Pronostico que el Santboià sube a Segunda B la temporada que viene... :ejem

Doncs estic d'acord amb tu,ja hem vist quan el roche va ser president que ha passat amb el Girona  :whistle: :ejem
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #13 el: 23 de Juny de 2009, 17:59:14 pm »
Ahir va prendre possessió.
Jo vaig tirar de contactes i vaig aconseguir ser-hi. Vaig vore a Soteras, equidistant als dos contendents, però per lo que he sentit, amb Casalt treballarà algú relacionat amb Sabadell i el Sabadell.  :innocent:
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #14 el: 20 de Agost de 2009, 23:28:25 pm »
El nou president de la Catalana en comptes de portar a la Federació i al futbol català per on l'ha de portar, es dedica a anar a conferències i dir tantes tonteries com vol. I a sobre diu que no s'ha de polititzar l'esport: http://www.futbolcatalunya.com/noticia.php?i=22
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #15 el: 21 de Agost de 2009, 05:45:13 am »
El nou president de la Catalana en comptes de portar a la Federació i al futbol català per on l'ha de portar, es dedica a anar a conferències i dir tantes tonteries com vol. I a sobre diu que no s'ha de polititzar l'esport: http://www.futbolcatalunya.com/noticia.php?i=22

No se com aconseguira separar dues coses que sempre han estat lligades :ostres
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡