Autor Tema: l´Ajuntament ho va recolzar??  (Llegit 1651 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Vicenç

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1237
  • Gènere: Masculí
l´Ajuntament ho va recolzar??
« el: 29 de Desembre de 2005, 12:46:09 pm »
Ahir, tot escoltant Ràdio Sabadell, i més concretament, l´Anotador Vespre, vaig poder escoltar l´opinió des del seu "seïent numerat", del Xavi Andreu. En ella, demanava a l´actual consell que expliqués les causes reals de la crisi directiva que s´ha produït. A banda d´aquest comentari, va deixar caure dues perles que crec que seria bo analitzar.
Per una banda, va afirmar que el sr.Larrosa va cessar de les seves funcions als consellers Martínez i Vílchez amb el recolzament, coneixement, beneplàcit o com se li vulgui dir de l´Ajuntament / Fundació de l´Esport Sabadellenc.  Per tant, jo entenc que el màxim accionista del club, aquest organisme municipal, no només es va limitar a convocar la junta general d´accionistes per petició del nostre president, sinó que contràriament al que va declarar el sr.Ayuso, regidor d´esports, l´Ajuntament coneixia i consentia les decisions del sr.Larrosa. O m´equivoco??? M´agradaria que algú que escoltés ahir aquest programa donés també la seva versió d´aquestes opinions expressades ahir pel Xavi Andreu.
Per una altra banda, també vaig poder entendre que la sortida dels dos consellers de la junta, no hauria vingut donada per la desviació del pressupost amb més fitxatges. De fet, el propi Andreu Gil va declarar el passat dimarts que aquesta desviació encara no s´havia produit. En tot cas, sembla que el president volia retornar les funcions en matèria esportiva a l´Albert Tomàs, i donades les pèssimes relacions entre els srs. Martínez i Vílchez amb l´actual secretari tècnic, hauria esclatat l´actual crisi.
Sóc conscient que això pot ser parlar per parlar, però em sobte que el Xavi Andreu d´alguna manera ahir es reivindiqués com l´abanderat de la veritat, de la veritat que aquí he exposat, tot reclamant a l´actual consell que fos ell qui ho expliqués i que no haguessin de ser els periodistes els que ho fessin. Desconec qui té la seva part de raó en tot això, però si que plantejo un tema. En cas de que això fos real, no trobeu al.lucinant que president i Ajuntament sacrifiquin no un, ni dos sinó fins a tres directius, dos d´ells vice-presidents i socis de moltíssims anys, per col.locar a l´Albert Tomàs en el lloc actual que ocupa????

VISCA EL CE SABADELL FC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
CE SABADELL FC - 14 TEMPORADES A 1ª DIVISIO-

wimpi

• Visitant
Re: l´Ajuntament ho va recolzar??
« Respondre #1 el: 29 de Desembre de 2005, 14:53:44 pm »
jo crec ke no tenim la suficient informació com per treure una opinió concreta i veridica, ja ke cam de nosaltres esta a adins de la directiva com per saber ke a pasat realment....

sobre la ultima frase,.....
En cas de que això fos real, no trobeu al.lucinant que president i Ajuntament sacrifiquin no un, ni dos sinó fins a tres directius, dos d´ells vice-presidents i socis de moltíssims anys, per col.locar a l´Albert Tomàs en el lloc actual que ocupa?

Sembla ke vulguis dir ke aket ha estat l'unic motiu de les dimisions/destitucions, cosa ke nomes els implicats saben realment com va anar.... i com e dit abans, no tenim cap dada veridica procedent de la directiva com per afirmar res.

en fi, jo no opino pq no tinc tota la informació que m'agradaria.

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 2658
  • Twitter: @EscribaManel
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #2 el: 29 de Desembre de 2005, 16:14:11 pm »
En tot aquest tema, sigui com sigui, el president haurà de donar les seves explicacions als accionistes (per obligació) i als socis (perquè a fi de comptes som qui patim totes les conseqüències) de com ha anat tot, durant la junta que va convocar pel proper dia 17 de gener, ja que si l'ordre del dia és exclusivament per 'treure i posar' directius, s'haurà de saber el perquè de tot plegat.
VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL!!!
VISCA CATALUNYA!!!

PERE PONS CLAVERIA

• Visitant
« Respondre #3 el: 29 de Desembre de 2005, 17:50:01 pm »
No vas malament, amic Vicenç ,en el teu post......hi alguna cosa, que no es ben be com dius, pero el resultat final es el mateix...m'han assegurat que dilluns a RS hi haurán convidats  de "l'altre part" que posarán mes llum al tema...peró  no  crec que la llum sigui al 100%, , en altres paraules...hi ha mes "marro" del que sembla aparentment

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #4 el: 29 de Desembre de 2005, 18:12:32 pm »
Caram Pere ets un crack t'assabentas de tot, tinc ganes de coneixet

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8174
  • un camp de primera
« Respondre #5 el: 29 de Desembre de 2005, 20:19:36 pm »
  Si això és així, que s´ha de confirmar i escoltar totes les parts, seria MOLT GREU, perquè representaria una descapitalització econòmica i humana del club i tot per absurdes rebequeries i preferències personals.    Repeteixo, espero que no sigui així perquè l´afició tampoc ho mereixem de cap de les maneres.
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #6 el: 30 de Desembre de 2005, 10:15:22 am »
XDDDDD algunes coses d'aquestes les vaig escriure en unaltre post i alguns hem deient de tot pero si ho diu el xavi andreu es veritat no???

Desconnectat Alex SBD

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 20
« Respondre #7 el: 30 de Desembre de 2005, 10:31:19 am »
Per mi és bastant evident que una decisió com aquesta per part del President no es porta a terme sense el vist-i-plau del màxim accionista. Seria com tirar-se a la piscina sense mirar si està plena.
Imagineu-vos per un moment que no fós així i que la junta d'accionistes no cessa als consellers. Està clar que automàticament això suposa que el president quedi sense recolzament dels accionistes i hauria de dimitir inmediatament.
Crec que a la junta es ratificaran els cessaments i entrarà algú de confiança del mateix Ajuntament o del president.

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7183
« Respondre #8 el: 30 de Desembre de 2005, 11:52:35 am »
no se per què, però crec que ja hi tornem a ser...

això sembla que tornarà a les andades: les diferents famílies arlequinades barallades. *****! Però que poc dura l' alegria en aquesta casa !!

Això desespera !

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #9 el: 30 de Desembre de 2005, 15:04:59 pm »
aixo es el k mes em preocupa  :'( que no tinguem ni un temps tranquil i tothom d´acord, hi ha massa gent que vol agafar el timó i no vol donar el braç a torcer pero no es donen compte que aixi no anem enlloc?  :ko
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #10 el: 31 de Desembre de 2005, 14:20:00 pm »

això sembla que tornarà a les andades: les diferents famílies arlequinades barallades. *****! Però que poc dura l' alegria en aquesta casa !!

Això desespera !

Per curiositat... mireu quants usuaris "novells" estan opinan darrerament d'aquest tema... no us sembla sospitosament molt casualitat?

Jo vigilaria pq tots els "bandols" volen guanyar la partida mediatica, i aquest forum, n'es una fitxa important per la relacio tan directa que mante amb el soci i aficionat.

Ojo al dato  8)
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #11 el: 31 de Desembre de 2005, 14:21:54 pm »

Això desespera !

Per curiositat... mireu quants usuaris "novells" estan opinan darrerament d'aquest tema... no us sembla sospitosament molt casualitat?

Jo vigilaria pq tots els "bandols" volen guanyar la partida mediatica, i aquest forum, n'es una fitxa important per la relacio tan directa que mante amb el soci i aficionat.

Ojo al dato  8)

Si Power, per mi una opinió d'a´lgú que porta 1 missatge i entra en un tema molt a fons i fotent canya, almenys per mi té molt poc valor.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #12 el: 01 de Gener de 2006, 23:42:44 pm »
aixo ja ho vaig dir jo a un altre post i em sembla molt trist que vulguin ficar m**** a tercers  gracies al foro  :ko
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/