Ahir, tot escoltant Ràdio Sabadell, i més concretament, l´Anotador Vespre, vaig poder escoltar l´opinió des del seu "seïent numerat", del Xavi Andreu. En ella, demanava a l´actual consell que expliqués les causes reals de la crisi directiva que s´ha produït. A banda d´aquest comentari, va deixar caure dues perles que crec que seria bo analitzar.
Per una banda, va afirmar que el sr.Larrosa va cessar de les seves funcions als consellers Martínez i Vílchez amb el recolzament, coneixement, beneplàcit o com se li vulgui dir de l´Ajuntament / Fundació de l´Esport Sabadellenc. Per tant, jo entenc que el màxim accionista del club, aquest organisme municipal, no només es va limitar a convocar la junta general d´accionistes per petició del nostre president, sinó que contràriament al que va declarar el sr.Ayuso, regidor d´esports, l´Ajuntament coneixia i consentia les decisions del sr.Larrosa. O m´equivoco??? M´agradaria que algú que escoltés ahir aquest programa donés també la seva versió d´aquestes opinions expressades ahir pel Xavi Andreu.
Per una altra banda, també vaig poder entendre que la sortida dels dos consellers de la junta, no hauria vingut donada per la desviació del pressupost amb més fitxatges. De fet, el propi Andreu Gil va declarar el passat dimarts que aquesta desviació encara no s´havia produit. En tot cas, sembla que el president volia retornar les funcions en matèria esportiva a l´Albert Tomàs, i donades les pèssimes relacions entre els srs. Martínez i Vílchez amb l´actual secretari tècnic, hauria esclatat l´actual crisi.
Sóc conscient que això pot ser parlar per parlar, però em sobte que el Xavi Andreu d´alguna manera ahir es reivindiqués com l´abanderat de la veritat, de la veritat que aquí he exposat, tot reclamant a l´actual consell que fos ell qui ho expliqués i que no haguessin de ser els periodistes els que ho fessin. Desconec qui té la seva part de raó en tot això, però si que plantejo un tema. En cas de que això fos real, no trobeu al.lucinant que president i Ajuntament sacrifiquin no un, ni dos sinó fins a tres directius, dos d´ells vice-presidents i socis de moltíssims anys, per col.locar a l´Albert Tomàs en el lloc actual que ocupa?
VISCA EL CE SABADELL FC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!