Les uniques dades que he trobat m'han semblat molt interesants. La temporada 95/96, amb el murcia a tercera, Va començar mora a la banqueta, va ser substituit i amb el Fernando Rovira van quedar en primera posició, aconseguint l'ascens. L'any seguent, va tornar mora a 2ª B i el van tornar a fer fora en favor d'un altre entrenador que va aconseguir la permanencia a la 2ª b, un tal felipe mesones. Moltes coincidencies
D'on has tret aquestes dades ? perque em sembla que hi ha algun error, encara que la memoria em pot falla.
En Fernando Rovira va se qui va portar al Yeclano al millors anys de la seva historia. En Fernando Rovira es una persona que es coneix pam a pam tota la segona B com gairebe ningu mes. Aquest home va ser destituit del Murcia mes que res per plantejaments de directiva, i no pas pels seus resultats, si no recordo malament, va ser sustituit pel Mora quand al Murcia anava dels primers a la temporada a 3ª. Despres el Mora va ser cessat a l'any següent i va entrar-hi en Mesones. Crec que aixo es lo correcte i no el que tu deies.
Durant els darrers anys, Fernando Rovira a estat de "ojeador" del Murcia i al començament d'aquesta temporada a estat destituit de les seves obligacions per les manies del sr. Samper.....
Fernando Rovira a la banqueta del Sabadell.... SI, amb els ulls tancats.