El que m'agradaria saber és en que pensa Lippi per posar a Gilardino de titular en comptes de Luca Toni o Rossi.
GOOOOOOOL DE DE ROSSI! (no és que hagi duplicat el de)
A mi tb m'agradaria sapiguer-ho Mendo, pero bueno,pensa q aquest negat amb el gol aquesta temporada a marcat 19 gols amb la Fiorentina siguent el quart màxim golejador de la Serie A. És per això q se li dona un marge de confiança, una confiança q jo ja li vaig perdre en la seva mediocre etapa com a jugador del Milan.
En referencia al partit doncs comentar q he vist una Itàlia molt penosa al llarg de la primera meitat pero una gran Itàlia en la segona meitat. Suposo q el fet de q els americans juguessin amb un home menys tb a condicionat bastant el partit, pero bueno, la qüestió és que aquesta selecció quan vol també sap jugar bé.
Sobre Estats Units doncs bastant del q em pensava. Típica selecció incòmode la qual et pot donar un disgust quan menys t'ho esperes... Sort q el disgust l'han donat aviat i llavors els italians han sapigut remontar el partit.
Em quedo amb el bon partit de Pirlo i amb els golassos dels "De Rossi".
I bueno, sobre això q dieu de la selecció italiana. Considero q el retorn de Marcelo Lippi a fet millorar bastant a aquesta selecció desprestigiada durant l'Eurocopa. No obstant, s'ha de reconèixer que falten "cracks" en aquesta selecció. Falta un Baggio, un Del Piero,un Inzaghi i fins i tot un "nou Pirlo".
No considero q jugadors com Gilardino, Montolivo, Rossi, Quagliarella...ting
uin suficient qualitat per a marcar una època amb la samarreta azzurra. Ni el mateix Luca Toni em sembla un bon davanter per a aquesta selecció... pero bueno, mica en mica ja aniran sortint noves perles italianes.