Enquesta

Millorarà la Gran Via amb la instalació dels nous semàfors?

Si, molt
Si, una mnica
Seguirà igual, no es notarà
Empitjorarà una mica
Empitjorarà molt

Autor Tema: Millorarà la Gran Via amb la instalació dels nous semàfors?  (Llegit 2817 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Gènere: Masculí
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
Millorarà la Gran Via amb la instalació dels nous semàfors?
« el: 23 de Juny de 2009, 22:58:13 pm »
Creiu que amb la propera instalacio de semafors a la Gran Via, millorarà el trànsit?

:beer2
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
Re: Millorarà la Gran Via amb la instalació dels nous semàfors?
« Respondre #1 el: 24 de Juny de 2009, 07:01:38 am »
Jo espero que millori una miqueta, pro això de La gran via te mala peça al teler fins que no s'obrin noves vies ho veig fotut :boig
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat raros

• Entrenador
  • Missatges: 2266
  • Sempre al cap, sempre al cor, però sempre el C.E.S
« Respondre #2 el: 24 de Juny de 2009, 08:27:18 am »
però els semàfors es posan per quin motiu?, jo creia que els posarien per graduar el trànsit, però tal com estan posats, serà més conflitiu, per que em sembla que es podrà girar cap a l'esquerra i els cotxes que surten podran incorporar-se al carril contrari, en definitiva els primers dies serà un caos i per desgràcia molts accidents

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
« Respondre #3 el: 24 de Juny de 2009, 08:42:55 am »
però els semàfors es posan per quin motiu?, jo creia que els posarien per graduar el trànsit, però tal com estan posats, serà més conflitiu, per que em sembla que es podrà girar cap a l'esquerra i els cotxes que surten podran incorporar-se al carril contrari, en definitiva els primers dies serà un caos i per desgràcia molts accidents

En línies generals jo crec que la cossa no está malament,doncs si es el que jo penso que faran es,apart de poder donar la volta a la gran via i agafar el sentit contrari,es aprofitar tots el carrers que ara son infra-utilitzats com per exemple et posaré el carrer doctor Balari i el carrer Ausiàs Marc,aquest carrers queden tallats per la gran via i si vols anar cap el nord no tens mes remei de anar fins el semàfor de la carretera de Barcelona,i si vas el contrari igual,amb això es pretend de poder distribuir el transit per els carrers laterals,ara jo no hi posaria semàfors crec que amb un distribuïdor de transit(roronda) en tindríem prou,doncs ja sabem com els hi agrada posar semàfors al nostra ajuntament,¿perquè serà?
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #4 el: 24 de Juny de 2009, 11:57:54 am »
Jo cada cop veig més clar que a l'ajuntament de Sabadell no es donen compte que molta gent de Castellar, Sant Llorenç, etc, és la millor via que tenim per anar cap a l'autopista. Suposo que poquet els importem els de fora a Sabadell.

Per altre banda, també suposo que el que ha fet posar allà semàfors, ho ha fet per posar més llums de les que té i veure-hi millor.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
« Respondre #5 el: 24 de Juny de 2009, 12:11:17 pm »
Jo cada cop veig més clar que a l'ajuntament de Sabadell no es donen compte que molta gent de Castellar, Sant Llorenç, etc, és la millor via que tenim per anar cap a l'autopista. Suposo que poquet els importem els de fora a Sabadell.

Per altre banda, també suposo que el que ha fet posar allà semàfors, ho ha fet per posar més llums de les que té i veure-hi millor.

Això de la gran via no s'acabara fins que no facin el quart cinturó (o ronda del Vallés) i la segona ronda que segons tinc entés a de passar vorejant el riu com Terrassa,pro això ultim no ho acabo d'entendre perquè a vaig el riu estan fent moltes obres per conservar-lo com un espai natural :trebol
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat xaviró

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3876
« Respondre #6 el: 24 de Juny de 2009, 14:03:27 pm »
empitjorarà... :weep:
Forero arlequinat des del 5/11/2008

AMB UN PARELL, SOM DEL SABADELL!!!

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
« Respondre #7 el: 24 de Juny de 2009, 14:17:01 pm »
empitjorarà... :weep:
Es el que la majoria de gent pensa,pro ¿pot empitjora ?  :boig
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #8 el: 24 de Juny de 2009, 20:45:40 pm »
empeorara  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat Randel

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4673
  • Sabadell, Mai caminaràs sol.
    • Waltrapers Sabadell
« Respondre #9 el: 25 de Juny de 2009, 09:54:50 am »
no entenc com volen q millori la circulació amb la instal.lació de semafors ... quan estigui fet el tercer carril ja serà una altre cosa, però mentrestant ... u veig un kaos.
Ser arlequinat és diferent, ser arlequinat és un sentiment !

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
« Respondre #10 el: 25 de Juny de 2009, 18:42:15 pm »
no entenc com volen q millori la circulació amb la instal.lació de semafors ... quan estigui fet el tercer carril ja serà una altre cosa, però mentrestant ... u veig un kaos.

Quant la garn via tingui el tercer carril els cotxes estaran aturats mes temps que ara,antigament ja existia i el varen treure per això, de fet tambè pot passar que com que hi han mes radars i es corre menys doncs igual funciona
 :sick:
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat oriolquirce

• Juvenil
  • Missatges: 345
« Respondre #11 el: 25 de Juny de 2009, 18:49:10 pm »

Quant la garn via tingui el tercer carril els cotxes estaran aturats mes temps que ara,antigament ja existia i el varen treure per això, de fet tambè pot passar que com que hi han mes radars i es corre menys doncs igual funciona
 :sick:

pel que fa a radars si son fixos la gent se'ls memoritzai  pasara lo que avui en dia ja esta pasant que la gent va follada frena al radar y continua anant follada
"el segundo es el primero que pierde"

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
« Respondre #12 el: 25 de Juny de 2009, 18:57:27 pm »

pel que fa a radars si son fixos la gent se'ls memoritzai  pasara lo que avui en dia ja esta pasant que la gent va follada frena al radar y continua anant follada

Si es cert,pro si en posen un a cada pont,no crec que accelerin i frenin tantes vegades,en fi facin el que facin continuara sen un merder :ostres
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8176
  • un camp de primera
« Respondre #13 el: 27 de Juny de 2009, 00:15:21 am »

Empitjorarà una mica més....
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.