Pel que tinc entès, el Sabadell abans de fer el play-off tenia un déficit de 200.000€, al poder fer el play-off s’ha reduit, ¿en quant? ´no ho se exactament, però deuen ser les “taquilles A” de les dues jornades de play-off.
El déficit que he mencionat anteriorment es genera principalment per no ingresar la partida del principal patrocinador, BD, encar que no ha estat la única partida que ha colaborat en la desviació en el finançament del pressupost.
El juny de 2008, BD aseguraba que aportaria aportaria 180.000€ i si la temporada 09/10 pujavem a 2ªA, 400.000 €, com a mínim. Però encara no s’havia arrcomençar la temporada, van dir que només podrien abonar 90.000. Que han abonat realment? Per les meves informacions, res o gairebé res.
Tot això és negatiu? no, pot arribar a ser positiu si sabem jugar les postres cartes. Pot ser nosaltres haurem de reduir un 40% el nostre pressupost, pero si la resta ho han de fer en un minim del 60%...
Ara tornarà una època en que els clubs amb massa social agafararan protagonisme, ja que els ingressos en concepte d’abonaments i merchandising (socis) creixeràn percentualment.
Les èpoques de Crisis són les millors per “innovar” i donar-li la volta a les situacions. APROFITEM-HO !!!