Jo soc un dels que segons tu defensaven mora i dels pocs q li he donat el temps prudencial. Això què vol dir wiwo? Doncs q és ara quan em puc permetre el luxe de criticar i ho puc fer coherentment, i no pas gratuitament com has fet tu des de q va començar la pretemporada sense q l'ekip hagués jugat encara cap partit oficial. I sembla que no ens entenguis a molts de nosaltres que participem al forum. A molts no ens ha agradat el mora mai, però hem cregut convenient donar-li una oportunitat donat el cas de que és l'entrenador del nostre ekip i si hem desitjat q les coses li anessin bé a ell és pq d'akesta manera li haguessin anat bé al sabadell. Ara ja sé al tipus de gent a la qual es referia algú en un altre post quan ha dit que hi havia gent q preferia q perdés el sabadell per veure al mora fora del club, i wiwo, segur q es referia a gent com tu, oportunistes de turno q només doneu la cara quan les coses van malament i q us calleu quan les coses van bé pq no sabeu com fotre marro, i que segur q si les coses haguessin anat bé no haurieu estat capaços de reconeixer els vostres errors i retractarvos de les vostres paraules. No t'ho prenguis com a res personal, però el teu tò de gallito m'ha encès bastant.