Autor Tema: Nou himne arlequinat  (Llegit 5649 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
  • Gènere: Masculí
Re: Nou himne arlequinat
« Respondre #20 el: 19 de Juny de 2009, 16:35:44 pm »
Home jo crec que no està malament! Però és clar, això es com tot, després d'escoltar durant tant de temps l'altre doncs ens haurem d'acostumar!

Desconnectat Vicenç

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1237
« Respondre #21 el: 19 de Juny de 2009, 17:10:50 pm »
Companys, la iniciativa té el seu mèrit i no dic que s'hagi fet amb tota la il.lusió del món... L'he escoltat un parell de cops i tot i no desagradar-me, crec que un himne ha de sonar solemne i no com una cançó d'un grup d'esplai i amb una mica de marxa.
Els roqueros i els himnes "oficials" de les entitats futbolístiques en la meva opinió, no han casat mai. Continuo pensant que un himne ha de tenir una solemnitat i contundència en determinats punts i no com una pachangueta roquera i absolutament lineal. Sóc dels que pensa que amb els símbols d'una entitat, en aquest cas els del CE Sabadell, s'ha de tenir cura i no fer experiments estranys....
En defintiva, una versió correcte pel dia en que en aquesta santa casa cel.lebrem alguna cosa, però MAI per ser la versió oficial de l'himne del nostre club. Estic plenament convençut de que la Simfònica del Vallès haguès pogut fer una versió molt més semblant i propera al que ha ser ser un himne, deixant el que seria la "canción del verano" per uns altres.

VISCA EL CE SABADELL FC I LA SEVA AFICIO!
CE SABADELL FC - 14 TEMPORADES A 1ª DIVISIO-

Gol del Sabadell

• Visitant
« Respondre #22 el: 19 de Juny de 2009, 17:29:56 pm »
Pues a mi me gusta más! Lo importante para mi es la letra y el sentimiento que me produce siempre que lo escucho y después de unos añitos si le damos un poquito de marcha, pues mejor. Pero es una opinión.  Hay que renovarse sin perder nunca nuestra seña de identidad y eso no se pierde en absoluto.

Desconnectat HOOL_ARLEKINAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #23 el: 19 de Juny de 2009, 18:51:47 pm »
Crec que tampoc cal fer un gran debat del tema , lo ke s'ha fet era una pinzellada necessaria pels temps que corren i ja està. A mi potser m'ha quedat el bon gust d'haver-lo tastat ahir a la gala amb les imatges de fons po bueno , a l'estadi ja es veurà com sona

Desconnectat BERNISABADELL

• Grada Jove - L.F.A
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1589
  • Visca el Sabadell i Visca Catalunya!
« Respondre #24 el: 19 de Juny de 2009, 19:33:10 pm »
No m'agrada massa, per fer aquest himne m'hagués quedat amb el dels Lutgarda's.  :ok
Sempre endavant Sabadell a lluitar amb gran braó,
que per fi arribarà el dia aquell que tothom somia
de primera divisió!

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
  • Missatges: 2399
« Respondre #25 el: 19 de Juny de 2009, 20:45:15 pm »
Jo insisteixo en que crec que no està tan malament, és més, crec que donen més ganes de cantar-lo que l'anterior però crec que la música sona massa sintetitzada y poc instrumental, pel mig de la peça sonen com una mena de picades de mans que son molt artificials. Tenim a la ciutat l'Orquestra Simfònica del Vallès que hagués pogut donar un toc de més solemnitat i èpica a la música si bé tambe crec que l'himne ja de per sí és d'un ritme molt alt que fa dificil que se li pugui dotar d'aquesta solemnitat i èpica. De fet, sempre he pensat que els himnes haurien de ser tots de ritme lent, per mí son més solemnes i sentits, com exemples d'himnes lents el You"ll never walk alone del Liverpool (tot i que no sé si és l'oficial del club), Els Segadors de Catalunya, el God save the Queen de Gran Bretanya, l'Himne d'Alemanya, l'Himne de Russia (espectacular), etc...

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #26 el: 19 de Juny de 2009, 21:04:13 pm »
Doncs a mi m'agrada aquesta versió nova de l'himne.
És més modern pero no deixa de ser un himne seriós, que el de Lutgarda té massa pinta de "canción del verano".

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #27 el: 20 de Juny de 2009, 07:44:20 am »
 :bandera :bandera :bandera
Doncs si ami també m'agrada,la lletra es mes clara i va millor per cantar,veurem un dia de partit com es sentira al camp,el temps ho dira :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat renkosbd

• Entrenador
  • Missatges: 1770
« Respondre #28 el: 20 de Juny de 2009, 08:58:59 am »
los tiempos evolucionan, el hinmo tambien despues de escucharlo un par de veces me gusta.
El Sabadell enamora.
1 Lliga Temp 12-13

Desconnectat sabagol

• Aleví
  • Missatges: 30
« Respondre #29 el: 21 de Juny de 2009, 12:27:49 pm »
yo lo acabo de escuchar y me gusta mucho

Desconnectat Roma

• Entrenador
  • Missatges: 2017
  • tornat a il.lusionar
« Respondre #30 el: 21 de Juny de 2009, 22:32:47 pm »
jo el primer que vaig pensar va ser: Com, qui i perquè és decideix fer aquest canvi. Amb el recolçament de qui es tira endavant. Després d'adonar-me que qui mana decideix (com en una republica bananera) doncs ja no m'ho vaig preguntar més.
Pel que fa al resultat del canvi, m'agrada més que l'anterior, tot i que el de luthgardas es més canyero. Aquest el trobo molt operacion triumfo. Sembla que en lloc dels jugadors hagin de sortir els triumfitos. Tot i això el inici em dona sensació de despegue i uns tambors pel mig li donen potencia, per tant no m'acaba de desagradar. Per mi un 6.
Ara faria falta veure que opina en Risto..jeje
 :musics
- Cambrer. - Que?
- El de sempre. -Que?
- El de SEMPRE ESPORTS SABADELL, LA LA LA LA LAAAAA, LA LA LA LA LAAAAAA, LA LA LA LA LAAAAA, SEMPRE ESPORTS SABADELL.

Desconnectat sebastia

• Infantil
  • Missatges: 162
« Respondre #31 el: 22 de Juny de 2009, 01:20:37 am »
El trobo massa rápit,crec que el millor seria una mica mes lent i que el cantes tot l'estadi a la sortida dels jugadors.

Desconnectat Miki

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1150
  • Jo vaig ser a Ipurua!
« Respondre #32 el: 22 de Juny de 2009, 10:57:32 am »
El trobo massa rápit,crec que el millor seria una mica mes lent i que el cantes tot l'estadi a la sortida dels jugadors.

Això no és Liverpool ni la Nova Creu Alta Anfield Road  :icon_mrgreen:
"Hem ofert treball i respecte vers l'escut que lluïem a la samarreta, i així, hem ofert Honor al Sabadell"
Lluís Carreras, discurs a la Plaça de Sant Roc el 29-5-2011.

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #33 el: 31 de Juliol de 2009, 15:10:03 pm »
Desprès d’haver sentit a la Faràndula la nova grabació de l’himne, me va semblar una mica més modern que el que teníem, però el dilluns, al tornar-lo a sentir, me va sonar com diferent, com més enllaunat i lleig. Amb açò, no vull dir que l’original no s’hagués de tocar, però potser este himne és massa tipo triumfito, d’estes cançons que posen en el tancament de més d’una discoteca per auyentar la clientela que encara queda en el local.
On va a parar, la versió lutgarda era agosarada, però era entre més moderna i més animosa per a quan sortien els nostres jugadors al camp. Se va fer algun tipo de concurs públic per a escollir la nova versió, o va anar a dit este colp? És que los pobres que vivim tant lluny de Sabadell, no mos enterem de les convocatòries i d’algunes de les notícies que el club genera.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat DimonietSBD

• Entrenador
  • Missatges: 2198
  • Dimoniet !
« Respondre #34 el: 31 de Juliol de 2009, 15:32:06 pm »

Això no és Liverpool ni la Nova Creu Alta Anfield Road  :icon_mrgreen:

Ni el Sanchez Pizjuan de Sevilla

SEVILLA F.C .ESTO ES AFICION.CAMPEON UEFA
Jo estava a 545 km de Sabadell el dia 28/5/11 ... Sempre SABADELL !!!

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #35 el: 31 de Juliol de 2009, 15:40:54 pm »
A cavall guanyador tots s'apunten al carro. Quan el Sevilla va tenir que baixar, la federació va tancar els ulls, si no, serien equip de segona encara.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat jimmy

• Jugador Prof.
  • Missatges: 799
« Respondre #36 el: 31 de Juliol de 2009, 15:46:35 pm »
Algu podria informar si es pot passar al movil l'himne a través de trucada o SMS.  Ho he buscat per internet i no ho trobo.

Desconnectat xaviró

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3876
« Respondre #37 el: 31 de Juliol de 2009, 16:05:33 pm »
Algu podria informar si es pot passar al movil l'himne a través de trucada o SMS.  Ho he buscat per internet i no ho trobo.

Nou himne del C.E. Sabadell 09/10  :thumbsup:
Forero arlequinat des del 5/11/2008

AMB UN PARELL, SOM DEL SABADELL!!!

Desconnectat boinaman

• Aleví
  • Missatges: 40
« Respondre #38 el: 01 de Agost de 2009, 09:10:14 am »
Que si, que está wapo, pero como el mitico SEMPRE ENDAVANT SABADELL...

:thumbsup: :flowers: :thumbsup:

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #39 el: 01 de Agost de 2009, 18:20:42 pm »
a mi el himne nou no m´agrada gens... ho sent-ho :whistle: