Enquesta

Assistireu a la Gran Gala Arlequinada, dijous vinent?

Si
8 (15.1%)
No
45 (84.9%)

Total de vots: 51

Votació tancada: 19 de Juny de 2009, 20:56:54 pm

Autor Tema: Assistireu a la Gran Gala Arlequinada, dijous vinent?  (Llegit 4934 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat GUTI

• CE Foreros Arlekinats
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1104
  • Gènere: Masculí
  • @mikelsbd
Re: Assistireu a la Gran Gala Arlequinada, dijous vinent?
« Respondre #20 el: 18 de Juny de 2009, 12:47:26 pm »
pues yo no iré. Trabajo hasta tarde y no voy a ponerme luego a ir a una especie de gala que ni fu ni fa.
Si, es para ayudar el Club.  Pero mira, nadie me podrá decir que en todo el año no he ayudado ya suficientemente al club. Y mas que ayudaria, yo estos 10,15,25 euros o los que sean me los gastaria encantados en una gorra del sabadell, en un pijama de verano arlequinado , en una toalla pa la playa con nuestros colores, en unas chanclas, en tantas y tantas cosas..... Me gastaria tanto dinero! Mas de lo que vale la gala!  Pero mira, alguien no quiere vender
Ese es mi Murci !!
Hay tanta gente que se gastaría un buen dinerete cada año en merchandising arlekinado que asusta pensar el porqué desde el club no se hace nada año tras año para aprovechar el tirón y hacer caja.
Si es que parecemos gi-li-pichis joer, no queremos tener ingresos atípicos y preferimos clavar al socio con jornadas económicas, cuando buena parte del presupuesto estaría solucionado con ventas guapas por merchandising guapo (como la arlekinada negra y amarilla, etc.)
 :paret
Habría que hacer como los aficionados del Betis, una buena manifestación para poner de manifiesto (valga la rebuznancia) las cuatro cosas que fallan y que vean que existimos y que no se pide nada del otro mundo 
Además Lopera y Soteras suena casi igual  :laugh2:
 :beer2
Es redundancia, rebuznancia suena más bien a rebuzno ;D

No, no, está bien puesto, yo fui a colegio de curas, en mi caso es "rebuznancia"  :laugh2:

Forero Més Catxondo

Desconnectat vimo

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1006
« Respondre #21 el: 18 de Juny de 2009, 13:50:54 pm »
Jo no aniré a la gala per un seguit de raons:

-   Cartell poc atraient.- només conec a un dels artistes (l’ LP) i que voleu que us digui...
-   Patrocinador principal.- BD promotors no ha complert amb la seva part del contracte, pagar. I si això no fos poc, totes les samarretes del club i el fons de la sala de premsa hi ha hagut el logo de l’empresa barcelonina fins l’ultim dia, ¿?
-   Política de merchandising mal duta .- articles escaços, cars i fora de temporada.  Només posaré un exemple, anau a comprar una gorra, us diran que no n’hi ha, segurament us diran que ja han arribat les noves bufandes...
-   Jornades econòmiques.- 8’00+10’00€.

Senyors de la Directiva, no es pot estar sempre apelant al sentiment arlequinat del soci i aficionat, perquè ajudem al club ecòmicament amb qualsevol pretexte, per subsanar el forat generat per d’altres.

I intentem, d’una vegada, fer bé els diferents ítems que tinguem arrencats abans d’encetar-ne de nous.
Dret a ser únic i excluxivament arlequinat.

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #22 el: 18 de Juny de 2009, 15:56:04 pm »
pues yo no iré. Trabajo hasta tarde y no voy a ponerme luego a ir a una especie de gala que ni fu ni fa.
Si, es para ayudar el Club.  Pero mira, nadie me podrá decir que en todo el año no he ayudado ya suficientemente al club. Y mas que ayudaria, yo estos 10,15,25 euros o los que sean me los gastaria encantados en una gorra del sabadell, en un pijama de verano arlequinado , en una toalla pa la playa con nuestros colores, en unas chanclas, en tantas y tantas cosas..... Me gastaria tanto dinero! Mas de lo que vale la gala!  Pero mira, alguien no quiere vender
Ese es mi Murci !!
Hay tanta gente que se gastaría un buen dinerete cada año en merchandising arlekinado que asusta pensar el porqué desde el club no se hace nada año tras año para aprovechar el tirón y hacer caja.
Si es que parecemos gi-li-pichis joer, no queremos tener ingresos atípicos y preferimos clavar al socio con jornadas económicas, cuando buena parte del presupuesto estaría solucionado con ventas guapas por merchandising guapo (como la arlekinada negra y amarilla, etc.)
 :paret
Habría que hacer como los aficionados del Betis, una buena manifestación para poner de manifiesto (valga la rebuznancia) las cuatro cosas que fallan y que vean que existimos y que no se pide nada del otro mundo 
Además Lopera y Soteras suena casi igual  :laugh2:
Es redundancia, rebuznancia suena más bien a rebuzno ;D

No, no, está bien puesto, yo fui a colegio de curas, en mi caso es "rebuznancia"  :laugh2:

Ok pues! :Paletas: :beer2

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #23 el: 19 de Juny de 2009, 14:32:21 pm »
Al final, hi vaig anar. Va estar entretingut.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat MAYOLETE

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #24 el: 19 de Juny de 2009, 16:01:30 pm »
50 persones deia algun forero... no vaig poder assistir però m'han comentat que va ser força entretingut.
The pride of Catalunya