Autor Tema: Terrassa posa una pantalla gegant per veure la selecció espanyola  (Llegit 15030 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Arrrrrrlekinat

• Visitant
Re: Terrassa posa una pantalla gegant per veure la selecció espanyola
« Respondre #20 el: 20 de Juny de 2009, 22:11:35 pm »
Han dicho en la SER que una manifestación independentista ha ido al lugar y ha lanzado un cóctel molotov contra la pantalla... :surprised: :surprised: :surprised: :surprised: :surprised: :surprised:

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
  • Gènere: Masculí
« Respondre #22 el: 20 de Juny de 2009, 22:35:35 pm »
Enlace con la noticia

http://www.avui.cat/cat/notices/2009/06/cremen_la_pantalla_gegant_que_retransmitia_el_partit_de_la_seleccio_espanyola_a_terrassa_63325.php

vaya gentuza si le hicieran apagarlo a echos a escupinajos veras como otra vez se lo pensaban en hacerlo, que quede claro que si fuera al reves diria lo mismo lo digo para evitar comentarios politicos que paso de eso  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat Miki

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1150
  • Jo vaig ser a Ipurua!
« Respondre #23 el: 20 de Juny de 2009, 22:36:29 pm »
Han dicho en la SER que una manifestación independentista ha ido al lugar y ha lanzado un cóctel molotov contra la pantalla... :surprised: :surprised: :surprised: :surprised: :surprised: :surprised:

Flipant!!!!!!!!  :Hecho_polvo:  :malament   :malament  :ko  :ko  :ko

Jo estic radicalment en contra del Barça, però no per això vaig anar amb el meu grup terrorista (la LAV, Lluita Armada Vallesana) a cremar la pantalla que donava al Barcelona a la capital del Vallès...
En fi, amb actes com aquests es demostra que els de Terrassa no hi toquen massa...  :confused:
"Hem ofert treball i respecte vers l'escut que lluïem a la samarreta, i així, hem ofert Honor al Sabadell"
Lluís Carreras, discurs a la Plaça de Sant Roc el 29-5-2011.

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #24 el: 20 de Juny de 2009, 22:45:52 pm »
Enlace con la noticia

http://www.avui.cat/cat/notices/2009/06/cremen_la_pantalla_gegant_que_retransmitia_el_partit_de_la_seleccio_espanyola_a_terrassa_63325.php

vaya gentuza si le hicieran apagarlo a echos a escupinajos veras como otra vez se lo pensaban en hacerlo, que quede claro que si fuera al reves diria lo mismo lo digo para evitar comentarios politicos que paso de eso  :beer2 :beer2

Pues sí, es penoso, y encima hay gente que les aplaude... Que orgullosos estarán los padres de esa panda de ******* que han criado :exxxx

Desconnectat dani_CES

• Entrenador
  • Missatges: 2129
  • CE SABADELL SEMPRE!!!
« Respondre #25 el: 20 de Juny de 2009, 22:48:47 pm »
yo ya sabia q ivan a hacer la mani i q ivan a boicotear lo de la pantaya, pero no qemandola!!! madre mia q gentuza :ko
por eso no habran conectao los de telecinco con terrassa, ni han dixo nada sobre la pantalla (lo unico q e sentido es que han dado las gracias al ayuntamiento)
Som i serem, sempre arlequinats!

Arrrrrrlekinat

• Visitant

Desconnectat toni78

• President
« Respondre #27 el: 20 de Juny de 2009, 22:56:20 pm »
Se ve que todo ha comenzado por esto...

Si es que tanta prensa rosa, llena de gaznápiros zafios, patanes e incultos no es buena! :ostres

sin comentarios porque la belen chupona esteban ya no la puedo ni ver si pusiera ahora las cosas que le diria a la cara me echarian del foro  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #28 el: 20 de Juny de 2009, 22:58:33 pm »

Si es que tanta prensa rosa, llena de gaznápiros zafios, patanes e incultos no es buena! :ostres

sin comentarios porque la belen chupona esteban ya no la puedo ni ver si pusiera ahora las cosas que le diria a la cara me echarian del foro  :beer2 :beer2

Pero a ver Toni: no me digas que no es de ser descerebrado tener en cuenta las palabras de esta imbécil cateta y liar la que se ha liado hoy. Afortunadamente no hay que lamentar daños personales, aunque vistos los comentarios adjuntos a la noticia, había algún que otro s******** diciendo que el cóctel debería haberse lanzado contra los que estaban viendo el partido... :ostres

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #29 el: 20 de Juny de 2009, 23:01:32 pm »
Y otra cosa que yo no entiendo: porqué coño los platos rotos, las frustraciones personales, los desengaños políticos de los independentistas... los pagamos SIEMPRE los descendientes de emigrantes del sur? Siempre con la **** palabra charnego, j****... :paret

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #30 el: 20 de Juny de 2009, 23:06:42 pm »
La gent que no té més de dos dits de front o suficients llums, sempre ha de carregar contra qualsevol altre les seves limitacions. No t'hi facis mala sang, però és així.

Firmat: Un independentista.

P.D.: Anar cremant coses, és perdre el temps i contaminar.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #31 el: 20 de Juny de 2009, 23:08:36 pm »
La gent que no té més de dos dits de front o suficients llums, sempre ha de carregar contra qualsevol altre les seves limitacions. No t'hi facis mala sang, però és així.

Firmat: Un independentista.

P.D.: Anar cremant coses, és perdre el temps i contaminar.

Gràcies a Déu que no tots sou igual, Romagosa :ok

Desconnectat toni78

• President
« Respondre #32 el: 20 de Juny de 2009, 23:09:21 pm »

sin comentarios porque la belen chupona esteban ya no la puedo ni ver si pusiera ahora las cosas que le diria a la cara me echarian del foro  :beer2 :beer2

Pero a ver Toni: no me digas que no es de ser descerebrado tener en cuenta las palabras de esta imbécil cateta y liar la que se ha liado hoy. Afortunadamente no hay que lamentar daños personales, aunque vistos los comentarios adjuntos a la noticia, había algún que otro s******** diciendo que el cóctel debería haberse lanzado contra los que estaban viendo el partido... :ostres

en eso estoy de acuerdo si por cada comentario ***** que veamos en la tele nos vamos a tomar la justicia por nuestra mano vamos mal, esta gentuza lo a echo y a puesto eso como escusa pero lo hubieran echo igual si la chupona no hubiera dicho nada seguramente, y la pena que habra otros descerabraos como ellos que estaran orgullosos de lo que han echo, si se pusieran a pensar que podian aver matado a un niño y aver la gracia que les haria  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat dani_CES

• Entrenador
  • CE SABADELL SEMPRE!!!
« Respondre #33 el: 20 de Juny de 2009, 23:13:24 pm »
hombre si todo sa liado por lo que a dicho una semi-analfabeta e inculta en un programa de television mas tontos son los otros

Desconnectat toni78

• President
« Respondre #34 el: 20 de Juny de 2009, 23:20:15 pm »
hombre si todo sa liado por lo que a dicho una semi-analfabeta e inculta en un programa de television mas tontos son los otros

semi? yo diria ultra-analfabeta, a ver si viene por Catalunya y le tiran algun tomate  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #35 el: 20 de Juny de 2009, 23:26:10 pm »

semi? yo diria ultra-analfabeta, a ver si viene por Catalunya y le tiran algun tomate  :beer2 :beer2

Malaguanyat tomàquet. Faria millor servei si la fotem en una central tèrmica... de combustible.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat toni78

• President
« Respondre #36 el: 20 de Juny de 2009, 23:29:24 pm »

semi? yo diria ultra-analfabeta, a ver si viene por Catalunya y le tiran algun tomate  :beer2 :beer2

Malaguanyat tomàquet. Faria millor servei si la fotem en una central tèrmica... de combustible.

tmb es verdad no creo que esta tiparraca askerosa se merezca que desperdicien un tomate para tirarselo  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat dani_CES

• Entrenador
  • CE SABADELL SEMPRE!!!
« Respondre #37 el: 20 de Juny de 2009, 23:31:15 pm »
weno pos el tomate q este podrio!! asi no se desperdicia  :balla

Desconnectat toni78

• President
« Respondre #38 el: 20 de Juny de 2009, 23:37:19 pm »
weno pos el tomate q este podrio!! asi no se desperdicia  :balla

eso y que le de en toda la cara y del impulso se trague la mitad y este con diarrea 5 dias jeejje que rebuscao pero estaria genial  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Mirar el fòrum té el seu perill
« Respondre #39 el: 20 de Juny de 2009, 23:53:42 pm »
La Belén Esteban a vegades es creu Descartes o algo  :laugh2: :laugh2:
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009