Doncs res, tu, la gestió dels darrers anys a nivell esportiu ha estat un miratge, o en tot cas, mèrit exclusiu del senyor Ramón Moya... Per cert, qui el fitxa a aquest senyor? Qui li dóna certa llibertat de moviments en matèria de fitxatges i li dóna total confiança? Realment, em sembla, insisteixo, de bojos i totalment injust que la total antipatia que alguns senten per aquest senyor els porti a negar una evidència i és que la gestió esportiva dels darrers tres anys és immaculada, almenys en el primer equip. No oblideu que és el senyor Soteras, qui ara és el Déu de la modernitat qui volia posar de potetes al carrer al senyor Moya pels volts de desembre, essent, i això ho ha dit el propi Moya en roda de premsa, el propi alcalde qui va frenar la seva destitució personalment. Manel Benavente? No us enganyeu, el candidat número u era el sr.Siscart, però hi havia un petit problema, venia amb un entrenador sota el braç i demanant molts calers. Jo no dic, en absolut, que l'actual responsable en fitxatges sigui dolent o incompetent, ni molt menys. És més, crec que ha estat un encert, però que no us venguin la moto, no era la primera opció.
La tercera divisió ara resulta que hi juguen quatre "mindundis" i que és facilíssim pujar a Segona B. Segur que els nostres amics de Reus i L'Hospitalet estarien encantats de debatre-ho amb nosaltres... Insisteixo, les no simpaties pel sr.Arroyos ens eviten ser equànims en els nostres judicis, i el menysteniment de la feina feta sembla que s'ha posat de moda.
Doncs si, la recent història del CE Sabadell, parla de camps plens davant el Peralta per no perdre la categoria, d'un descens a tercera divisió amb forat econòmic inclós, de vàries temporades mirant de reull el descens i algunes alegries, poquetes, ben poquetes... Jo no he conegut aquestes situacions als darrers tres anys, i l'any que pitjor ho vam passar fou la segona temporada del Moya en la que ens vam salvar a falta de tres o quatre jornades per acabar la lliga. Negar que estem millor que en temps passats no massa llunyants és, insisteixo, desconéixer la història més recent del Sabadell.
Futbol base. Aquí puc estar d'acord en que les coses es podrien haver molt millor, sense dubte. Ara bé, algú em pot dir amb quins recursos s'havia de finançar, si ni tan sols hi havia calers per montar el primer equip? On era l'Ajuntament aleshores? Ah, si! Col.locant al senyor Tió i Piedrafita al capdavant de l'entitat, havent, UN COP MES, el senyor Arroyos de sortir a la palestra i posar els calers que els que van intentar crear "l'Ajax del Vallès" no van, per suposat, posar. Ara tot ho veïem molt maco, amb un recolzament institucional somiat durant molts anys, però que ens ha faltat i molt durant els anys de mandat del sr.Arroyos. Algú també diu, per culpa seva gent preparada no ha accedit al club... L'ETERNA cançoneta de sempre, on son? Digueu-me noms i cognoms, sisplau. Fart ja de sentir el mateix rollo cada any. No he vist a ningú que montés cap candidatura en el seu dia per dirigir el Sabadell, només el senyor Soteras. Els altres, el de sempre, bla, bla, bla, bla, bla... però res de res! Ja som tots plegats prou grandets per seguir mamant-nos el ditet i creient que un senyor molt dolent, molt dolent que es diu Miquel Arroyos, es posa a la porta de l'estadi amb un trabuc no deixant passar a ningú, a unes pobres víctimes a les que no deixen treballar pel Sabadell...
Com la companya Pili, jo també vull donar les gràcies al sr. Arroyos per la feina feta, i insisteixo, l'actual àrea esportiva té un repte per endavant i és, com a mínim, igualar la feina feta per l'anterior direcció esportiva. Els desitjo molta sort, de veritat. De moment, chapeau per la feina feta per l’àrea esportiva. Crec que anem pel bon camí, i més després d’haver estat capaços de mantenir la columna vertebral de la passada temporada i incorporar homes de nivell com els que estan arribant.
VISCA EL CE SABADELL FC I LA SEVA AFICIO!!!!!!!!!!!!!