Autor Tema: Miquel Arroyos, deixa, per fí, l'àrea esportiva.  (Llegit 4032 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Miquel Arroyos, deixa, per fí, l'àrea esportiva.
« el: 22 de Juny de 2009, 20:09:06 pm »
Miquel Arroyos, deixa, per fí, l'àrea esportiva. Es confirma que passarà a ser el vicepresident de relacions institucionals del Sabadell. Més d'un i de dos foreros es portaran una alegria.

Jo, per la meva part, estic molt content, i més d'haver fet el canvi, quan s'ha de fer, al final d'una temporada i abans de començar la propera. És el més lògic, que desprès de que haguéssim prescindit de Llamas, també canviéssim al seu màxim valedor.

Sembla que la directiva es modernitza i comença a fer les coses amb més serietat.  :)
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Fum fum fum

• Visitant
Re: Miquel Arroyos, deixa, per fí, l'àrea esportiva.
« Respondre #1 el: 22 de Juny de 2009, 20:10:17 pm »
El que ha de fer es fotre el camp del Sabadell!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #2 el: 22 de Juny de 2009, 20:15:41 pm »

Seria ideal, però per ara, no destorbarà als que treballen a l'àrea esportiva.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7184
« Respondre #3 el: 22 de Juny de 2009, 20:16:30 pm »
çç

I sobretot que entri sàbia nova i idees.

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #4 el: 22 de Juny de 2009, 20:21:03 pm »
Crec que l'àrea esportiva s'havia de rejovenir i "modernitzar". Penso que s'ha pres una decisió encertada en aquest cas.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat ENCIGALAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1083
  • BAR$A IS NOT CATALONIA
« Respondre #5 el: 22 de Juny de 2009, 20:41:32 pm »
Crec que es una decisió correcte,i qu s´ha portat a terme en el moment oportú.
Feixisme: Ideologia política l´objectiu de la qual és la instauració d´un régim autoritari,de base corporativista,imperialista,racista,etc...; Exemple: TV3,Esporcs 3, El Mundo Vomitivo,L´Esporc,Far$a TV,etc...

antcarcer

• Visitant
« Respondre #6 el: 22 de Juny de 2009, 20:51:54 pm »

Seria ideal, però per ara, no destorbarà als que treballen a l'àrea esportiva.

Segueix sent vicepresident, continuarà estant tot el dia a la NCA, seguirà viatjant en l'autocar dels jugadors ... osease que seguirà tot igual, amb la única diferència que s'ha canviat el collar.  :xin-xin

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8175
  • un camp de primera
« Respondre #7 el: 22 de Juny de 2009, 21:19:04 pm »

La frase "fotre el camp" no és adeqüada en aquest cas, si tenim en compte els diners que ha invertit en el club (es podrà discutir la quantitat, els matisos, però bàsicament és així) i totes les vegades que s´ha posat al front quan l´equip estava abandonat per tothom a la ciutat.   No oblidem tamoc que la seva "donació" d´accions va ser l´element clau perquè la Fundació assolís la majoria.

Miquel Arroyos podrà tenir un paper o un altre, és llògic que per l´edat, la funció vagi sent progressivament més consultiva, però el club li ha de mantindre sempre un reconeixement.

I no oblidem que això és una S.A.D. i entendrem que mai dimitirà un conseller delegat, que a la vegada sigui accionista, simplement perquè els clients (socis) de l´empresa ho sol.liicitin.
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Fum fum fum

• Visitant
« Respondre #8 el: 22 de Juny de 2009, 22:00:43 pm »

La frase "fotre el camp" no és adeqüada en aquest cas, si tenim en compte els diners que ha invertit en el club (es podrà discutir la quantitat, els matisos, però bàsicament és així) i totes les vegades que s´ha posat al front quan l´equip estava abandonat per tothom a la ciutat.   No oblidem tamoc que la seva "donació" d´accions va ser l´element clau perquè la Fundació assolís la majoria.

Miquel Arroyos podrà tenir un paper o un altre, és llògic que per l´edat, la funció vagi sent progressivament més consultiva, però el club li ha de mantindre sempre un reconeixement.

I no oblidem que això és una S.A.D. i entendrem que mai dimitirà un conseller delegat, que a la vegada sigui accionista, simplement perquè els clients (socis) de l´empresa ho sol.liicitin.

Si home, evidentment que sé perque esta allà i perque no en sortirà. Pero jo demano el que crec que es millor pel meu club. Precisament perquè l'unic interès que tinc jo en el club, és que tingui els màxims èxits possibles. I aixo no ho pot dir tothom.

Desconnectat Vicenç

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1237
« Respondre #9 el: 22 de Juny de 2009, 22:32:36 pm »
Us sembla si fem balanç de la gestió que a nivell esportiu ha fet el sr.Arroyos com a vice-president d'aquesta àrea, essent-ne màxim responsable juntament amb el sr.Soteras?
a) S'han aconseguit TOTS i cadascún dels objectius que s'ha plantejat cada any, disputant el segon play-off d'ascens a Segona A, després de 8 anys, i recuperant la Segona B en tan sols un any.
b) La base de la plantilla i cos tècnic de la propera temporada és obra seva i del senyor García Llamas.
c) En cap moment hem arribat a patir per perdre la categoria, com si va succeïr en temps passats i amb pressupostos molt semblants i inclús superiors.

Segur que s'han comés molts errors, segur, però crec que criticar la tasca de l'àrea esportiva conduïda pel senyor Arroyos és poc menys que injust i demostra un coneixement nul de la història més recent del nostre club, de llarg, molt més trista que el present que estem vivint. Estic d'acord amb que cal una renovació i una modernització de l'àrea esportiva, des de fa mesos ho he vingut reclamant en aquest mateix fòrum. Ara bé, no estic EN ABSOLUT d'acord amb aquells que veuen en el sr. Arroyos un problema o lastre en el terreny esportiu. En primer lloc, perquè els resultats canten i en segon lloc, perquè discutir l'estima d'aquest senyor per aquests colors es poc menys que una animalada de bulto.
Tingueu per segur que l'actual àrea esportiva té un repte i gran, ademés: Superar la gestió esportiva dels darrers tres anys. Que ningú dubti que ho hauràn de fer molt i molt bé per aconseguir-ho. Jo, des d'aquí, els desitjo moltíssima sort. Per cert, algú em pot resoldre un dubte?  El senyor Manel Benavente perquè ha acabat recalant al Sabadell, perquè demanava molts menys diners que el sr.Siscart? O perquè realment l'entitat el tenia com a prioritat per ocupar el lloc que ocupa? En fi, probablement mai ho sabrem.

VISCA EL CE SABADELL FC!!!!!!!!!!!
« Darrera modificació: 22 de Juny de 2009, 22:37:49 pm per Vicenç »
CE SABADELL FC - 14 TEMPORADES A 1ª DIVISIO-

Fum fum fum

• Visitant
« Respondre #10 el: 22 de Juny de 2009, 22:51:48 pm »
Us sembla si fem balanç de la gestió que a nivell esportiu ha fet el sr.Arroyos com a vice-president d'aquesta àrea, essent-ne màxim responsable juntament amb el sr.Soteras?
a) S'han aconseguit TOTS i cadascún dels objectius que s'ha plantejat cada any, disputant el segon play-off d'ascens a Segona A, després de 8 anys, i recuperant la Segona B en tan sols un any.
b) La base de la plantilla i cos tècnic de la propera temporada és obra seva i del senyor García Llamas.
c) En cap moment hem arribat a patir per perdre la categoria, com si va succeïr en temps passats i amb pressupostos molt semblants i inclús superiors.

Segur que s'han comés molts errors, segur, però crec que criticar la tasca de l'àrea esportiva conduïda pel senyor Arroyos és poc menys que injust i demostra un coneixement nul de la història més recent del nostre club, de llarg, molt més trista que el present que estem vivint. Estic d'acord amb que cal una renovació i una modernització de l'àrea esportiva, des de fa mesos ho he vingut reclamant en aquest mateix fòrum. Ara bé, no estic EN ABSOLUT d'acord amb aquells que veuen en el sr. Arroyos un problema o lastre en el terreny esportiu. En primer lloc, perquè els resultats canten i en segon lloc, perquè discutir l'estima d'aquest senyor per aquests colors es poc menys que una animalada de bulto.
Tingueu per segur que l'actual àrea esportiva té un repte i gran, ademés: Superar la gestió esportiva dels darrers tres anys. Que ningú dubti que ho hauràn de fer molt i molt bé per aconseguir-ho. Jo, des d'aquí, els desitjo moltíssima sort. Per cert, algú em pot resoldre un dubte?  El senyor Manel Benavente perquè ha acabat recalant al Sabadell, perquè demanava molts menys diners que el sr.Siscart? O perquè realment l'entitat el tenia com a prioritat per ocupar el lloc que ocupa? En fi, probablement mai ho sabrem.

VISCA EL CE SABADELL FC!!!!!!!!!!!

Ostres Vicenç... esperava un raonament millor venint de tu. Jo tinc un coneixement nul de la història recent del nostre club? Pregunto.

Que els arbres no us tapin el bosc!

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
  • Missatges: 2399
« Respondre #11 el: 22 de Juny de 2009, 23:04:42 pm »
No comprenia tanta animadversió contra el Sr. Arroyos en les primeres opinions dels foreros. Potser es que m'he perdut alguna "llegenda negra" sobre aquest senyor però no comprenc perque es pot criticar tant a la Junta Directiva i als seus membres en la situació, més o menys "privilegiada", en la que es troba el club. Si us plau, siguem capaços de valorar en la seva justa mesura el moment d'ESTABILITAT INSTITUCIONAL I ESPORTIVA per la qual estem passant i que feia anys que no es recordava, i no pensem tant en demanar els caps de gent que en major o menor incidència hi han contribuït en aquesta tranquilitat. Jo també recordo al Sr. Arroyos al capdavant, com a president, d'un club que naufragava a la deriva temporada rera temporada, en el que no sortien els comptes a final de temporada, en el que ell molt sovint hi ficava pasta i en el que cada estiu estavem amb la por de si podriem començar la següent temporada. Recordem aquells moments per saber agrair a totes les persones que hi són en el club i en la ciutat, la seva participació en la situació actual per la que passa el club. Que tot és millorable? Evidentment. Però siguem constructius i si demanem el cap d'algú siguem capaços de valorar si existeixen alternatives vàlides per ocupar el seu lloc, perque si critiquem sense saber si existeix realment aquesta alternativa correm el risc de crear buits de poder com en temps passats, en els que ningú volia fer-se càrrec del club.

Fum fum fum

• Visitant
« Respondre #12 el: 22 de Juny de 2009, 23:15:26 pm »
Esta molt be tot això que dius JRG, i comparteixo amb tu el fons de la qüestio. Tot son opinions, i sobretot en el Sabadell... tot son interessos. Jo he viscut tota aquesta història recent que comenta el company Vicenç des d'un punt de vista imparcial i sense interessos en cap dels grups. Per això tinc la meva opinió intacte i completament personal de com han anat passant les coses aquests ultims anys (molts anys vagabundejant per aquesta m... de categoria). I des d'aquest punt de vista meu... bastant pròxim a totes aquestes persones que han anat passant pel Centre d'Esports pero, torno a repetir, sense cap compromís amb cap d'elles, crec i OPINO (des de l'experiència i la observació) que MIQUEL ARROYOS ha sigut i continua sent un dels principals mals del club. No l'únic, cert. Però segurament el principal.

Molts dieu i opineu que gràcies a ell el CES no ha desaparegut ja que s'hi ha posat al front molt temps quan ningu el volia. Jo dic i opino que per culpa d'ell no s'hi ha posat al front persones capacitades que haguessin treballat pel Sabadell. Jo dic i opino que per culpa d'ell tenim el futbol base enfonsat en la més absoluta de les misèries. Jo dic i opino que per culpa d'ell el dèficit és i segueix sent el que és... i així podria seguir.

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7184
« Respondre #13 el: 22 de Juny de 2009, 23:28:44 pm »
Esta molt be tot això que dius JRG, i comparteixo amb tu el fons de la qüestio. Tot son opinions, i sobretot en el Sabadell... tot son interessos. Jo he viscut tota aquesta història recent que comenta el company Vicenç des d'un punt de vista imparcial i sense interessos en cap dels grups. Per això tinc la meva opinió intacte i completament personal de com han anat passant les coses aquests ultims anys (molts anys vagabundejant per aquesta m... de categoria). I des d'aquest punt de vista meu... bastant pròxim a totes aquestes persones que han anat passant pel Centre d'Esports pero, torno a repetir, sense cap compromís amb cap d'elles, crec i OPINO (des de l'experiència i la observació) que MIQUEL ARROYOS ha sigut i continua sent un dels principals mals del club. No l'únic, cert. Però segurament el principal.

Molts dieu i opineu que gràcies a ell el CES no ha desaparegut ja que s'hi ha posat al front molt temps quan ningu el volia. Jo dic i opino que per culpa d'ell no s'hi ha posat al front persones capacitades que haguessin treballat pel Sabadell. Jo dic i opino que per culpa d'ell tenim el futbol base enfonsat en la més absoluta de les misèries. Jo dic i opino que per culpa d'ell el dèficit és i segueix sent el que és... i així podria seguir.

Jo també opino que l'Arroyos s'hauria d'apatar del club, per molts motius. Sobretot per que crec que ha barrat el pas a altres grups de persones que haguéssin pogut fer grabs coses pel club. O pel tema del futbol base, que se'l va carregar a mitjans dels 90's. Osti tu! Si avui podríem tenir el filial a 3a divisió!

I sobretot per que va ser qui ens va fer caure al pou ara fa 16 anyets.

Desconnectat Mendo

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 5773
  • A way of life
« Respondre #14 el: 23 de Juny de 2009, 07:46:50 am »

Jo també opino que l'Arroyos s'hauria d'apatar del club, per molts motius. Sobretot per que crec que ha barrat el pas a altres grups de persones que haguéssin pogut fer grabs coses pel club. O pel tema del futbol base, que se'l va carregar a mitjans dels 90's. Osti tu! Si avui podríem tenir el filial a 3a divisió!

No fa falta dir res més. Després de tot el que va fer, si tingués vergonya, no hauria tornat a aparèixer a la Nova Creu Alta. Si ara estem on estem, en gran part, és per la seva culpa. Mai s'ha deixat entrar sang nova al club i així estem.
Una flor no fa estiu, ni dues primavera.
Grada Jove - La Força Arlekinada

Desconnectat renkosbd

• Entrenador
  • Missatges: 1770
« Respondre #15 el: 23 de Juny de 2009, 08:00:59 am »
lo que dice antcarcer tiene razon estara en la directiva osea el mismo can pero con otro collar para hacer un bien al sabadell deberia de marcharse de la directiva
El Sabadell enamora.
1 Lliga Temp 12-13

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8175
  • un camp de primera
« Respondre #16 el: 23 de Juny de 2009, 16:47:26 pm »

Si culpeu a la família Arroyos del doble descens de fa 16 anys també és de justícia que la "culpeu" del doble ascens de Segona B a Primera Divisió en 3 temporades (desde 1983 a 1986)....

4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #17 el: 23 de Juny de 2009, 17:34:52 pm »
No hi ha un gif descorxant una botella de cava?

Realment és una pena que este home  no marxe definitivament del club, d’una punyetera vegada. Lo millor, és que estarà lluny de la secretaria tècnica i no podrà enredar ni intentar tornar als seus orígens portant-nos els Urbanos de torn.

Sobre el balanç que se fa per ací dalt, només comentar-te i rebatir-te lo següent:
a)Si, s’han aconseguit els objectius.  Se va pujar de Tercera a Segona B. On està el mérit? La Tercera d’ara és una pantomima de categoria, i res comparable a la tercera divisió valenciana per exemple. Allà mos haguessin fotut sopes amb ondes, ací en canvi, amb Masnous, Palafrugells, Premiàs i altris mandangues, va ser un passeig fins els play offs. En els playoffs vam patir contra un equip amb cara i ulls, que sent realistes, mos podia haver superat amb un poc de sort, i a la final vam tenir la sort de trobar un Caudal també, equip on més d’un forero coix hi podia haver jugat. També recorda que vam haver de fitxar a mitja temporà un porter, a petició de Moya, ja que teníem dos nois justets per sota pals. Açò si, la va encertar amb De Navas.
b)La base i la plantilla de la propera temporà, també és mèrit de Moya, a part dels dos que nomenes. Però si recordes, el primer que se va notar, és que era una plantilla curta, amb pocs recanvis, i al desembre mos van portar un reforç, que si, este valia la pena, però m’agradaria saber per a que van venir Urbano, Campos, De La Plata, per exemple o per que se va colar un lesionat de llarg termini com Àxel. També te recorde que esta plantilla ha acabat la temporà justa de gasolina, i classificant-nos per el play off amb una pantomima de partit davant l’Alcoià.
c)Te recorde el primer any del retorn a Segona B, on si, vam tenir remotes esperances de jugar el play-off, però vam tenir durant part de la temporà, sobretot la primera part, el descens a 2-3 puntets. Vale que va ser un grup on la diferència de punts entre dalt i baix era escassa, però si arribem a tenir 3 males jornades abans de Gavà, potser haguessim palmat. Per altre part, te recorde que esta mateixa temporà, Moya va ser qüestionat a mitja lliga, i Arroyos era el primer en passejar amb son amic Gail, si ese que mos va dixar tirats com a rates moribundes fa uns anyets, i abans del Barça B me van comentar que Moya ja tenia substitut, un tio sense experiència a Segona B i que entrenava a Tercera. Sort, que en la directiva hi ha gent cabdal encara, i Soteras no se va dixar vendre la moto.

També te faig una reflexió. Recordes el nostre antany excelent futbol base? Si, ese que va arribar a Tercera divisió amb el filial, ese futbol base on van arribar a jugar Xabi Alonso, Miguel Ángel, per exemple. Està mort. Un tal Arroyos va dir ‘Al Sabadell no li cal futbol base, podem passar amb els descartes de Barça i Espanyol’. Así nos luce el pelo. El futbol base, ara acumula ascensos, però és que la majoria d’equips no poden baixar per que estan a les més baixes categories que poden estar.
Com diuen per dalt, si se van liquidar, i amb un criteri acertat a Llamas, i les raons de la seua liquidació han estat explicades diplomàticament per els responsables, també han passat la segadora per el seu valedor, Arroyos. L’únic que este home té moltes accions i no se lo poden pulir de cop, ja que tornaria a voler manegar per a tornar-se a ficar.

I per els que diuen que cada any que no sabíem ni si podríem jugar la propera temporà i que si mos va salvar molts colps, vos recomano que llegiu el conte del pastor i el llop. El paral-lelisme és autènticament calcat en les dues històries.
Este home, si realment estimés el club tant com diu, i no volgués només quota de poder, imatge i seguir intentant remenar les cireres, hagués cedit les seues accions a la Fundació sense reclamar estar dintre la junta. Este home, si realment respectés als arlequinats, no sortiria per la ràdio en la mitja part d’un partit de futbol condemnant la llibertat d’expressió d’este foro, ni fotent m**** quan l’equip no s’havia de distreure segons ell de l’objectiu.

Si culpeu a la família Arroyos del doble descens de fa 16 anys també és de justícia que la "culpeu" del doble ascens de Segona B a Primera Divisió en 3 temporades (desde 1983 a 1986)....

El futbol ha canviat molt des de llavors. Abans els directius se movien en un grup d'amics empresaris, i ara s'ha d'abnar buscant constantment nous mercats, nous patrocinadors i nous contactes. Este home, s'ha quedat endarrera, amb els seus antics contactes i amb els seus antics amics. Per cert, de pas, també le podem agraïr el gat que mos va agafat l'estament arbitral quan vam pujar a primera i lo bé que mos va putejar al baixar a segona.

Per acabar amb el tema, per part meua, crec que és un encert de la directiva la mesura presa. Ja que no mos lo podem traure de sobre, lo enviem a algo més suau i menys problemàtic.  
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat pil

• Juvenil
  • Missatges: 528
  • Tornarem
« Respondre #18 el: 23 de Juny de 2009, 18:22:42 pm »
sembla mentida pero avui si m´he llegit tot el que heu escrit companys i l´única cosa que puc afegir. No el conec personalment per les informacións de primera ma que tinc, pero nomes puc dir GRACIES, primer per la dedicació que hi has posat, segon una cosa molt criticada aqui que són les peles i el més important en aquesta vida que l´estas deixant pel CES com es la salut. Per això i molt més  un milió de grácies

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
  • Missatges: 2399
« Respondre #19 el: 23 de Juny de 2009, 19:10:32 pm »
Company Sexeibirra, crec que estas sent injust en alguns dels teus comentaris. Primer tires pel terra els mèrits de la plantilla que va pujar, en tan sols un any, de Tercera a Segona B. Dius que no té mèrit. Això li expliques al Reus i a l'Hospi, a veure que et comenten. És evident, que Reus i Hospi no són comparables com a club al Sabadell però tot ascens, encara que sembli cantat, és complicat. A més, parles que el grup català de tercera era ple de "mandangues", bé et recomanaria que no et fixessis en els equips de la part baixa de la classificació com Masnous, Palafrugells i Premias i que et fixessis amb els equips de la part alta com Reus, Girona o Gavà, que són els que, a fí de comptes, marquen el nivell màxim del grup i les possibilitats reals de poder pujar en els creuaments. El Girona ara mateix està a Segona A, el Reus es va passejar durant tota la temporada i únicament va perdre 4 partits en la fase regular però va caure al play-off i encara no ha sortit, i el Gavà que l'any passat va estar a punt de pujar a Segona A. I encara li treus mèrits a l'ascens? Es cert que l'eliminatòria amb el Mallorca B va ser un cara o creu que finalment va ser cara, però és que en aquell equip hi havia moltissima qualitat, jugadors que ara mateix estan jugant a Segona A, però vàren passar els nostres jugadors.

De la plantilla de l'any passat preguntes perqué van venir jugadors com Jorge Campos o De la Plata. Primer de tot comentar que De la Plata em semblava un bon defensor, tot i que era molt limitadet en atac, però potser si van venir jugadors com aquests és perque eren uns dels millors que es podien trobar a bon preu un cop exhaurit part del pressupost amb les fitxes de Juvenal, Joel, Sergio Iglesias o Axel Vizuete.

Comentes que l'equip va arribar amb la gasolina molt justa al final de temporada. No crec que fos qüestió de forces sino més aviat qüestió de mentalitat, ens pensavem que ja haviem aconseguit un play-off que encara no teniem a la mà. I la prova de no estavem justos de forces, o no menys que la resta, és que vàrem superar a la Cultural i vàrem superar a l'Irún, a base d'empempta i esforç físic.

També discuteixes la incorporació de l'Axel Vizuete, titllant-lo de "lesionat a llarg termini". Bé doncs et recordo que ni el Sr. Arroyos ni el Sr. Moya són metges i que els que han de decidir sobre la lesió d'un jugador són els metges del club. Que quan l'Axel ha estat recuperat de la seva lessió tampoc ha jugat al nivell dessitjat? És evident, però és que si ho hagués fet, potser ara estariem a segona A... I és prou clar que els fitxatges són apostes i que les apostes, a vegades, no sempre surten bé.

No sé, em sembla una mica injust el teu comentari i si anem tirant pel terra les modestes fites aconseguides pel club simplement per a poder criticar a membres de la Junta Directiva o del Cos Tècnic, malament anem.
« Darrera modificació: 23 de Juny de 2009, 19:14:27 pm per J.R.G. »