Autor Tema: Raul Pradas  (Llegit 10945 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
Re: Raul Pradas
« Respondre #20 el: 24 de Juny de 2009, 12:50:21 pm »
Jo li desitjo que tot li vagi molt bé al Pradas, crec q es una bona oportunitat i a mi sempre m'ha agradat com a jugador, espero que gaudeixis del futbol ;)
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat amo al sabadell

• Infantil
  • Missatges: 272
« Respondre #21 el: 24 de Juny de 2009, 13:53:14 pm »
Pasar de pradas que le den se ha fichado a tarradellas este si que es bueno

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
  • Gènere: Masculí
« Respondre #22 el: 24 de Juny de 2009, 14:15:55 pm »
No os equiboqueis... Pradas ha estado fuera del equipo media temporada... jugando en segunda regional y cobrando una miseria (si se le puede decir cobrar a esa pauperrima cantidad que le daban...), ahora le ofrecen un contrato de segunda B y posibilidad de crecer deportivamente ¿quien no aceptaria eso? Pradas puede ser un buen o mal jugador pero como persona es un 10, nunca a criticado ni al club ni su situacion (y a veces a sido una situacion muy dura).
La mayoria de gente que lo criticais nisiquiera lo conoceis y menos aun sabeis su situacion contractual, si el chaval decide marcharse y el club le da la baja no tiene que haber ningun problema con la aficion, es una baja consensuada entre las 2 partes interesadas.

Suerte Pradas y ojala te vaya bien  (tu Delegado de Regional)  :wink2:   :beer2

totalmente deacuerdo  :ok.
Se está criticando a este jugador como si cobrara una millonada y ahora se largara al St Andreu.

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #23 el: 24 de Juny de 2009, 14:20:27 pm »
El que passa es que hi ha por de que aquest jugador exploti amb el Sant Andreu i ens foti la punyeta,pro son cosses del joc sempre ens ha passat igual els ex nostres sempre an vingut a tocar-nos el pebrots i després els hi fem un petó als morros,com deia aquell futbol es futbol
 :icon_mrgreen: ;D
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #24 el: 24 de Juny de 2009, 14:34:30 pm »
Per la meva part dir que no l'he criticat personalment. Només l'he jutjat com a futbolista i crec que no te nivell per aquesta categoria... per aixo m'ha alegrat la seva marxa... i que en el seu lloc vingui algu millor.

Que personalment deu ser molt bon paio, no ho poso en dubte. Que se l'ha putejat molt? Que ho denunci o que no ho hagues acceptat.

Potser es cert que el van putejar enviant-lo a jugar al Amateur, pero també s'ha de dir que l'han ajudat i molt, primera, el club el deixa marxar sense posar cap traba  i segona, si el Sant Andreu li ofereix mes diners que el Sabadell es unica i exclusivament gracies al Sabadell, que es qui l'ha portat al futbol profesional desde el Decembre .. si poses el puteig i l'ajuda en una balança crec que guanya mes l'ajuda  ;D

A mi personalment mes bastant igual que marxi, pero crec que no tenia que haver sortit a la llum que es ell qui vol marxar perque vol cobrar més, perque ara hi haurà molta gent que li agafara tirria pel que he comentat abans, s'hagués dit que el Sant Andreu el volia i el Sabadell el deixava marxar i ja està, tots amics xD
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #25 el: 24 de Juny de 2009, 17:07:58 pm »
Per la meva part dir que no l'he criticat personalment. Només l'he jutjat com a futbolista i crec que no te nivell per aquesta categoria... per aixo m'ha alegrat la seva marxa... i que en el seu lloc vingui algu millor.

Que personalment deu ser molt bon paio, no ho poso en dubte. Que se l'ha putejat molt? Que ho denunci o que no ho hagues acceptat.

Potser es cert que el van putejar enviant-lo a jugar al Amateur, pero també s'ha de dir que l'han ajudat i molt, primera, el club el deixa marxar sense posar cap traba  i segona, si el Sant Andreu li ofereix mes diners que el Sabadell es unica i exclusivament gracies al Sabadell, que es qui l'ha portat al futbol profesional desde el Decembre .. si poses el puteig i l'ajuda en una balança crec que guanya mes l'ajuda  ;D

A mi personalment mes bastant igual que marxi, pero crec que no tenia que haver sortit a la llum que es ell qui vol marxar perque vol cobrar més, perque ara hi haurà molta gent que li agafara tirria pel que he comentat abans, s'hagués dit que el Sant Andreu el volia i el Sabadell el deixava marxar i ja està, tots amics xD

Això si acaba cobrant... :ejem

Desconnectat *jabo*

• CE Foreros Arlekinats
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1665
  • No hace falta destrozarse en el foro ^^
« Respondre #26 el: 24 de Juny de 2009, 17:46:07 pm »
Bó, Pradas, callarà.

Però si parlés, a més d'un le cauria la cara de vergonya. Ell va ser CASTIGAT a no estar en el primer equip, i només a base de treball i constància va tornar al primer equip. Altres 9 jugadors van sortir de festa i los van enganxar, i la majoria van continuar en el primer equip sense problemes. Ja saps Raul, que com a jugador no me convençs, però com a persona, per ara has sigut de 10.

Unos le llaman castigo, y otros falta de calidad para 2B

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #27 el: 24 de Juny de 2009, 17:50:22 pm »
Doncs ara ja podríem posar el fil aquet a ex jugadors arlequinats  :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat cor arlequinat

• Infantil
  • Missatges: 271
« Respondre #28 el: 24 de Juny de 2009, 18:41:28 pm »

Si s´hagués dit que anava al Sant Andreu a secas, sense cap argumentació, segur que molts de nosaltrse diriem, com es posible que deixem marxar un jugador a un posible rival directe i criticariem a la directiva. Doncs jo trobo bé que es digui que cobrarà molt més al sant andreu i si hi havia un compromis del president, doncs encara més motiu.

També estic convençut que si aixo mateix pasa amb el roberto morales, dubto molt que ara estés al sant andreu. Està clar...

Molta sort al Raúl Pradas, un jugador que haig de reconeixer que em va sorprendre a la gran segona volta de tot l´equip. Va superar en rendiment a jugadors com el Rifle i s´éntregava en cos i ànima. Veurem pero si juga gaire amb el natxo gonzález, un entrenador molt defensiu. Va tenir molts partits de supent a Eloi Fontanella, un dels milllors davanters de la categoria. Si fitxen al Carralero, ja tenim morbo asegurat (+ el Xavi Moro)

Desconnectat _MJ_

• Entrenador
  • Missatges: 1971
  • REY DEL POP !
« Respondre #29 el: 24 de Juny de 2009, 19:10:26 pm »
Que li vagi be!!
 :xin-xin
Cuando juegues, siempre estaré a tu lado, Sabadell no me falles, yo nunca te he fallado.

Desconnectat vic@rlekinat

• Entrenador
  • Missatges: 1607
« Respondre #30 el: 24 de Juny de 2009, 19:43:45 pm »
Ja ho veus Raul,
aquí nigú confiava en TU i et menystenien, ara que t'has buscat la vida estan molestos amb TU.
Com a futbolista no opinaré, qui t'anava a veure el camp tindrà l'opinió feta, només t'agraeixo l'empenta que hi has posat cada minut que t'han donat, de vegades t'esforçaves més que no pas els altres deu junts i sense els teus gols la il.lusió del play-off ni jo ni cap dels que et critica l'hagués pogut gaudir.
Em sap greu que marxis, segurament tens els motius per fer-ho, que tinguis molta sort en aquest món tan cruel i desagraït que és el futbol, només espero que quan juguis de rival no ens fotis el gol de l'ex

No sé si ets un bon noi ni aquestes cosesque es diuen, però SEMPRE que has vestit l'arlekinada ho has fet amb honor i això és el més important per un arlekinat

joseph

• Visitant
« Respondre #31 el: 24 de Juny de 2009, 20:44:04 pm »
Bé, jo no vull posar més llenya al foc, tan sols en sap greu la seva marxa, doncs jo crec amb la joventut i ganes de fer algo al mon del futbol, i crec qu'ell ens hauría anat molt bé aquesta temporada.
Però es la seva vida i a triat, uns altres pot-ser també van fer vibrar a la parroquia i a finals de temporada els van donar porta, per-tant només donar-li gràcies per la gran segona volta que va fer.

Desconnectat umbria

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2760
  • Gènere: Femení
« Respondre #32 el: 24 de Juny de 2009, 23:11:43 pm »
Ja ho veus Raul,
aquí nigú confiava en TU i et menystenien, ara que t'has buscat la vida estan molestos amb TU.
Com a futbolista no opinaré, qui t'anava a veure el camp tindrà l'opinió feta, només t'agraeixo l'empenta que hi has posat cada minut que t'han donat, de vegades t'esforçaves més que no pas els altres deu junts i sense els teus gols la il.lusió del play-off ni jo ni cap dels que et critica l'hagués pogut gaudir.
Em sap greu que marxis, segurament tens els motius per fer-ho, que tinguis molta sort en aquest món tan cruel i desagraït que és el futbol, només espero que quan juguis de rival no ens fotis el gol de l'ex

No sé si ets un bon noi ni aquestes cosesque es diuen, però SEMPRE que has vestit l'arlekinada ho has fet amb honor i això és el més important per un arlekinat

completament d'acord
Millor Moderadora Forera Novell

Gol del Sabadell

• Visitant
« Respondre #33 el: 24 de Juny de 2009, 23:20:36 pm »
Fa 1 any ningú apostava per ell, per tant jo trobo bé que vulgui un canvi d'aires! Fins i tot sembla ser que va acordar amb el club al desembre que podria marxar amb una oferta millor.Això significa que no tenien cap confiança en ell, ja que amb un any més de contracte no s'ha de deixar escapar sense cap compensació econòmica a cap jugador, però entenc que des de la Directiva ja signaven que marxès gratis si estalviàvem l'any que quedava.
Bona sort! perquè jo a tots els jugadors que han defensat la samarreta arlequinada amb orgull i ganes no tinc que fer-li cap retret.

Desconnectat andres

• Jugador Prof.
  • Missatges: 894
« Respondre #34 el: 24 de Juny de 2009, 23:58:07 pm »
venga hombre dejar a este tio ya, nos a dejado tirados y punto. Y no jugava al principio porque su nivel no es de 2b, dejarlo ya, que ahora le espera gaspart.
Me has decepcionado pradas pensava que sentias los colores pero veo que te has reido en nuestra cara. Recuerda que este equipo te a dado la oportunidad de jugar en 2b cuando tu nivel es más abajo.
"1903, neix el club que porto al cor arlekinats són els colors, Centre d'esports Sabadell"

Sabadell capital del valles occidental!

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #35 el: 25 de Juny de 2009, 00:17:46 am »
A todos estos grandes seguidores arlequinados que según sus comentarios, parece ser que no hace falta tener enemigos fuera del Club, porque leyendo los comentarios parecen que estan hechos por seguidores del equipo del barrio de al lado, pido un respeto para todos los jugadores humildes y modestos que han defendido la camiseta arlequinada del CE Sabadell FC.

Se marcha el talismán

Quién está a punto de abandonar la disciplina arlequinada es Raúl Pradas. Su renovación en diciembre pasado tenía una cláusula en la que se decía que podría abandonar el club si recibía una oferta superior.

El presidente de la entidad, Joan Soteras comentó al respecto que "la oferta que hemos recibido no la podemos igualar y es de justicia que permitamos su marcha". Esta ha llegado del Sant Andreu y 'Praditas', después de sus seis goles, puede ser nuevo jugador cuatribarrado en las próximas horas. MD
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
« Respondre #36 el: 25 de Juny de 2009, 01:21:09 am »
Has mostrat perseverança, fe, il.lusió, humilitat...Vas preferir entrenar amb el primer equip i jugar a 2ª Territorial...Amb la teva entrega entrenament rera entrenament vas fer canviar l'opinió del míster que et va reincorporar al Primer equip...on has acabat com a titular...Penso que ens podem sentir orgullosos de la teva entrega, de la teva lluita i de la teva efectivitat...Ara un equip et fa una oferta que el Sabadell no pot o no vol igular...pertant veig normal la teva marxa i et desitjo el millor en el món del futbol. Tant de bo tinguis èxit...I ves a saber si algun dia podràs vestir novament l'arlequinada  :bandera

Desconnectat SabaBrugge

• Infantil
  • Missatges: 193
« Respondre #37 el: 25 de Juny de 2009, 15:29:38 pm »
No sé si heu llegit al Diari de Sabadell que la oferta que té triplica el que li dóna el Sabadell... En aquestes categories, això vol dir una diferència d'entre arribar a final de mes amb prou feines o poder viure bastant bé. Trobo totalment comprensible el que ha fet el Raúl, un jugador que m'ha il·lusionat amb la seva empenta i que ha estat una part importantíssima del nostre somni. Gràcies per tot Raulet!

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #38 el: 25 de Juny de 2009, 17:43:48 pm »
No entiendo pk se raja tanto de Pradas, es normal k se vaya a otro ekipo si le dan mas dinero, seguro k casi todos es lo k hariamos. A mi la verdad k era un jugador k no me desagradaba para segundas partes, pero bueno supongo k no costara encontrar alguien k lo supla.
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

joseph

• Visitant
« Respondre #39 el: 25 de Juny de 2009, 19:56:42 pm »
Jugadors com XAVI MUÑOZ, HAMMOUCH,  etc. si van marxar per quatre euros i per no voler jugar a Tercera algun cas, son aquets els que em de tindra rencor, però no un xaval que encara gràcies la gran remontada que amb ell titular va ser possible.