Autor Tema: Raul Pradas  (Llegit 10935 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat mendruski

• Infantil
  • Missatges: 151
Re: Raul Pradas
« Respondre #40 el: 26 de Juny de 2009, 10:18:42 am »
si se queda el pradas que lo manden al b que es de donde no tenia que aver salido nunca  :botador
como alguno me a tachado o me a identifacdo: como el trol que siempre quise ser...
El nuevo Risto ha sido rejuvenecido y a la ataquerrrrr !!!

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
  • Gènere: Masculí
« Respondre #41 el: 26 de Juny de 2009, 11:32:38 am »
Jugadors com XAVI MUÑOZ, HAMMOUCH,  etc. si van marxar per quatre euros i per no voler jugar a Tercera algun cas, son aquets els que em de tindra rencor, però no un xaval que encara gràcies la gran remontada que amb ell titular va ser possible.

si hombre ahora la gran segunda vuelta que hicimos fue gracias a el cuanta tonteria se olle por aqui de verdad el se a querido ir lo respeto ahora en Sant Andreu se a echado atras pues que se fastidie el futbol es asi estoy totalmente en contra que se quede  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat andres

• Jugador Prof.
  • Missatges: 894
« Respondre #42 el: 26 de Juny de 2009, 12:01:35 pm »
yo a este no lo quiero más en mi equipo si se queda que lo manden para el B!!!!! o mejor que se vaya ya!!!
"1903, neix el club que porto al cor arlekinats són els colors, Centre d'esports Sabadell"

Sabadell capital del valles occidental!

Desconnectat enric13

• Jugador Prof.
  • Missatges: 759
« Respondre #43 el: 26 de Juny de 2009, 12:03:53 pm »
a mi m'agrada com juga Pradas i per tant entenia q volgues marxar per diners i ho respectava, encara que preferia q es qudes pero si diu marxo, pues marxo. No pot estar jugant amb la planificació d'un equip que aspira al play off axi que ara jo ja no el vull, perque l'area esportiva ja ha treballat buscantli substitut.
Antonio Puerta**You'll never walk alone.Waterpolo Sabadell

Desconnectat txisky

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2623
« Respondre #44 el: 26 de Juny de 2009, 13:36:41 pm »
La veritat, jo no entenc la visceralitat s'alguns contra el pobre noi, si es va passar mitja temporada a regional i mai ha fet cap retret, ni han aparegut familiars d'ell pel fòrum dient que teniem un galàctic a la banqueta...  :whistle:

Jo d'ell m'hagués quedat, però que li vagi molt bé si al final marxa (que encara no és segur)
Ni merengues ni culés! Visca el Sabadell!

Desconnectat GUTI

• CE Foreros Arlekinats
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1104
  • @mikelsbd
« Respondre #45 el: 26 de Juny de 2009, 13:49:34 pm »
La veritat, jo no entenc la visceralitat s'alguns contra el pobre noi, si es va passar mitja temporada a regional i mai ha fet cap retret, ni han aparegut familiars d'ell pel fòrum dient que teniem un galàctic a la banqueta...  :whistle:

Jo d'ell m'hagués quedat, però que li vagi molt bé si al final marxa (que encara no és segur)

I jo afegeixo: i que li vagi mooooolt bé si es queda

:beer2
Forero Més Catxondo

Desconnectat Pedrito

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3635
« Respondre #46 el: 26 de Juny de 2009, 16:05:08 pm »
avui posava al DS que no és segur que marxi, i que en el cas de no marxar es quedaria al Sabadell.

Sots-Campions Torneig Interpenyes 2009 LCA!!!
Campions Torneig Interpenyes 2010 i 2011 LFA!!!

Desconnectat Miki

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1150
  • Jo vaig ser a Ipurua!
« Respondre #47 el: 26 de Juny de 2009, 16:14:55 pm »
avui posava al DS que no és segur que marxi, i que en el cas de no marxar es quedaria al Sabadell.

:Hecho_polvo: Es evident, si no marxa, es queda xD  :ejem
"Hem ofert treball i respecte vers l'escut que lluïem a la samarreta, i així, hem ofert Honor al Sabadell"
Lluís Carreras, discurs a la Plaça de Sant Roc el 29-5-2011.

Desconnectat Pedrito

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3635
« Respondre #48 el: 26 de Juny de 2009, 16:33:05 pm »

segur que és tan evident? si a tu et donen la baixa en el treball, perquè has trobat un de millor, però resulta que finalment al segon treball, on et paguen millor ja han cobert la teva posició, i vols tornar al primer  treball, em sembla que et diràn que t'envagis a *****...

Sots-Campions Torneig Interpenyes 2009 LCA!!!
Campions Torneig Interpenyes 2010 i 2011 LFA!!!

Desconnectat Trivi VLR

• Entrenador
  • Missatges: 2098
    • Vols jugar a l'Ikariam? És molt divertit!
« Respondre #49 el: 26 de Juny de 2009, 16:43:50 pm »

segur que és tan evident? si a tu et donen la baixa en el treball, perquè has trobat un de millor, però resulta que finalment al segon treball, on et paguen millor ja han cobert la teva posició, i vols tornar al primer  treball, em sembla que et diràn que t'envagis a *****...

¿Pero se le ha dado la baja? Porque que yo haya entendido estaba todo apalabrado y de momento no había ninguna baja oficial, era todo palabrería... que no sé eh, pregunto...

Asimismo, a mí este chaval me gusta bastante, le pone muchas ganas, rápido y con proyección, por lo que si ocupa plaza de sub-23 me lo quedaría. Lo que para mí no se puede aguantar es que en un club serio como este venga un jugador (me da igual su nombre) y diga que ahora se va, ahora se queda, ahora... no, si se va pues muchas gracias por los servicios prestados y que te vaya bien excepto cuando juegues contra nosotros, y si te quedas te quedas a tope, pero este cachondeo, tanto de una parte como de la otra, no se puede permitir en el terer equipo de Catalunya, bajo mi humilde punto de vista.

!Salud!

Desconnectat Miki

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1150
  • Jo vaig ser a Ipurua!
« Respondre #50 el: 26 de Juny de 2009, 17:09:05 pm »

Si, però llavors marxaria. Vull dir, que només existeixen 2 opcions: marxar o no marxar. I si no marxa, es queda, evidentment.
"Hem ofert treball i respecte vers l'escut que lluïem a la samarreta, i així, hem ofert Honor al Sabadell"
Lluís Carreras, discurs a la Plaça de Sant Roc el 29-5-2011.

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7182
« Respondre #51 el: 26 de Juny de 2009, 19:09:09 pm »

Jo, personalment, vull deixar-me de xorrades i espero que es quedi en Pradas.

Confio bastant en la seva qualitat i per què no...  que surti amb ganes al Narcís Sala i els foti dos gols.

Amb nosaltres, ha lluitat i ha fet bons partits, aportant el seu gra de sorra.

També penso que els mitjans han donat informació poc precisa, ja que el Sant Andreu mai ha manifestat res. I és lògic que es facin gestions per poder guanyar més, que nassos. Que la vida d'un jugador de 2aB és de mercenari: o aprofites els quatre anys bons o no fas gran cosa, i més ara amb els pressupostos al 50%.

Desconnectat PATFACIL

• Jugador Prof.
  • Missatges: 829
« Respondre #52 el: 27 de Juny de 2009, 11:32:15 am »
Si Raul se marcha desarle lo mejor puesto que ha sido un trabajador honrado del Club
Si Raul se queda, sera porque ambas partes a si lo deciden.
Si Pradas continua en el Sabadell.lo hecho hecho esta y que demuestre que la segunda vuelta de la temporada pasada no fue una flor de verano, sino el inicio de un esperanzador porvenir. Para seguir creciendo tiene que aportar humildad implicación y tabajo y trabajo y trabajo y trabajo  para convencer al mister que le deje comerse la hierba cada domingo. Suerte Raul :thumbsup:
siempre alineao,
porque tenemos un compromiso con los demás
nunca alienao,
porque tenemos un compromiso con nosotros mismos

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #53 el: 27 de Juny de 2009, 11:40:44 am »
 :bandera :bandera :bandera
Tan si s'en va com si es queda que sigui lo millor per el C.E.Sabadell :scut :scut :scut
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #54 el: 27 de Juny de 2009, 20:18:23 pm »
para flipar si cualquiera llega a una empresa y dice de irse por que tiene una mejor oferta que luego resulta ser mentira o que simplemente se lo piensan mejor y no te quieren la antigua empresa seguramente ya tendra a otro y te dira que te espaviles, justo lo que tendriamos que hacer con Pradas  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
« Respondre #55 el: 27 de Juny de 2009, 20:21:03 pm »
para flipar si cualquiera llega a una empresa y dice de irse por que tiene una mejor oferta que luego resulta ser mentira o que simplemente se lo piensan mejor y no te quieren la antigua empresa seguramente ya tendra a otro y te dira que te espaviles, justo lo que tendriamos que hacer con Pradas  :beer2 :beer2

Hi ha algú que sàpiga que això va anar real-ment així ???
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Leonderubi

• Visitant
« Respondre #56 el: 28 de Juny de 2009, 06:36:02 am »
No se si fue realmente así, pero desde luego debe comenzar a pensar en cambiar a su representante ya que hasta que no tengas nada seburp no se debe hablar. Y si no fíjaté en el marrón que se debe comer ahora si se llegar a quedar en e CE SABADELL

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
« Respondre #57 el: 28 de Juny de 2009, 06:51:06 am »
No se si fue realmente así, pero desde luego debe comenzar a pensar en cambiar a su representante ya que hasta que no tengas nada seburp no se debe hablar. Y si no fíjaté en el marrón que se debe comer ahora si se llegar a quedar en e CE SABADELL

Si però imaginem que la cosa hages anat mes ho menys així :
Pradas;.- Presi tinc una oferta del Sant Andreu molt bona
Presi:.-    Mira l'oferta i si es interessant podràs marxar
Pradas;.- He mirat l'oferta i no es com jo en pensava
Presi:.-    Doncs quant s'acabin les vacances aquí
imagino que no hi hauria res a dir,per això es interessant que sapiguem tots el detalls perquè es pot tractar injustament a una persona
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #58 el: 10 de Juliol de 2009, 14:05:12 pm »
Si sabésim algunes de les coses que no sabem, potser opinaríem diferent d’este jugador.
A vore. A Pradas l’any passat se le va dir que se busqués equip o que se quedés en el filial. Ell va confiar en ell mateix i se va quedar a Sabadell. Per una causa o una altri, Moya va necessitar-lo durant la temporada i veient que el nano havia rectificat errors del passat, lo va portar al primer equip.

Este any, se le va dir que si un club oferia més per ell, tenia la porta oberta. Va rebre una oferta del Sant Andreu, però a mi me dona que era una oferta que la directiva de Gaspart volia executar només si no aconseguien un davanter del seu gust. Ell, va anar sempre de cara, i va dir-los a la directiva lo que li oferien. Le van obrir la porta i va anar a Sant Andreu a acabar de negociar. Allà le van oferir unes quantitats que no eren les del primer dia, però superiors a les del Sabadell.
Per tant, no va firmar, i el nostre club le ha tornat a obrir la porta. Seguirà ací, per menys del que treuria a Sant Andreu, i per altre banda, mai va negociar a les esquenes del nostre club. Quan salte al camp, per la meua part, l’aplaudiré. Com a qualsevol jugador que l’entrenador considere que ha de saltar al camp amb la nostre samarreta.
Jo soc el primer que dic que no té  nivell per a jugar en esta categoria, però també soc el primer en defensar la seua integritat com a professional i com a persona.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
« Respondre #59 el: 10 de Juliol de 2009, 19:54:36 pm »
Si sabésim algunes de les coses que no sabem, potser opinaríem diferent d’este jugador.
A vore. A Pradas l’any passat se le va dir que se busqués equip o que se quedés en el filial. Ell va confiar en ell mateix i se va quedar a Sabadell. Per una causa o una altri, Moya va necessitar-lo durant la temporada i veient que el nano havia rectificat errors del passat, lo va portar al primer equip.

Este any, se le va dir que si un club oferia més per ell, tenia la porta oberta. Va rebre una oferta del Sant Andreu, però a mi me dona que era una oferta que la directiva de Gaspart volia executar només si no aconseguien un davanter del seu gust. Ell, va anar sempre de cara, i va dir-los a la directiva lo que li oferien. Le van obrir la porta i va anar a Sant Andreu a acabar de negociar. Allà le van oferir unes quantitats que no eren les del primer dia, però superiors a les del Sabadell.
Per tant, no va firmar, i el nostre club le ha tornat a obrir la porta. Seguirà ací, per menys del que treuria a Sant Andreu, i per altre banda, mai va negociar a les esquenes del nostre club. Quan salte al camp, per la meua part, l’aplaudiré. Com a qualsevol jugador que l’entrenador considere que ha de saltar al camp amb la nostre samarreta.
Jo soc el primer que dic que no té  nivell per a jugar en esta categoria, però també soc el primer en defensar la seua integritat com a professional i com a persona.

Estem d'acord :ok
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡