Autor Tema: solucions ya!!!!  (Llegit 4546 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat maverick arlequinat

• Entrenador
  • Missatges: 1755
  • Gènere: Masculí
  • visca el sabadell visca catalunya
solucions ya!!!!
« Respondre #20 el: 02 de Octubre de 2005, 14:01:02 pm »
 :scut :bandera el primer el pere valenti mora ha d'esser destituit , posibles recambis:
jordi gonzalvo,miguel alvarez.

despres i me la **** parlar de que alguns jugadors que tots sabem estab el dies abans del partit als bars de la rambla o per la botellita mamats etç etç i no soc l'unic que els veu.

un preparador fisic de nivell sha de fitxar.

potenciar la cantera d'una vegada no surt cao jugador j****!!!.

si cal com a molts equips tenir un psicoleg. y sobretot cantar la caña a aquests mantes

solucion per dema mateix j****
« Darrera modificació: 02 de Octubre de 2005, 14:20:29 pm per WebTeam SBD »
sempre amb l'equip sobretot quan perdem

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
Re: solucions ya!!!!
« Respondre #21 el: 02 de Octubre de 2005, 14:08:03 pm »
L'Alvarez van dir q estava molt a prop del castelló que ahir va guanyar, així q si el volem akí el castelló ho haurà danar fent bé ;) I pel que dius del preparador fisic dir que des q va marxar el roca al barça ja no ha estat el mateix  :snore:  Jo proposo intentar que vingui al sabadell el toni estalella, que havia estat professor meu al ferran casablanques i que d'entre altres ha estat preparador físic d'esportistes d'elit com albert costa, alex corretja o rafa pascual, encara q potser seria aspirar a massa  :snore:

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #22 el: 02 de Octubre de 2005, 14:49:16 pm »
o el k teniem lany anterios...on es? akell juvanet jo el koneixia de anar al gimnas...ara no em surt el nom...em sembla k es deia xavi...esk no menrekordo...
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
« Respondre #23 el: 02 de Octubre de 2005, 14:56:47 pm »
Kin vols dir? Quan va marxar el roca no es va kedar el titi?  I anys anteriors ki hi havia?

Desconnectat _Resis_

• President
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #24 el: 02 de Octubre de 2005, 15:02:44 pm »
lany anterios al roca
la 1a era del GONZALES...aket preparador fisic era amik d ells i akell any els jugadors anaven b fisicament...
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
« Respondre #25 el: 02 de Octubre de 2005, 15:16:25 pm »
Si pero l'any del roca tb anaven bé fisicament, jo vull saber si el primer any tb hi havia el roca i si no qui hi havia ;)

Desconnectat _Resis_

• President
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #26 el: 02 de Octubre de 2005, 15:20:55 pm »
jo el coneixia del gimnas al k anava i parlavem molt del  :scut em sembla k no era el roca no, no no era el roca em sembla eh!...ara no se tink un lapsus...
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:

Desconnectat Antonio_Gomez

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 13
Destitución YA!!!
« Respondre #27 el: 02 de Octubre de 2005, 15:36:46 pm »
 :scut :bandera

Evidentemente, después de ver lo de ayer en el Mini hay que sacar una serie de conclusiones. Sin duda, todo pasa por destitución de Pere Valentí Mora, un entrenador al que ya conocemos y que sabemos que siempre mira más para atrás que para delante. El planteamiento táctico de ayer en el Mini creo que lo dice todo... Por lo tanto, hay que buscar un revulsivo YA!!!
Estoy de acuerdo en que la preparación física de los jugadores es pésima y no están a la altura muchos jugadores, es el caso de Iván Díaz por ejemplo, del que se espera mucho más. Pero bien, esperemos a la reunión del consejo de mañana para ver que es lo que se decide, con respecto a Mora. El domingo contra el Terrassa todos a la Nova Creu Alta!

VISCA EL CENTRE DE ESPORTS SABADELL:scut

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #28 el: 02 de Octubre de 2005, 15:41:30 pm »
L'estalella continua al ferran casablanques.
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
« Respondre #29 el: 02 de Octubre de 2005, 15:43:56 pm »
Doncs a fitxar-lo que akest si q ens matxacava físicament per agafar fons físic  :laugh:

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
« Respondre #30 el: 02 de Octubre de 2005, 15:55:35 pm »
Esque es el que vaig comentar ahir, Birri. Un equip de futbol PROFESSIONAL com es el sabadell, no es pot permetre només tres entrenaments a la setmana. Perque no s'ha entrenat avui?? I dema perque tampoc s'entrena??? Algu ho enten??? Al Rubi no el van fer fora per donar tres dies de descans a la plantilla???  :Hecho_polvo: :Hecho_polvo: Jo es que no entenc res  :no:

Desconnectat _Resis_

• President
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #31 el: 02 de Octubre de 2005, 15:57:32 pm »
jo esk no els donava ni 1 dia sense entrenar akets entrenaven fins k demostresin el k saben.... :-\
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:

Desconnectat brq

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 716
Re: MORA TE EL LLIT FET
« Respondre #32 el: 02 de Octubre de 2005, 17:34:05 pm »
Doncs si, sincerament crec que es mes facil tallar el cap a Mora que a 23 jugadors que la majoria d'ells tenen moltissima culpa del que estar passant a l'equip. Com que dema li tallaran el cap al Mora, que ja se li va tallar ahir, podriem començar a donar noms d'entrenadors.
Espero que la directiva agafi un entrenador amb moltissima mala llet que sapiga ficar els jugadors al seu lloc, ja que al Mora el veig molt passiu.

Desconnectat La ceba mecànika

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1004
  • SANG ARLEQUINADA
Re: MORA TE EL LLIT FET
« Respondre #33 el: 02 de Octubre de 2005, 17:37:37 pm »
Doncs si, sincerament crec que es mes facil tallar el cap a Mora que a 23 jugadors que la majoria d'ells tenen moltissima culpa del que estar passant a l'equip. Com que dema li tallaran el cap al Mora, que ja se li va tallar ahir, podriem començar a donar noms d'entrenadors.
Espero que la directiva agafi un entrenador amb moltissima mala llet que sapiga ficar els jugadors al seu lloc, ja que al Mora el veig molt passiu.

Si pero molt amb compte no sigui que si en te massa de mala llet als senyorets (jugadors) s'els atravessi i tampoc li donin bola.

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
Jo crec que dema dilluns tondrem nou entrenador
« Respondre #34 el: 02 de Octubre de 2005, 21:51:44 pm »
Crec que dilluns o com a molt dimarts el Sabadell presentarà a un nou entrenador. I això em sembla que passarà per que els directius, que com molt be algú ha dit en altres posts, doncs mai han dit que pujarem, però TOTS pensen en play-off.... d'ascens.
A Badalona, vaig sentir un directiu (no se com es diu) que deia.....o avui guanyem o......em de començar a sumar.
I se'l veia amb una cara com volguen dir que el Mora tenia els dies contats. Després de tot el que va passar, i de 3 partits pèssims, doncs imagino que demà mateix el cessaran si ell mateix no marxa. Penso que és la millor solució i la ÚLTIMA opció que veuen els directius per somiar amb play-off.
Imagino que el seu somni es Miguel Alvarez, i la victoria del Castelló pot afavorir, pero tambe es una opció dificil.
També m'agradaria la opció Pedraza o Francisco.

Ja veurem, però soc dels que aposto que contra el Terrassa hi haurà nou mister
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
Re: Jo crec que dema dilluns tondrem nou entrenador
« Respondre #35 el: 02 de Octubre de 2005, 21:53:29 pm »
Doncs jo crec que no fotran fora el mora, el dia del terrassa perderem i la tindrem liada  :bigcry:

Desconnectat Arlequinat_4ever

• Infantil
  • Missatges: 246
« Respondre #36 el: 02 de Octubre de 2005, 21:59:03 pm »
Tant de bo destitueixin al Mora en el transcurs d'aquesta setmana i quan abans, millor. L'equip necessita un revulsiu i crec que seria molt oportú just abans del derbi contra el Terrassa, perque si no, veig a venir que el Terrassa que està en forma, just al contrari que el Sabadell actualment, ens passarà la mà per la cara d'una manera humiliant el proper diumenge al nostre estadi. Tant de bo no sigui així.

Canvi d'entrenador ja, si us plau. A partir d'aquests moments, encara s'estaria a temps de tot, o almenys de remontar el vol.
Amb un bonic escut a defensar

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #37 el: 02 de Octubre de 2005, 22:01:45 pm »
Jo espero que facin un canvi. No es pot fer fora a 10 jugadors que es toquen els coollons sobre el camp... doncs fer fora a quei els mana.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...