Jo a vegades no entenc la disparitat en certes opinions. L'any passat posar el nom a la samarreta era una grandíssima iniciativa i aquest any és una grandissima "xapussa". Home! Ni molt, ni poc. La iniciativa, com bé dieu alguns, potser no tindrà tant d'èxit, però calificar-la de "xapussa"... És evident que 50 euros era un preu molt car, però 30 és més asequible i la veritat és que els noms no queden malament, únicament es podría millorar l'últim nom de la llista que deixa com un punt i final (un esglaó) que queda una mica malament. És més, prefereixo la samarreta de l'any passat (amb la combinació del blau amb les lletres fèia que el blau fos més suau) que no pas la de l'anterior, que era igual però sense noms. I això de que no agrada la samarreta tota amb ple de noms que no es conèixen, va a gustos, però jo he de dir que no m'he llegit tot el llistat de noms
per tant no li acabes donant massa importància. És més, no vull explicar-vos on hagués encumbrat aquesta samarreta dins del meu Santuari Arlequinat si amb ella s'hagués aconseguit l'ascens, i a sobre amb el meu nom estampat!
Ara bé, si la Directiva vol acceptar un consell per recaptar més diners, que facin una samarreta amb un disseny més diferenciat al de l'any passat (que no sigui simplement la mateixa samarreta amb diferents noms, vamos) així començarem a extendre la cultura de coleccionar els diferents dissenys de samarreta de cada any.