Autor Tema: Posa el teu nom a les samarretes Capitol II  (Llegit 4865 cops)

0 Usuaris i 4 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat pil

• Juvenil
  • Missatges: 528
  • Gènere: Masculí
  • Tornarem
Re: Posa el teu nom a les samarretes Capitol II
« Respondre #20 el: 03 de Juliol de 2009, 00:31:42 am »
jo trobo b que hagin fet el de les samarretes i si donen més espai encara que sigui a menys preu, per tant és més pasta. L´any passat parlo de memoria em sembla que es van treure 12.000 euros aprox. Cosa que ajuda tb a quadrar pressupost i que parats i etc.. aquest any entrin més barat al camp. El meu punt de vista seria el seguent amb aquest tema, és fa per pasta i no si queda més maca o si surt el vei. El que esta clar que si fiques el nom el 90 per cent comprarem la semarreta. per tant és on hi ha el negoci. Aixó farem un gest voluntari 165 e carnet+ 30 nom+ 45 (preu any passat) = 240e, voldir que si et venen el carnet per 240 € i et regalen la samarreta mb el teu nom, entre tots cremem la Creu Alta.

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #21 el: 03 de Juliol de 2009, 22:30:00 pm »
Creo que está bien, yo este año pagaré mi carnet a 100€ y pondré el nombre por 30€, todo por 130€, el año pasado solo pude pagar el carnet 165€...
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #22 el: 03 de Juliol de 2009, 22:37:40 pm »
yo este año tmb pagae 100 de mi carnet + 30 de el nombre + 50 aprox de la camiseta para ver mi nombre y si puedo me comprare la tercera si me gusta  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat SaC_DruMMeR

• Juvenil
  • Missatges: 357
« Respondre #23 el: 03 de Juliol de 2009, 22:40:51 pm »
yo este año tmb pagae 100 de mi carnet + 30 de el nombre + 50 aprox de la camiseta para ver mi nombre y si puedo me comprare la tercera si me gusta  :beer2 :beer2

Pero si en tu perfil pone Age: 31, ladrón! :Paletas:  :beer2

Desconnectat toni78

• President
« Respondre #24 el: 03 de Juliol de 2009, 22:43:28 pm »

Pero si en tu perfil pone Age: 31, ladrón! :Paletas:  :beer2

hace un par de años que soy pensionista que pagamos lo mismo que los jubilaos amigo jejeje, ya te creias que falsificaba el dni o algo jajajaja  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat SaC_DruMMeR

• Juvenil
  • Missatges: 357
« Respondre #25 el: 03 de Juliol de 2009, 22:55:31 pm »
yo este año tmb pagae 100 de mi carnet + 30 de el nombre + 50 aprox de la camiseta para ver mi nombre y si puedo me comprare la tercera si me gusta  :beer2 :beer2

Pero si en tu perfil pone Age: 31, ladrón! :Paletas:  :beer2

hace un par de años que soy pensionista que pagamos lo mismo que los jubilaos amigo jejeje, ya te creias que falsificaba el dni o algo jajajaja  :beer2 :beer2

Jajaja ahora comprendo, igualmente era en coña por que yo ya he dicho muchas veces públicamente que siempre intento pagar menos en casos parecios a este :ejem  :beer2

Desconnectat toni78

• President
« Respondre #26 el: 03 de Juliol de 2009, 22:57:13 pm »
yo este año tmb pagae 100 de mi carnet + 30 de el nombre + 50 aprox de la camiseta para ver mi nombre y si puedo me comprare la tercera si me gusta  :beer2 :beer2

Pero si en tu perfil pone Age: 31, ladrón! :Paletas:  :beer2

hace un par de años que soy pensionista que pagamos lo mismo que los jubilaos amigo jejeje, ya te creias que falsificaba el dni o algo jajajaja  :beer2 :beer2

Jajaja ahora comprendo, igualmente era en coña por que yo ya he dicho muchas veces públicamente que siempre intento pagar menos en casos parecios a este :ejem  :beer2

ya somos dos amigo echa la ley echa la trampa, pero en este caso no es trampa jejeje  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
  • Missatges: 2399
« Respondre #27 el: 06 de Juliol de 2009, 23:10:57 pm »
Quanta gent s'hi ha apuntat de moment per posar-se el nom a la samarreta?

Desconnectat chemanez

• Entrenador
  • Missatges: 2487
« Respondre #28 el: 12 de Juliol de 2009, 11:40:03 am »
Doncs jo aques any he arribat a temps i ja tinc el carnet i m'he apuntat pel nom a la samarreta (l'any passat no ho vaig fer).

Desconnectat BÀSQUET ARLEQUINAT

• Mecenes Or
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 609
« Respondre #29 el: 14 de Juliol de 2009, 10:31:12 am »
Amics arlequinats,

El nom Creu Alta Sabadell Bàsquet lluirà a la samarreta arlequinada aquesta propera temporada , em volgut col•laborar amb el Centre D’esports i animem a totes les entitats de la ciutat  a participar d’aquesta bona iniciativa per tal d’ajudar al nostre Sabadell.

Visca el Sabadell de bàsquet i futbol ! :anims

Desconnectat ARLEKINAT69

• Infantil
  • Missatges: 132
  • SENTIMENT ARLEKINAT
« Respondre #30 el: 14 de Juliol de 2009, 11:56:00 am »
JO el any passat vaig possar el meu nom i vaig comprar la  samarreta ,imagineu que haguessim pujat a segona ,la samarreta  no tindria preu ,aquesta inciativa es molt guapa i teniu que respectarl-la com qualsevol altra,vinga amunt sabadell :thumbsup: :happy2: :clap

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
  • Missatges: 2399
« Respondre #31 el: 14 de Juliol de 2009, 23:24:27 pm »
JO el any passat vaig possar el meu nom i vaig comprar la  samarreta ,imagineu que haguessim pujat a segona ,la samarreta  no tindria preu ,aquesta inciativa es molt guapa i teniu que respectarl-la com qualsevol altra,vinga amunt sabadell :thumbsup: :happy2: :clap

Penso el mateix que tu. Si haguessim pujat l'any passat, el poder contemplar el meu nom en aquesta samarreta HISTÒRICA no hagués tingut preu. Aquest any ho tornarem a intentar i... qui sap si no serà la samarreta de l'ascens? Qui no voldria tenir el seu nom en ella?

Desconnectat Miki

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1150
  • Jo vaig ser a Ipurua!
« Respondre #32 el: 14 de Juliol de 2009, 23:45:34 pm »
Jo l'any passat vaig anar a la tenda del CES amb 50 Euros per comprarme una samarreta, la que tenia m'anava molt petita. Em volia comprar una, i es clar, entre posar el meu nom a la samarreta i comprarme una samarreta, es obvi que vaig triar la samarreta. Aquest any, per 30 E, és clar que he posat el meu nom  :)
"Hem ofert treball i respecte vers l'escut que lluïem a la samarreta, i així, hem ofert Honor al Sabadell"
Lluís Carreras, discurs a la Plaça de Sant Roc el 29-5-2011.

Desconnectat Roma

• Entrenador
  • Missatges: 2017
  • tornat a il.lusionar
« Respondre #33 el: 15 de Juliol de 2009, 14:36:19 pm »
Doncs jo ahir vaig passar pel club i vaig renovar 4 carnets i vaig posar 2 noms, els meus nens. Em va dir l'Albert que anava al mateix ritme que l'any passat el tema noms.
- Cambrer. - Que?
- El de sempre. -Que?
- El de SEMPRE ESPORTS SABADELL, LA LA LA LA LAAAAA, LA LA LA LA LAAAAAA, LA LA LA LA LAAAAA, SEMPRE ESPORTS SABADELL.

Desconnectat arlekinat_18

• Hattrick
  • Aleví
  • *
  • Missatges: 79
« Respondre #34 el: 19 de Juliol de 2009, 14:11:09 pm »
Una pregunta: si vull posar el nom a la samarreta, puc posar tots dos cognoms o només un. Fins a quin dia puc apuntar-me. Ho sabeu?

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #35 el: 19 de Juliol de 2009, 15:05:10 pm »
Una pregunta: si vull posar el nom a la samarreta, puc posar tots dos cognoms o només un. Fins a quin dia puc apuntar-me. Ho sabeu?

Diria que ja no hi ha temps per posar el nom, ja que el plaç va tancar-se amb un total de 215 persones apuntades. Igualment però, sempre pots trucar a les oficines veiam que et diuen.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat Randel

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4673
  • Sabadell, Mai caminaràs sol.
    • Waltrapers Sabadell
« Respondre #36 el: 20 de Juliol de 2009, 09:25:00 am »
jo aquet any no l'he possat.
Ser arlequinat és diferent, ser arlequinat és un sentiment !

Desconnectat raros

• Entrenador
  • Missatges: 2266
  • Sempre al cap, sempre al cor, però sempre el C.E.S
« Respondre #37 el: 20 de Juliol de 2009, 21:55:18 pm »
doncs jo he posat el nom (millor dit 5 noms de la familia) com l'any passat, a veure si aquest ens dona més sort i es pot pujar

Desconnectat Pedrito

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3635
« Respondre #38 el: 17 de Agost de 2009, 13:41:16 pm »
al final es farà la samarreta amb els noms? perquè no he llegit en cap lloc que es confirmi ni que es digui que no es faci...

Sots-Campions Torneig Interpenyes 2009 LCA!!!
Campions Torneig Interpenyes 2010 i 2011 LFA!!!