Autor Tema: ATHLETIC CLUB BILBAO 2009-2010  (Llegit 12135 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat SaC_DruMMeR

• Juvenil
  • Missatges: 357
Re: ATHLETIC CLUB BILBAO 2009-2010
« Respondre #40 el: 14 de Setembre de 2009, 17:48:16 pm »
Ole! Ole!  :happy2: 2 de 2 = 6 punts!!!! I alguns diran encara que és perquè Villar està a la Federació!  :whistle:

No hombre, esta vez ha sido mucha potra :pilotasso

Desconnectat txisky

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2623
« Respondre #41 el: 21 de Setembre de 2009, 17:01:15 pm »
Ole! Ole!  :happy2: 2 de 2 = 6 punts!!!! I alguns diran encara que és perquè Villar està a la Federació!  :whistle:

No hombre, esta vez ha sido mucha potra :pilotasso

9 de 9!!! Gràcies Villar!!!!!!  :laugh2:
Ni merengues ni culés! Visca el Sabadell!

Desconnectat xaviró

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3876
  • Gènere: Masculí
« Respondre #42 el: 21 de Setembre de 2009, 18:48:26 pm »
Athlètic i mallorca aguantant el ritme de merengues i culés  :clap
Forero arlequinat des del 5/11/2008

AMB UN PARELL, SOM DEL SABADELL!!!

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #43 el: 26 de Setembre de 2009, 20:17:23 pm »
Athletic 0 - 4 Sevilla (finalitzat)

Un autèntic bany dels andalusos a San Mames i Déu ni do les entrades q foten aquests lleons quan van perdent....

Ojo amb aquest Sevilla k clarament serà l'únic equip capaç de complicar una miqueta la lliga a Barça i Madrid.

Desconnectat xaviró

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #44 el: 26 de Setembre de 2009, 20:43:10 pm »
Renato, Negredo, Kanouté i Navas

Desconnectat tronador

• Mecenes 2013
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2495
« Respondre #45 el: 12 de Novembre de 2009, 20:30:13 pm »
Como en los ultimos años (salvo el pasado) nos elimina un equipo de inferior categoria de la copa

Haber que tal no va en la  UEFA Europa League

Aupa ATHLETIC y Visca el Sabadell
la meva sang és arlequinada

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #46 el: 12 de Novembre de 2009, 22:21:21 pm »
Estic content de l'eliminació de l'Athletic Club de la Copa del Rei. Tanta xiulada a l'himne espanyol en la final de l'any passat més valdria que ni participessin en aquesta competició si tan poc els hi agrada xDDD

Desconnectat BERNISABADELL

• Grada Jove - L.F.A
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1589
  • Visca el Sabadell i Visca Catalunya!
« Respondre #47 el: 12 de Novembre de 2009, 23:09:22 pm »
Estic content de l'eliminació de l'Athletic Club de la Copa del Rei. Tanta xiulada a l'himne espanyol en la final de l'any passat més valdria que ni participessin en aquesta competició si tan poc els hi agrada xDDD

La xiulada és totalment respectable.   :ok
Sempre endavant Sabadell a lluitar amb gran braó,
que per fi arribarà el dia aquell que tothom somia
de primera divisió!

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #48 el: 12 de Novembre de 2009, 23:35:49 pm »

La xiulada és totalment respectable.   :ok

La xiulada és una de les coses més lamentables que he vist en el món del fútbol. Pero venint d'on venia no  em va extranyar gens no...

Perq fràncament s'ha de ser ruc per fer 650 Km i pagar 100 € per anar a xiular l'himne espanyol en un camp de futbol, per postres els hi van fotre una repassada en el partit q no vegis. Q res, q em sembla perfecte que el Rayito aixi eliminat al Athletic.

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #49 el: 12 de Novembre de 2009, 23:49:52 pm »
yo tmb me alegro que los hayan eliminado, aun asi los que sibaron eran los aficionados y a los que le interesa la competicion es al equipo, lo que si que no entiendo es lo de hacer 650 km y pagar una pasta para eso, pero bueno yo desde que en Bilbao le hicieron el atraco a mano armada al feminino para darle laa liga al athletic, quiero que pierdan todos los partidos y ojala bajen a segunda A  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #50 el: 12 de Novembre de 2009, 23:56:26 pm »
yo tmb me alegro que los hayan eliminado, aun asi los que sibaron eran los aficionados y a los que le interesa la competicion es al equipo, lo que si que no entiendo es lo de hacer 650 km y pagar una pasta para eso, pero bueno yo desde que en Bilbao le hicieron el atraco a mano armada al feminino para darle laa liga al athletic, quiero que pierdan todos los partidos y ojala bajen a segunda A  :beer2 :beer2

Ahí estamos !! xDDD q bajen a segunda y que suba la Real que siempre me a caido mucho mejor, y mas ahora que me toca ir a Guipuzkoa cada dos por tres.... :ok

Desconnectat SaC_DruMMeR

• Juvenil
  • Missatges: 357
« Respondre #51 el: 13 de Novembre de 2009, 00:02:28 am »

Ahí estamos !! xDDD q bajen a segunda y que suba la Real que siempre me a caido mucho mejor, y mas ahora que me toca ir a Guipuzkoa cada dos por tres.... :ok

Espero que el Berni no me mate pero estoy totalmente de acuerdo con vosotros, ya no tanto por ideologia ni ná de eso, si no por lo que deciis del dinero y por la imagen que se vió en aquel partido, para mi fue muy triste. También me cae mucho mejor la Real, el Bilbao a 2ª que ya cansan. Vamos Rayito, Vallecas está contigo y todo Madri, fuerza en Vallecas, demuestrale tu destreza, a todo un país! Como me gustaría subir de una vez a Segunda y poder ir al Teresa Rivero...  :beer2

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #52 el: 13 de Novembre de 2009, 14:24:49 pm »

Mes valdria que no possessin cap himne en un acte esportiu. Així no seria xiulat.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #53 el: 13 de Novembre de 2009, 22:57:31 pm »

a mi tmb me a caido siempre mucho mejor la Real  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #54 el: 13 de Novembre de 2009, 23:19:44 pm »
A mi és un club que em cau bé. Tant de bó hi haguessin més equips tipus Athletic en el futbol.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #55 el: 13 de Novembre de 2009, 23:50:21 pm »
Ja tardava en tornar a sortir el tema de la xiulada a l'himne. Jo no sóc partidari de xiular cap himne, pero es va xiular com a acte reivindicatiu de no voler pertanyer politica i administrativament a l'estat espanyol. Cosa que no té res a veure ni amb la competició ni en pagar l'entrada per veure el partit. Molta demagògia s'ha fet sobre aquest tema. Xiular l'himne d'un estat no vol dir no voler jugar aquestes competicions.
Llavors ve Turquia al Bernabéu i tothom xiula l'himne de Turquia... i llavors ens sembla bé i ens fa gràcia i tot... siguem seriosos...

PD. Jo també m'alegro de l'eliminació de l'Athletic. Es mes, ja aniria bé que passessin una temporadeta per Segona Divisió...

Siguem seriosos, el què va passar no és comparable amb el fet de xiular l'himne de la selecció rival com el qui xiula una sortida de l'equip visitant o com qui xiula l'himne del Terrassa en un derbi a l'Olímpic. Estem parlant de xiular l'himne nacional del país el qual a sonat tota la vida en una final de Copa del Rei. Ja sé que és un exemple molt simple però ara imagineu-vos que en una diada de Catalunya o en una final de copa Catalunya sonessin els Segadors i algun grupet de degenerats es possessin a xiular-lo, veritat que ho trobarieu patètic? Doncs és el el mateix cas.

De totes maneres l'Atlhetic de Bilbao fa anys que no em cau bé, no és precisament per això de l'himne. Sempre l'he trobat un equip massa ficat en política tan ells com part de la seva afició, sovint bastant barruer i bastantes vegades l'he vist abaixar-se els pantalons quan juguen contra el Barça. Si li sumes la figura del Sr.Villar per allà al mig, doncs encara és un equip q fot més rabia.

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8173
  • un camp de primera
« Respondre #56 el: 14 de Novembre de 2009, 08:54:25 am »
Incideixo en aquest punt de vista, tal com ja vaig comentar en el seu moment....

Com a català em va fer absoluta vergonya aquesta xiulada (igualment si l´hagués fet el Nástic, el Lleida o el F.C.Gratallops.....). També sé que no va ser tota l´afició i també està clar que té molt que veure amb això, la continua intoxicació política a que està sometent al FCB el seu president actual i que és materia ja comentada aquí.

Totes les comparacions poden ser odioses, però vull recordar que a l´any 2006, un altre club català (RCD Espanyol), va jugar la final de Copa, desplaçant 25.000 espectadors i amb un comportament EXQUISIT a la grada durant 90 minuts. Aquest podria ser un exemple tant si es mira des de dintre de Catalunya com des de fora.
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #57 el: 14 de Novembre de 2009, 10:52:23 am »
Trobo ridícul que torneu a discutir sobre aquest tema. Xiular qualsevol himne és absurd, ridícul i de maleducats, però també és polititzar un acte esportiu anomenant-la Copa del Generalísimo o Copa del Rei i posar un himne en el preludi de l'encontre.

Totes les comparacions poden ser odioses, però vull recordar que a l´any 2006, un altre club català (RCD Espanyol), va jugar la final de Copa, desplaçant 25.000 espectadors i amb un comportament EXQUISIT a la grada durant 90 minuts. Aquest podria ser un exemple tant si es mira des de dintre de Catalunya com des de fora.

I tant d'exquisit. Com a mínim vaig comptar al final d'aquell partit 5 banderes espanyoles pre-constitucionals a la grada, totalment il-legals, i és una de les aficions més polititzades del futbol. Sincerament, la majoria d'aquesta afició (no tota), son uns envejosos ressentits amb els seus veïns culés i cada cop que he anat al seu camp he sortit amb la impressió de que animen més a un club que es diu '**** Barça' que no pas al seu.

També part de la seva afició va tenir un comportament 'exemplar' en el partit del centenari de la UE Sant Andreu, insultant als que estàvem veient tranquilament el partit des de tribuna. Molt edificant. Els pericos veuen sempre les coses dolentes dels seus veïns i s'haurien de mirar una mica més el que tenen a casa, que no és tot joia i alegria.

Pericos i culés, mateixa m**** és.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat xaviró

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #58 el: 14 de Novembre de 2009, 12:03:43 pm »
Crec que totes aquestes opinions varien de qui se sent català o espanyol  :yes:

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #59 el: 14 de Novembre de 2009, 12:08:41 pm »
Jo sempre he sentit més predilecció per la Reial que per l'Athletic, però vaja, aquest últim tampoc em desagrada en quant a la seva filosofia futbolística :ok