Autor Tema: ATHLETIC CLUB BILBAO 2009-2010  (Llegit 12151 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
  • Gènere: Masculí
Re: ATHLETIC CLUB BILBAO 2009-2010
« Respondre #60 el: 14 de Novembre de 2009, 14:33:31 pm »
Crec que totes aquestes opinions varien de qui se sent català o espanyol  :yes:

Estàs molt equivocat. Tu pots ser català i no sentir-te per a res espanyol i anar a una final de Copa i tenir un comportament correcte, i un comportament correcte no vol dir "tatarear" l'himne espanyol eh! vol dir simplement callar, o si vols aprofitar més el temps anar-te'n al bar o al wc mentre sona l'himne xDDD

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #61 el: 14 de Novembre de 2009, 14:35:08 pm »
Crec que totes aquestes opinions varien de qui se sent català o espanyol  :yes:

Estàs molt equivocat. Tu pots ser català i no sentir-te per a res espanyol i anar a una final de Copa i tenir un comportament correcte, i un comportament correcte no vol dir "tatarear" l'himne espanyol eh! vol dir simplement callar, o si vols aprofitar més el temps anar-te'n al bar o al wc mentre sona l'himne xDDD

La culpa és de les lleis aquestes de que no hi hagi alcohol als estadis de futbol, sino segur que hi hauria més gent al bar xDD
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat txisky

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2624
« Respondre #62 el: 16 de Novembre de 2009, 14:33:19 pm »
Doncs si que escalda encara el tema de la Copa del Rei.....

Jo crec en la llibertat d'espressió: per tant tan es pot xiular l'himne com desitjar que l'Athletic baixi a segona.

jo dic: AÚPA ATHLETIC i VISCA EL SABADELL

Apa!
Ni merengues ni culés! Visca el Sabadell!

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #63 el: 16 de Novembre de 2009, 21:14:23 pm »
Amb tot això ara es veu q el parlament vasc a demanat q s'inclogui al País Vasc com a seu per algun partit de la selecció espanyola. Així doncs aviat veurem a la selecció a San Mames... també pagaran uns quants el preu de l'entrada per a xiular l'himne? xDDDDD

Desconnectat BERNISABADELL

• Grada Jove - L.F.A
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1589
  • Visca el Sabadell i Visca Catalunya!
« Respondre #64 el: 16 de Novembre de 2009, 21:54:16 pm »
Amb tot això ara es veu q el parlament vasc a demanat q s'inclogui al País Vasc com a seu per algun partit de la selecció espanyola. Així doncs aviat veurem a la selecció a San Mames... també pagaran uns quants el preu de l'entrada per a xiular l'himne? xDDDDD

Trobo força normal la decisió del parlament, basicament perquè i mana el PPSOE.
Segons el tema dels nacionalistes no crec que paguin un euro a la federació espanyola (tinc entes que els calers que es reuneixen de les entrades van a parar RFEF, potser m'equivoco) per tal de veure un partit on consideren que hi juga la selecció veina.

:beer2

Sempre endavant Sabadell a lluitar amb gran braó,
que per fi arribarà el dia aquell que tothom somia
de primera divisió!

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #65 el: 16 de Novembre de 2009, 23:18:11 pm »

Anda que han tardat molt els usurpadors del poder en fer de les seves...

Per cert, es normal que els Parlaments demanin aquestes coses? Hi ha algun precedent?

Uiui, desde que t'ajuntes amb la umbria vec q vas en mal camí jejejeje  :ok

Ara en serio, m'és bastant igual si juga la selecció a San Mames o no, dona un cert morbillo a l'asunto però vaja q si tenen q haver.hi problemes més val q no acabi passant. Ara bé, a mi tb em faria gracia veure aviat a la selección espanyola jugant al Camp Nou, pur morbo també, no pas perq m'importi ni tampoc perq tingui cap ganes d'anar.hi (a no ser q jugui contra la azzurra clar).

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #66 el: 16 de Novembre de 2009, 23:22:43 pm »
Aquests del parlament basc tenen el cervell més perdut que una ameba. Sobre la volta ciclista, no en tinc ni idea, però sobre un partit de futbol, son els clubs (o en el seu defecte els propietaris de l'estadi), els que demanen la organització d'un partit de futbol d'una selecció nacional.

Per altre banda em sembla un risc innecessari i una autèntica temeritat organitzar un partit així en aquell estadi. El súmmum seria que hi fessin un Espanya-França.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #67 el: 17 de Novembre de 2009, 12:27:33 pm »
Aquests del parlament basc tenen el cervell més perdut que una ameba. Sobre la volta ciclista, no en tinc ni idea, però sobre un partit de futbol, son els clubs (o en el seu defecte els propietaris de l'estadi), els que demanen la organització d'un partit de futbol d'una selecció nacional.

Per altre banda em sembla un risc innecessari i una autèntica temeritat organitzar un partit així en aquell estadi. El súmmum seria que hi fessin un Espanya-França.

Ets un catxondo :laugh2:

Gol del Sabadell

• Visitant
« Respondre #68 el: 17 de Novembre de 2009, 16:13:26 pm »

Anda que han tardat molt els usurpadors del poder en fer de les seves...

Per cert, es normal que els Parlaments demanin aquestes coses? Hi ha algun precedent?

Uiui, desde que t'ajuntes amb la umbria vec q vas en mal camí jejejeje  :ok

Ara en serio, m'és bastant igual si juga la selecció a San Mames o no, dona un cert morbillo a l'asunto però vaja q si tenen q haver.hi problemes més val q no acabi passant. Ara bé, a mi tb em faria gracia veure aviat a la selección espanyola jugant al Camp Nou, pur morbo també, no pas perq m'importi ni tampoc perq tingui cap ganes d'anar.hi (a no ser q jugui contra la azzurra clar).
Jo he vist jugar Espanya al Nou Camp, amb motiu de les Olimpiades. El camp a reventar de gent i banderes . A més amb bon resultat final 3-2 davant Polònia i campions!! A mi ja m'està bé que jugui Espanya a terres catalanes, a veure si tenim sort , els que ens agrada el futbol i no barrejar esport i política, i la tornem a veure per Sabadell!

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #69 el: 17 de Novembre de 2009, 16:20:35 pm »
Hará 4 o 5 años jugó Espanya en el estadi Olímpic de Barcelona, creo que fue contra Italia...
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #70 el: 17 de Novembre de 2009, 16:39:52 pm »
Hará 4 o 5 años jugó Espanya en el estadi Olímpic de Barcelona, creo que fue contra Italia...

Contra Portugal, 1-1.

Desconnectat txisky

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2624
« Respondre #71 el: 23 de Novembre de 2009, 15:54:25 pm »
Bé nois, potser que parlem de l'Athletic!
Ja hem encetat la setmana negra blaugrana, je je

Per cert, estic molt enfadat amb Villar, perquè llegint el que poseu alguns jo ja em veia altre cop a la final de Copa, i contra l'Alcorcón per fer-ho més fàcil.  :laugh2:
Ni merengues ni culés! Visca el Sabadell!

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #72 el: 23 de Novembre de 2009, 17:58:14 pm »

Contra Portugal, 1-1.

contra Portugal fue en febrero del 2002, yo estaba    :yes:
contra Italia diria que fue a principios del 2004, y anteriormente también hubo uno contra Italia en el 98 o 99 o asi...
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #73 el: 23 de Novembre de 2009, 18:38:23 pm »

Contra Portugal, 1-1.

contra Italia diria que fue a principios del 2004, y anteriormente también hubo uno contra Italia en el 98 o 99 o asi...

Ni p..a idea cap dels tres. Mira que sou dolents en temes de dades:

443 29/03/2000  Barcelona    SPAIN – ITALY          2 – 0    FRIENDLY (partit al que vaig assistir, amb Camacho a la banqueta)
464 13/02/2002  Barcelona    SPAIN - PORTUGAL       1 - 1    FRIENDLY
488 18/02/2004  Barcelona    SPAIN - PERU           2 - 1    FRIENDLY (partit en el que vaig estar-hi).

Per cert, i seguint el fil del tema: Gora Athletic eta zain nago urte hau handiki guzti larrua jo diezazkiela goian.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #74 el: 24 de Novembre de 2009, 08:12:09 am »
bueno, no iba tan desencaminao, birreraco!    ::)
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #75 el: 24 de Novembre de 2009, 16:11:49 pm »

Contra Portugal, 1-1.

El 28 de abril del 2004 jugó España contra Italia, pero en Génova, con resultado de 1-1 (goles de Vieri y Torres). El que te refieres es contra Perú, el 18 de febrero del mismo 2004, con resultado de 2-1 (goles de Etxeberria, Baraja y Solano). Además, el día anterior a éste partido se jugó en la NCA un España-Escocia de la Sub-21, con motivo de nuestro Centenario :ok

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #76 el: 24 de Novembre de 2009, 18:43:33 pm »
Si és que sembla que ho feu a posta, de no saber les dates i dades dels partits...   :laugh2:

El 28 de abril del 2004 jugó España contra Italia, pero en Génova, con resultado de 1-1 (goles de Vieri y Torres). El que te refieres es contra Perú, el 18 de febrero del mismo 2004, con resultado de 2-1 (goles de Etxeberria, Baraja y Solano). Además, el día anterior a éste partido se jugó en la NCA un España-Escocia de la Sub-21, con motivo de nuestro Centenario :ok

Disculpa, però el rival d'Espanya el 17-2-2004, en partit de seleccions U-21 va ser Noruega.

Spain 2 - Norway 1

Spain: Riesgo (Moyà 46'); Iago Bouzón (Carlos García 46'), Melli, Jarque, Peña (Fernando Vega 81'); Gabi (Jonathan 46'), Vitolo; Juanfran, Iniesta (Tello 77'), Gabilán (Carmelo 77'); Sergio García (Arizmendi 71'). 4-2-3-1.
Norway: Larsen; Skonsberg, Onstad, Engeldal, Bertelsen (46'); Riise (Danielsen 87'), Samuelsen, Moen, Austnes (Olsen 77'), Grindheim (Stransd 71'); Hoas (Poljac 85'). 4-5-1.

Goals:
1-0. 31. Iniesta (penalty).
2-0. 43. Sergio García.
2-1. 47. Riise.

Desconnectat xaviró

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3876
« Respondre #77 el: 24 de Novembre de 2009, 21:23:42 pm »
El 19 de Noruega era altíssim si no recordo malament, jo hi vaig estar  :beer2 :beer2
Forero arlequinat des del 5/11/2008

AMB UN PARELL, SOM DEL SABADELL!!!

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #78 el: 25 de Novembre de 2009, 12:04:42 pm »
Si és que sembla que ho feu a posta, de no saber les dates i dades dels partits...   :laugh2:

Disculpa, però el rival d'Espanya el 17-2-2004, en partit de seleccions U-21 va ser Noruega.

Spain 2 - Norway 1

Spain: Riesgo (Moyà 46'); Iago Bouzón (Carlos García 46'), Melli, Jarque, Peña (Fernando Vega 81'); Gabi (Jonathan 46'), Vitolo; Juanfran, Iniesta (Tello 77'), Gabilán (Carmelo 77'); Sergio García (Arizmendi 71'). 4-2-3-1.
Norway: Larsen; Skonsberg, Onstad, Engeldal, Bertelsen (46'); Riise (Danielsen 87'), Samuelsen, Moen, Austnes (Olsen 77'), Grindheim (Stransd 71'); Hoas (Poljac 85'). 4-5-1.

Goals:
1-0. 31. Iniesta (penalty).
2-0. 43. Sergio García.
2-1. 47. Riise.

Ni m'en recordo ja de quin era el rival... L'únic que sabia certament és que aquest era un equip estranger ;D