Autor Tema: FESTA MAJOR SABADELL'09  (Llegit 46605 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat txisky

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2624
Re: Fiesta Mayor Sabadell 2009
« Respondre #60 el: 26 de Agost de 2009, 08:55:24 am »
Creu Alta, me ha llegado hoy el librito y lo pone.
Ok gracias! :beer2
Murciano, es que me habían dicho gente en Las Termes, otra en la Bassa y otra en la Creu Alta... xD
No son barrakas, es el botellón de cada finde!  :laugh2:
Ni merengues ni culés! Visca el Sabadell!

Desconnectat silviotito

• Invitat
  • *
  • Missatges: 1
« Respondre #61 el: 27 de Agost de 2009, 16:53:21 pm »
HE DE DIR, DESPRÉS DE LLEGIR EL LLIBRET DE LA FESTA MAJOR, QUE CADA COP, VA LA COSA A PITJOR... :wall: SABEM QUE HI HA CRISIS SI, PERÒ ES PODRIAN ELIMINAR COSES QUE ES FAN SEMPRE, ON HI SOLEN NAR 4 PERSONES, I FER ACTIVITATS NOVES!!!! COM PER EJEMPLE:

-APROFITAR  ELS ESPAIS OBERTS AL MOTOR, AL TRIAL, AL BIKETRIAL... PER EXEMPLE... I DONAR PROTAGONISME AL NOSTRE PILOT DE FORMULA 1, MARC GENÉ!!  :thumbsup: :hurra
 -FER MOLTES MÉS ACTIVITATS ESPORTIVES!! :botador
I PELS CONCERTS, UNA MICA MÉS DE NIVELL... :anims CRITICAR TAMBÉ ELS FOCS ARTIFICIALS, PERQUÈ DESPRÈS D'HAVER ESTAT EN UN POBLET MOLT PETIT, DE 3000 PERSONES, EL GRAN FI DE FESTA MAJOR, AMB UN IMPRESSIONANT PIROMUSICAL, HAIG DE DIR, QUE AMB TOTS ELS QUE SOM A SABADELL, AMB MÉS DE 200 MIL PERSONES, ES  FAGI EL RIDÍCUL D'AQUESTA MANERA :confused:...
ARA QUE TAMBÉ HE DE DIR, QUE AIXÒ ES LLENÇAR ELS DINERS, PERÒ BUENO... :rant:
ESTARIA BÉ, PER ALTRES ANYS, QUE LA GENT DE LA CIUTAT, POGUESIM OPINAR SOBRE FUTURES FESTES... PER FER-LES DIFERENTS, NO SEMPRE IGUAL...

PD: SENYOR BUSTOS, MENYS PUJAR IMPOSTOS QUE ESTEM EN CRISIS!!!!!!!!!! :rant: :rant: :rant: :rant:
EN FÍ, FELIÇ FESTA MAJOR... :beer2 :wave:

antcarcer

• Visitant
« Respondre #62 el: 27 de Agost de 2009, 20:38:13 pm »
HE DE DIR, DESPRÉS DE LLEGIR EL LLIBRET DE LA FESTA MAJOR, QUE CADA COP, VA LA COSA A PITJOR... :wall: SABEM QUE HI HA CRISIS SI, PERÒ ES PODRIAN ELIMINAR COSES QUE ES FAN SEMPRE, ON HI SOLEN NAR 4 PERSONES, I FER ACTIVITATS NOVES!!!! COM PER EJEMPLE:

-APROFITAR  ELS ESPAIS OBERTS AL MOTOR, AL TRIAL, AL BIKETRIAL... PER EXEMPLE... I DONAR PROTAGONISME AL NOSTRE PILOT DE FORMULA 1, MARC GENÉ!!  :thumbsup: :hurra
I PELS CONCERTS, UNA MICA MÉS DE NIVELL... :anims CRITICAR TAMBÉ ELS FOCS ARTIFICIALS, PERQUÈ DESPRÈS D'HAVER ESTAT EN UN POBLET MOLT PETIT, DE 3000 PERSONES, EL GRAN FI DE FESTA MAJOR, AMB UN IMPRESSIONANT PIROMUSICAL, HAIG DE DIR, QUE AMB TOTS ELS QUE SOM A SABADELL, AMB MÉS DE 200 MIL PERSONES, ES  FAGI EL RIDÍCUL D'AQUESTA MANERA :confused:...
ESTARIA BÉ, PER ALTRES ANYS, QUE LA GENT DE LA CIUTAT, POGUESIM OPINAR SOBRE FUTURES FESTES... PER FER-LES DIFERENTS, NO SEMPRE IGUAL...

PD: SENYOR BUSTOS, MENYS PUJAR IMPOSTOS QUE ESTEM EN CRISIS!!!!!!!!!! :rant: :rant: :rant: :rant:

A part que no cal que cridis tant, tens raó en el que dius .....

jo també he llegit el llibre de pe a pa, i qualsevol barri de Sabadell fa millors activitats que en la festa Gran !!!!!  :yes:

m'ha fet molta gràcia com segueixen fent el concurs de pesca al pantà de sau, i per al divendres no tenen la dignitat de posar una simple orquestra a la Plaça del Mercat, com han fet cada any ...   :ostres

està molt bé que facin activitats per a nens, però sembla que sigui la festa dels contes !!!!! contes al carrer, pati de contes, contes en anglès, i el que em faltava per veure, CONTES PER A ADULTS, amb el títol: Mentides que són veritat ... ja em veig a Don Manuel i el Joan, explicant històries d'amor per no dormir!!!!   :exxxx

i ja per últim dir, que per als ciutadans de trenta a cinquanta anys no veig cap activitat per cap lloc, però he de felicitar el senyor alcalde, per que recordo que l'any passat vaig dir que era difícil fer pitjor el programa, però aquest any l'ha superat amb escreix ....  :ostres

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • Gènere: Masculí
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #63 el: 28 de Agost de 2009, 10:56:31 am »
como cada año, fiestas para los peques y para los mas mayores.... Y por la noche a dormir, por supuesto    :snore:
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat BERMOS_SBD

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1264
« Respondre #64 el: 28 de Agost de 2009, 13:05:58 pm »

jo també he llegit el llibre de pe a pa, i qualsevol barri de Sabadell fa millors activitats que en la festa Gran !!!!!  :yes:

m'ha fet molta gràcia com segueixen fent el concurs de pesca al pantà de sau, i per al divendres no tenen la dignitat de posar una simple orquestra a la Plaça del Mercat, com han fet cada any ...   :ostres

està molt bé que facin activitats per a nens, però sembla que sigui la festa dels contes !!!!! contes al carrer, pati de contes, contes en anglès, i el que em faltava per veure, CONTES PER A ADULTS, amb el títol: Mentides que són veritat ... ja em veig a Don Manuel i el Joan, explicant històries d'amor per no dormir!!!!   :exxxx

i ja per últim dir, que per als ciutadans de trenta a cinquanta anys no veig cap activitat per cap lloc, però he de felicitar el senyor alcalde, per que recordo que l'any passat vaig dir que era difícil fer pitjor el programa, però aquest any l'ha superat amb escreix ....  :ostres
Com que no? et sembla poca activitat portar als nens als contes al carrer, pati de contes i contes en anglès? ;D ;D
SEMPRE SOM ELS MATEIXOS PERÒ MAI EN FALTA NI UN

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #65 el: 28 de Agost de 2009, 13:40:08 pm »

Com que no? et sembla poca activitat portar als nens als contes al carrer, pati de contes i contes en anglès? ;D ;D

Si vivim a una ciutat de comptes ¿o contes? :innocent:
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #66 el: 28 de Agost de 2009, 15:00:19 pm »
La nit és per dormir, per açò estalvien en fer coses per la nit.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

antcarcer

• Visitant
« Respondre #67 el: 28 de Agost de 2009, 20:27:59 pm »
La nit és per dormir, per açò estalvien en fer coses per la nit.

El principal reclam dels que manen és el següent:

La nit és per dormir, i el dia per descansar ...   :smoking:

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #68 el: 28 de Agost de 2009, 20:41:14 pm »
 :bandera :bandera :bandera
A la nit de dissabte a diumenge al costat de casa hi ha una orquestra :musics
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat Randel

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4673
  • Sabadell, Mai caminaràs sol.
    • Waltrapers Sabadell
Re: FESTA MAJOR SABADELL'09
« Respondre #69 el: 01 de Setembre de 2009, 12:30:58 pm »
Aqui trobareu el programa de Les Barraques 2009 a la plaça Creu Alta.

http://cfps-barraques-sabadell.blogspot.com/
Ser arlequinat és diferent, ser arlequinat és un sentiment !

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #70 el: 01 de Setembre de 2009, 21:23:15 pm »
Jo aquest any no em dedicaré a criticar res... he mirat el programa, he vist que no hi ha res que m'atraigui especialment i el més provable és que no vagi a veure res de res.
La Festa Major de Sbd és simplement per a q els menors de 15-16 anys amb l'excusa de la Festa Major els deixin passejar pels carrers fins a altes hores de la matinada i per a q el sector d'avis que no acostumen a sortir amb tot l'any de casa es marquin uns passos dobles fins a les 2 de la matinada.

Xandri

• Visitant
« Respondre #71 el: 01 de Setembre de 2009, 21:25:16 pm »
Jo aquest any no em dedicaré a criticar res... he mirat el programa, he vist que no hi ha res que m'atraigui especialment i el més provable és que no vagi a veure res de res.
La Festa Major de Sbd és simplement per a q els menors de 15-16 anys amb l'excusa de la Festa Major els deixin passejar pels carrers fins a altes hores de la matinada i per a q el sector d'avis que no acostumen a sortir amb tot l'any de casa es marquin uns passos dobles fins a les 2 de la matinada.

El mateix vas dir fa un any, però amb gent de 12-13 anys xD

Desconnectat furia_sbd

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3605
  • You will never walk alone
« Respondre #72 el: 02 de Setembre de 2009, 01:35:08 am »
Aquest mati he passat per alla i continua tancada en obres. Aviam si les cambiaran d'ultima hora.
Visca el Sabadell!!

Desconnectat 100%sabadell

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4259
« Respondre #73 el: 02 de Setembre de 2009, 01:55:09 am »
las barracas esta claro ke las aran en la carretera delante can balsach una barra de esas de cocacola y fuera nada mas un pekeño escenario y engaaa a bebeer! :beer2
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

Desconnectat dana_sbd

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 21
« Respondre #74 el: 02 de Setembre de 2009, 02:57:20 am »
No me mola la fiesta mayor de este año....el alcalde no podia hacer encuestas para que la gente dijera que cantante quiere??? el año pasado con el canto del loco estube cacho de bien....

Desconnectat dasilva_10

• Grada Jove - L.F.A
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 360
« Respondre #75 el: 02 de Setembre de 2009, 11:13:17 am »
alguien se ha apuntado al torneo de fulbito en el olimpia?¿

Desconnectat umbria

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2760
  • Gènere: Femení
« Respondre #76 el: 02 de Setembre de 2009, 15:41:59 pm »
la plaça vallés ja està vallada...snif...sn if...un altre cop la festa major amb les seves impagables "dances del món...."
Millor Moderadora Forera Novell

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #77 el: 03 de Setembre de 2009, 01:05:19 am »
las barracas esta claro ke las aran en la carretera delante can balsach una barra de esas de cocacola y fuera nada mas un pekeño escenario y engaaa a bebeer! :beer2

Uff no paso yo por allí ni de casualidad xDDDD

Desconnectat DeatheR

• Mecenes 2011
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1165
  • Siempre fieles
« Respondre #78 el: 03 de Setembre de 2009, 10:51:21 am »

Uff no paso yo por allí ni de casualidad xDDDD

Totalment d'acord amb tu, company. xD

Este año... pues nose la verdad, será diferente ya que este año las paso con mi hermanita de 6 años, y quieras o no, hay más actividades para los peques, y supongo que la viviré de otra forma.

Eso si, para mi, en lo ÚNICO que se lo ha currado este año, es que viene el grandioso DANI ROVIRA, uno de los mejores monologuistas de España, y encima gratuito ^^

Desconnectat Uri19

• Jugador Prof.
  • Missatges: 793
  • Secció Cubata!! fundat el 2009
« Respondre #79 el: 04 de Setembre de 2009, 12:04:05 pm »
Jo per 4rt any consecutiu correré la cursa popular de la festa major!
algun arlekinat més s'hi apuntarà??
Jo també soc arlequinat, / encarnat en cent-sis anys d'història
amb victòries sempre hem patit / amb derrotes sempre ens hem empenedit
i si ho has sentit, / és que el cor t'ho ha demanat.
Sentiment arlequinat!