Si que ha de canviar si, però això són notícies còmiques per fer el paripé ... no veig cap notícia que afecti al ciutadà, com la abusiva pujada de la contribució... l'escandalosa manera de contractar personal per treballs socials de l'Ajuntament... porta any i mig el Torrent dels Colobrets tancat, i cada dia passen desenes de persones, que esperen que algú es faci mal, ia sobre li tirin la culpa?.. o que encara està gairebé mig Sabadell amb plaques inconstitucionals en els blocs de pisos!!! per exemple ...
"Doy fe" que el Torrent dels Colobrers està tancat i cada dia i passen "centenars" de persones (la setmana passada i vaig anar).
La pregunta q em faig és perq està tancat?
I bueno sobre s''hi a d canviar Sabadell està clar q a de canviar.
- El primer q és té que canviar és la gran quantitat de metges-infermers/eres inútils que hi ha tan al Taulí, St Felix com qualsevol ambulatori de la SS apunt de jubilar-se i que només foten que fer perdre el temps o desgraciar a la majoria de pacients.
- També s'hauria de modificar els horaris de recollida d'escombraries q estic fins els nassos q passin els 3 o 4 camions d'escombraries a la 1-2 de la matinada i fotin un soroll com si enfonssessin el bloc de pisos, dsp parlaran de "contaminació acústica" si això no és contaminació acústica no sé q és... i la porqueria de fum q treuen els camionets, ja és lamentable, llavors diran q la gent faci servir transport públic per a no contaminar...
, i sobretot falten més zones verdes, q s'estan carregant totes les places de la ciutat només fotent asfalt i parcs infantils per a q els nens petits s'obrin el cap (els veterans i no tan veterans del fòrum recordareu com era abans la Pça Vallès o la Pça Catalunya i com són ara...).
Apart d'això, moltes coses de la ciutat canviaria pero més val q me les guardi per a més endavant.