Autor Tema: Premier League 09-10  (Llegit 9851 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Arrrrrrlekinat

• Visitant
Premier League 09-10
« el: 04 de Juliol de 2009, 11:55:02 am »
Post para hablar de la mejor liga del mundo, la Premier!! De momento, en el mercado de fichajes, el más sonado ha sido el de Michael Owen (ex-Liverpool y ex-Madrid), que abandona el descendido Newcastle para fichar por el... MANCHESTER UNITED!!! :o

Sigue así Owen, cada día los "reds" te tenemos más cariño... :malament

Desconnectat HOOL_ARLEKINAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
Re: Premier League 09-10
« Respondre #1 el: 04 de Juliol de 2009, 13:00:56 pm »
Buff , espectacular el recibimiento que Anfield le harà cuando  venga con la camiseta del United , este tio es bastante ***** jaja Por cierto , se sabe si TVE sigue teniendo los derechos de Premier del año que viene??

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #2 el: 04 de Juliol de 2009, 15:55:35 pm »
Buff , espectacular el recibimiento que Anfield le harà cuando  venga con la camiseta del United , este tio es bastante ***** jaja Por cierto , se sabe si TVE sigue teniendo los derechos de Premier del año que viene??

Desde luego que no se le recibirá con aplausos... Se fue al Madrid en 2004 para, según él, poder ganar la Champions (y en esa misma temporada, va el Liverpool y la gana :happy2:). En Madrid cuajó una temporada muy buena, pero al no contar con él se marchó al Newcastle, donde las lesiones le han martirizado. El Manchester, después de las bajas de Cristiano y Tévez, ha decidido fichar al tercer máximo goleador de la historia de la selección "pross" y esperan que las lesiones le respeten... Yo espero que NO le respeten.

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • Gènere: Masculí
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #3 el: 04 de Juliol de 2009, 18:09:04 pm »

Yo diría que sigue teniendo los derechos esta temporada también, lo que, sin duda, sería una notíca DESASTROSA para los amantes de la Premier League.
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Gol del Sabadell

• Visitant
« Respondre #4 el: 04 de Juliol de 2009, 20:10:45 pm »

Yo diría que sigue teniendo los derechos esta temporada también, lo que, sin duda, sería una notíca DESASTROSA para los amantes de la Premier League.
Coincido contigo, preferia cuando la tenia digital plus, prácticamente veiamos todos los partidos de cada jornada y en directo!

Desconnectat HOOL_ARLEKINAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #5 el: 04 de Juliol de 2009, 20:28:52 pm »
De les coses positives que té TVE es que s¡interessa en oferir els playoffs d'ascens a Premier. Jo tenia D+ i no recordo que haguessin donat mai aquests partits. Aixó si , en la millor epoca de D+ era un festival el dissabte tarda , no sabies quin canal posar entre Bundesliga , gairebe tota la jornade de Premier....

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #6 el: 10 de Juliol de 2009, 22:08:58 pm »
Fabio Aurelio (Liverpool) se lesionó jugando con sus hijos y parece que tiene para seis meses... :ostres

Desconnectat JMLL

• Entrenador
  • Missatges: 1889
« Respondre #7 el: 14 de Juliol de 2009, 11:47:11 am »
Tévez ha fitxat pel Manchester City.
''Tenía una casa en la costa, pero para llegar a ella había que pasar por un bar. Nunca llegué a ver el mar.'' (George Best)

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #8 el: 09 de Agost de 2009, 22:27:12 pm »
FINAL COMMUNITY SHIELD:

CHELSEA 2 - MANCHESTER UNITED 2

Guanyador el Chelsea, en endur-se el títol als penals (4-1)

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #9 el: 09 de Agost de 2009, 23:17:08 pm »
FINAL COMMUNITY SHIELD:

CHELSEA 2 - MANCHESTER UNITED 2

Guanyador el Chelsea, en endur-se el títol als penals (4-1)

Primer títol del Chelsea de Carlo Ancelotti i crec q no serà l'últim q s'emportarà. Me n'alegro molt per a ell ja q necessitava canviar d'aires feia temps.
A dia 9 d'agost reafirmo que el Chelsea per a mi serà un moooooooolt seriós candidat aquest any a guanyar la Champions League ( per sobre d'Inter, Barça o fins i tot el Madrid, q ara mateix serien els 3 equips q considero q tindrien millors plantilles d'Europa).

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #10 el: 10 de Agost de 2009, 13:17:59 pm »
Si perque lo que es el Manchester.... esta molt lluny del que era l'any passat eh?

Home, que els penals són una loteria... I això no fa més que començar, la temporada és molt llarga, eh? Si no, mira com va acabar l'any passat...

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #11 el: 10 de Agost de 2009, 16:15:21 pm »
Si perque lo que es el Manchester.... esta molt lluny del que era l'any passat eh?

Home, que els penals són una loteria... I això no fa més que començar, la temporada és molt llarga, eh? Si no, mira com va acabar l'any passat...

Si bueno bueno... pero els gols els han de fer Owen i Nani...

I Nani va fer el primer... Per cert, no només els han de fer Owen i Nani, també hi ha Rooney, que ahir va fer el de l'empat. A més, que coi faig jo defensant al United? Per mí com si baixen!

:beer2

Gol del Sabadell

• Visitant
« Respondre #12 el: 10 de Agost de 2009, 16:49:24 pm »
En teoria ayer asistimos a un partido donde jugaron los dos favoritos para la liga. El Liverpool por lo que se ve de momento, y con la pérdida de algún jugador, pienso que estará un peldaño por abajo de los otros dos y el Arsenal tampoco tiene las misma opciones que años atrás, de hecho el año pasado ya acabó distanciado de la cabeza.
Siempre puede salir alguna sorpresa, ojo al Aston Villa que ya estuvo arriba el año pasado, si no le quitan a ningún jugador (Ashley Young), puede dar guerra en la premier. De momento ya se ha llevado la Peace Cup.

Xandri

• Visitant
« Respondre #13 el: 14 de Agost de 2009, 22:37:07 pm »
Jo crec que a priori (per plantilles), els favorits serien Chelsea i Manchester City, si aquest últim els seus jugadors connecten bé. Però ojalà que guanyés el Liverpool!

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #14 el: 14 de Agost de 2009, 23:19:10 pm »
Jo crec que a priori (per plantilles), els favorits serien Chelsea i Manchester City, si aquest últim els seus jugadors connecten bé. Però ojalà que guanyés el Liverpool!

per plantilla manchester city?  jo el veig equip de champions aixo si,i per sobre de l'arsenal.pero encara li falta molt per arribar al nivell united-chelsea o liverpool...el veig 4º al city

Xandri

• Visitant
« Respondre #15 el: 14 de Agost de 2009, 23:29:09 pm »

per plantilla manchester city?  jo el veig equip de champions aixo si,i per sobre de l'arsenal.pero encara li falta molt per arribar al nivell united-chelsea o liverpool...el veig 4º al city
Pel meu gust, crec que tenen un plantilla competitiva per lluitar pel títol, però el nivell de l'Arsenal i del Liverpool, fins i tot del Manchester United, crec que no serà tant alt.

Desconnectat Mendo

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 5773
  • A way of life
« Respondre #16 el: 14 de Agost de 2009, 23:38:36 pm »

Pel meu gust, crec que tenen un plantilla competitiva per lluitar pel títol, però el nivell de l'Arsenal i del Liverpool, fins i tot del Manchester United, crec que no serà tant alt.
Però només amb noms no juga un equip. Si no que ens ho diguin a nosaltres...
Personalment opino com el company dagar. No el veig més amunt de la 3a posició.
Grada Jove - La Força Arlekinada

Xandri

• Visitant
« Respondre #17 el: 14 de Agost de 2009, 23:40:09 pm »

Però només amb noms no juga un equip. Si no que ens ho diguin a nosaltres...
Personalment opino com el company dagar. No el veig més amunt de la 3a posició.
No he dit per noms, perquè els jugadors que han fitxat, tampoc són "mega-cracks". Però ja he dit, que jo el vec a dalt si aquest jugadors s'acoblen i "connecten".

Xandri

• Visitant
« Respondre #18 el: 15 de Agost de 2009, 15:52:48 pm »
Chelsea 2-1 Hull City. Partit en el que el Chelsea ha dominat totalment i ha tingut moltísimes ocasions de gols. Els gols han acabat sent de Drogba, primer un golàs de falta i llavors en el 92', un centre seu que s'ha colat en la porteria de Myhill, que ha fet un grandísim partit.

Gol del Sabadell

• Visitant
« Respondre #19 el: 15 de Agost de 2009, 16:04:13 pm »
Per cert, aquest partit del Chelsea i a les 16,00 el Wigan-Aston Villa, es pot veure per gol tv, que "misteriosament" es veu en obert al TDT (hogar 10), que és la segona de la sexta. Ja no ens avorrim!!