Autor Tema: Champions 09-10  (Llegit 65088 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re:Champions 09-10
« Respondre #160 el: 10 de de 2010, 23:07:14 pm »
Van camí del triplet. Per ara, ni Copa ni Xampions...  ;D

P.D.: La setmana que vé, em faré del VfB Stuttgart, almenys durant 90 minuts.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Gol del Sabadell

• Visitant
« Respondre #161 el: 10 de de 2010, 23:15:59 pm »
Esto parece el club de la comedia!! Algunos poneis más exclamaciones y botellas de alcohol con una derrota del Madrid que con cualquier victoria del Sabadell. Madriditis aguda, veo aquí!!! Nada culerada a disfrutar del momento, que los ciclos cambian  :beer2

Desconnectat hervi

• Entrenador
  • Missatges: 2315
« Respondre #162 el: 10 de de 2010, 23:23:20 pm »
5 años sin estar a octavos jaja

6 amigo,6 años sin oler cuartos  :pilotasso
SOM DE 2a A!!

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #163 el: 10 de de 2010, 23:24:43 pm »
Algunos se flipan mucho jajajaja

La verdad que si, una **** pena... ya lo dicen que quien no mata el partido, lo acaba pagando

Y haber si este año podeis disfrutar de tantos triunfos del Barça ;)
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Gol del Sabadell

• Visitant
« Respondre #164 el: 10 de de 2010, 23:32:53 pm »
Algunos se flipan mucho jajajaja

La verdad que si, una **** pena... ya lo dicen que quien no mata el partido, lo acaba pagando

Y haber si este año podeis disfrutar de tantos triunfos del Barça ;)
Pues si, lo normal en la primera parte es haber matado el partido, pero yo creo que se empezó a perder en el partido de ida. Luego tambien ha habido mala suerte con las bajas, ya que Xabi se nota un monton y Marcelo está en un gran estado de forma, Arbeloa pierde un monton por la izquierda. Cualquier otro jugador (a excepcion de Ronaldo o Ramos se hubiera notado menos).
 En la segunda parte igual se ha pagado el esfuerzo del domingo pasado, mientras el Madrid se vació con el Sevilla, los franceses jugaron a medio gas con el penúltimo.
Pellegrini tendria que haber metido a Diarra en el minuto 60 por Granero o Guti, una vez se demostró que el Lyon estaba más fresco.
Suerte ahora para el Sevilla!

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6429
« Respondre #165 el: 10 de de 2010, 23:36:16 pm »
Bye, bye,  Madrid, li tinc la mateixa simpatia que al Terrassa.
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #166 el: 10 de de 2010, 23:37:02 pm »
Està molt bé que el Madrid hagi quedat eliminat, i no ho penso tan perque jo sigui del Barça, sino per la prepotència fastigosa que es ven i es veu des del Madrid, pel tarannà del seu president i de molts dels seus jugadors, i sobretot per la patètica premsa madridista que realment comença a ser inmcoparable amb la del Barça; l'ha superat i de bon troç, segurament perque diaris com el Marca són molt més llegits. El seu fanatisme i el voler tergivesrar la realitat (villaratos, sanció a Cristiano Ronaldo.....) els fa que de cop baixin al terra i tinguin que callar.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Gol del Sabadell

• Visitant
« Respondre #167 el: 10 de de 2010, 23:51:44 pm »
Està molt bé que el Madrid hagi quedat eliminat, i no ho penso tan perque jo sigui del Barça, sino per la prepotència fastigosa que es ven i es veu des del Madrid, pel tarannà del seu president i de molts dels seus jugadors, i sobretot per la patètica premsa madridista que realment comença a ser inmcoparable amb la del Barça; l'ha superat i de bon troç, segurament perque diaris com el Marca són molt més llegits. El seu fanatisme i el voler tergivesrar la realitat (villaratos, sanció a Cristiano Ronaldo.....) els fa que de cop baixin al terra i tinguin que callar.

T'entenc perfectament , ja que tot lo que tu veus de la premsa madridista la veig  jo de la culé, no et recomano veure un partit important del Barça retransmés per Telemadrid, com avui ens ha tocat a nosaltres. La prepotència i fanatisme que tu veus allà, els madridistes la patim x 10 a Catalunya .
Si a tu no t'agrada el tarannà del Florentino i alguns jugadors demana a algú imparcial (en aquest cas ni tu ni jo) pel Laporta, Dani Alves o Piqué.

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #168 el: 10 de de 2010, 23:58:13 pm »
se vende humo razon el bernabeu jajajjajaa mañana saldra en portada el chulo-playas diciendo veo la decima jajajjaa  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat *jabo*

• CE Foreros Arlekinats
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1665
  • No hace falta destrozarse en el foro ^^
« Respondre #169 el: 11 de de 2010, 04:10:56 am »
espero ver en 7 dias la misma alegria por este foro... xD o no?

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #170 el: 11 de de 2010, 08:34:25 am »

T'entenc perfectament , ja que tot lo que tu veus de la premsa madridista la veig  jo de la culé, no et recomano veure un partit important del Barça retransmés per Telemadrid, com avui ens ha tocat a nosaltres. La prepotència i fanatisme que tu veus allà, els madridistes la patim x 10 a Catalunya .
Si a tu no t'agrada el tarannà del Florentino i alguns jugadors demana a algú imparcial (en aquest cas ni tu ni jo) pel Laporta, Dani Alves o Piqué.

Suposo que els culés de Madrid deuen pensar el mateix que tu. Però aguantar les barbaritats que diuen a Telemadrid, i que no tenen res a veure amb les que pot dir aquí TV-3, són per agafar-se.
I no em negaràs que el tarannà de jugadors com per exemple Guti s'assembli ni tan sols una mica amb qualsevol jugador del Barça. El discurs entre un equip i un altre és força diferent..... i el discurs de la premsa, ni punt de comparació. Per mi, MD o Sport són aprenents de diaris com el Marca.

Però està clar que cadascú té la seva opinió i ho veu a la seva manera.
« Darrera modificació: 11 de de 2010, 08:38:29 am per MUTIO »
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat toni78

• President
« Respondre #171 el: 11 de de 2010, 14:40:01 pm »
espero ver en 7 dias la misma alegria por este foro... xD o no?

por mi parte si pasa el Barça si si no no jajajaja  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat Pedrito

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3635
« Respondre #172 el: 11 de de 2010, 15:14:08 pm »
está claro... Villarato europeo!

Sots-Campions Torneig Interpenyes 2009 LCA!!!
Campions Torneig Interpenyes 2010 i 2011 LFA!!!

Gol del Sabadell

• Visitant
« Respondre #173 el: 11 de de 2010, 15:57:37 pm »

T'entenc perfectament , ja que tot lo que tu veus de la premsa madridista la veig  jo de la culé, no et recomano veure un partit important del Barça retransmés per Telemadrid, com avui ens ha tocat a nosaltres. La prepotència i fanatisme que tu veus allà, els madridistes la patim x 10 a Catalunya .

Suposo que els culés de Madrid deuen pensar el mateix que tu. Però aguantar les barbaritats que diuen a Telemadrid, i que no tenen res a veure amb les que pot dir aquí TV-3, són per agafar-se.
I no em negaràs que el tarannà de jugadors com per exemple Guti s'assembli ni tan sols una mica amb qualsevol jugador del Barça. El discurs entre un equip i un altre és força diferent..... i el discurs de la premsa, ni punt de comparació. Per mi, MD o Sport són aprenents de diaris com el Marca.

Però està clar que cadascú té la seva opinió i ho veu a la seva manera.
Lo que et dic no som objectius!

Desconnectat dani_CES

• Entrenador
  • Missatges: 2129
  • CE SABADELL SEMPRE!!!
« Respondre #174 el: 11 de de 2010, 16:04:52 pm »

Lo de Laporta lo entiendo pero que pasa con Alves o Piqué? Que dirian sobre estos dos? De Alves lo único que pueden decir es que, en algunas jugadas hace demasiado teatro, pero ya está. Y sobre Piqué... nose a que t refieres.
Por otro lado, ayer no escuché ni ningún comentario ni ninguna reacción fuera de lugar por parte de los comentaristas de TV3. No es comparable con la "gran" televisión de Madrid, ni mucho menos!
Lo único que está claro es que el Madrid perdonó en la primera parte, pero en la segunda cuando el Lyon tuvo la pelota sufrió mucho y al final podría haber caido por más diferencia si los franceses hubieran metido dos ocasiones CLARÍSIMAS.
Lo dicho, otro año será...
Som i serem, sempre arlequinats!

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #175 el: 11 de de 2010, 18:28:29 pm »
Hay algunos k parece k celebran mas las desgracias ajenas k no las alegrias del Sabadell, pero bueno ya se lo encontraran pk al fin y al cabo el futbol va por ciclos, y tarde o temprano pobre de ellos se veran abajo :( xD 1 saludo a los antimadridistas, k veo k abundan por aki  :wave:

Lo de Laporta lo entiendo pero que pasa con Alves o Piqué? Que dirian sobre estos dos? De Alves lo único que pueden decir es que, en algunas jugadas hace demasiado teatro, pero ya está. Y sobre Piqué... nose a que t refieres.
Por otro lado, ayer no escuché ni ningún comentario ni ninguna reacción fuera de lugar por parte de los comentaristas de TV3. No es comparable con la "gran" televisión de Madrid, ni mucho menos!
Lo único que está claro es que el Madrid perdonó en la primera parte, pero en la segunda cuando el Lyon tuvo la pelota sufrió mucho y al final podría haber caido por más diferencia si los franceses hubieran metido dos ocasiones CLARÍSIMAS.

Los comentaristas se le nota un huevo k son del imperio blaugrana xD Aun recuerdo una jugada por banda del lyon k regatea a uno del madrid y el otro "keeeee bonaaaaaa" se le caia la baba xD
Gol del Sabadell tiene razon, aki cada uno dira la suya, ni los cules ni los merengues somos objetivos para hablar de este tema  :beer2
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat Uri50

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3264
  • Centre d'Esports Sabadell, SEGUIREM FENT HISTÒRIA!
« Respondre #176 el: 11 de de 2010, 19:32:21 pm »
Villarato!!! jajajajajajajajaja el que pasa es que de tant fixar creguts i kakas and fet un eqquip que no jugui a res!
Forero Novell '10 :)
Ojo por ojo, y el mundo acabará ciego. Ghandi

Desconnectat HOOL_ARLEKINAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #177 el: 11 de de 2010, 19:35:22 pm »
Ayer el Lyon me hizo disfrutar bastante. Espero disfrutar igual con un milagro del Stuttgart la semana que viene...

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #178 el: 11 de de 2010, 20:13:38 pm »
Villarato!!! jajajajajajajajaja el que pasa es que de tant fixar creguts i kakas and fet un eqquip que no jugui a res!

El problema no creo k sea ese, mas bien es por los tantos fichajes k se han hecho en pocos años, sumado a los cambios de entrenadores, en cuanto este ekipo lleve 1 o 2 años jugando sin grandes cambios llegaran los frutos, pero si empezamos ha fichar y fichar pasara lo k a estado pasando estos años. De momento Pelegrini me da k esta sentenciado haga lo k haga ya esta temporada.
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat toni78

• President
« Respondre #179 el: 11 de de 2010, 22:25:48 pm »
Hay algunos k parece k celebran mas las desgracias ajenas k no las alegrias del Sabadell, pero bueno ya se lo encontraran pk al fin y al cabo el futbol va por ciclos, y tarde o temprano pobre de ellos se veran abajo :( xD 1 saludo a los antimadridistas, k veo k abundan por aki  :wave:

Los comentaristas se le nota un huevo k son del imperio blaugrana xD Aun recuerdo una jugada por banda del lyon k regatea a uno del madrid y el otro "keeeee bonaaaaaa" se le caia la baba xD
Gol del Sabadell tiene razon, aki cada uno dira la suya, ni los cules ni los merengues somos objetivos para hablar de este tema  :beer2

logico en catalunya que querias que animaran al madrid?? cuando luego en madrid a los catalanes no nos pueden ni ver y nos insultan constanstemente  :beer2 :beer2
visca el sabadell