Autor Tema: CE Secció Birra 2009-10  (Llegit 36635 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat vimo

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1006
  • Gènere: Masculí
Re:CE Secció Birra 2009-10
« Respondre #200 el: 16 de Abril de 2010, 21:18:02 pm »
Secció Birra-Techgonal  6-0

Partit jugat dijous, 15/02/2010, a les 22:50h, al Camp 1 de Sant Quirze.

Alineació Secció Birra: 1-Alex, 3-Oriol, 4-Oscar V., 10-Octavio, 19-O.Garcia, 20- Jabo i 22- Pedro. També van jugar: 2- Ricardo i 18- Dani. Va ser convocat però no va jugar: 02- Romagosa i 5- Xavi M.

Gols: Dani 2, Jabo 2, Oriol 1 i Octavio 1.

La nit més plàcida.
Finalment, els birreros poden guanyar amb contundència un partit. És cert que el rival era molt inferior, imprecís i lent, però també s'ha de destacar que els de Romagosa en moltes fases del partit, van exhibir un futbol molt ràpid i tècnic. Cal destacar la gran actuació d'Alex, que va donar moltíssima seguretat sota pals.
« Darrera modificació: 17 de Abril de 2010, 11:44:46 am per X-Men Aigua »
Dret a ser únic i excluxivament arlequinat.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #201 el: 20 de Abril de 2010, 22:39:07 pm »
Ahir, derrota 6-3, contra Divari.

Els nostres gols de Dani, Octavio i Jabo. Va haver de jugar Oriol de porter tot el partit, i els nostres defenses li van obsequiar amb quatre cagades per a que li xutessin fàcil, i això, junt amb un penal i una bola ajustada al pal, son els gols que va rebre.

Oriol, Toni D, Oscar V, Oscar G, Octavio, Jabo i Dani varen començar d'inici. Toni V i Romagosa van jugar també.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #202 el: 03 de Maig de 2010, 10:41:40 am »
Sort esta nit.
Per cert, algun partit o torneig de fi de temporà fareu este any? M'agradaria fotre alguna patxanga amb valtres abans d'acabar la temporà.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat Pedrito

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3635
« Respondre #203 el: 03 de Maig de 2010, 15:09:29 pm »
Sort esta nit.
Per cert, algun partit o torneig de fi de temporà fareu este any? M'agradaria fotre alguna patxanga amb valtres abans d'acabar la temporà.

si tu fas de jugador hauriam de llogar el Cornellà-El Prat perquè hi hauria un ple espectacular...  :laugh2:

Sots-Campions Torneig Interpenyes 2009 LCA!!!
Campions Torneig Interpenyes 2010 i 2011 LFA!!!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #204 el: 03 de Maig de 2010, 15:17:59 pm »
Directament necessitaríem com a mínim l'estadi Lluís Companys, però em demanen molta pasta per llogar-lo.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat vimo

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1006
« Respondre #205 el: 04 de Maig de 2010, 20:52:31 pm »
Secció Birra-Mussols  7-4

Partit jugat dilluns, 3/05/2010, a les 21:50h, al Camp 1 de Sant Quirze.

Alineació Secció Birra: 1-Ricardo, 3-Oriol, 4-Oscar V., 10-Octavio, 18-Dani, 20- Jabo i 21- Ton D. També van jugar: 5-Xavi M. i 14- Sergio. Va ser convocat però no va jugar: 2-Romagosa.

Incidència: Partit arbitrat pel Dinarès...(jejejeeje).

Gols: Octavio 3, Dani 2,  Sergio 1 i Jabo 1.

Passat per aigua i a empentes
Els birreros van complir el tràmit de guanyar a un dels pitjors equips de la competició, els Mussols, però això si, fent la goma. Quan els de Romagosa se sentien apretats, es posaven les piles i demostraven el que saben fer, però quan se sentien una mica “segurs” es relaxaven i deixaven que el rival s’apropés en el marcador.
Dret a ser únic i excluxivament arlequinat.

Desconnectat Pedrito

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #206 el: 29 de Maig de 2010, 01:06:10 am »
Secció Birra 1 - 3 ICA

Partit jugat el dia 27-5-2010, a les 22:45 al Camp 1 de Sant Quirze.

Alineació Secció Birra: 22-Pedro, 4-Oscar V., 21-Toni D., 19-Oscar G, 10-Octavio, 18-Dani 20-Jabo  També va jugar: 2-Romagosa

Incidència: Partit jugat sobre una pluja intermitent, que va fer que el camp estigués més ràpid del que és habitual.

Gol: Octavio

Secció Birra s'alía amb el terreny de joc i dóna la cara devant el segon classificat

Secció Birra va perdre devant el segon classificat, ICA, un conjunt molt jove i amb molta arribada. Partit marcat per les absències al conjunt cervesser, tot i que els presents es van deixar l'anima per no quedar humiliats devant l'equip màxim golejador de la lliga. Els cervessers es van avançar 1-0 mitjançant un gol d'Octavio marca de la casa. L'alegria duraria poc, una jugada fortuíta dins l'àrea va quedar mal rebutjada i va significar el gol en pròpia porta d'Oscar Garcia. El segon gol arribaria gràcies a un xut des de fora de l'àrea on Pedro, no va saber medir bé les distàncies. El tercer i definitiu gol, va ser també un xut fora de l'àrea ajustat al pal, imparable pel porter. A partir del 3-1 els cervessers van tenir alguna oportunitat per marcar el segon, tot i que en alguns contraatacs de ICA Pedro va saber resoldre bé enviant a córner dos d'ells. D'altra banda destacar un penal claríssim fet a Jabo quan el resultat era d'1-0 favorable als cervessers.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #207 el: 01 de Juny de 2010, 11:34:42 am »
La veritat és que va ser un partit molt digne i lluitat, tot i les baixes, i encara podríem haver donat més problemes al rival si l'àrbitre hagués vist el clar penal sobre *jabo*, que fins i tot tenia una esgarrapada d'un pam al braç.

Suposo que el divendres jugarem el següent partit, i l'alineació inicial, tinc clar que els que van resistir com a lleons, tindran lloc en el 7 inicial.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #208 el: 02 de Juny de 2010, 11:07:06 am »
M'acaben de confirmar que aquest Divendres, a les 22 hores, juguem a Sant Quirze contra l'equip: Jo que se!!

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
« Respondre #209 el: 03 de Juny de 2010, 11:48:45 am »
Sembla trist celebrar una derrota, però per als que éreu i los que tenieu davant, un 1-3 me sembla una heroicitat.
A vore este divendres, potser vinc a vore-us i desprès vaig a sopar amb el Figura.  :grin2:
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat Pedrito

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #210 el: 03 de Juny de 2010, 15:47:01 pm »
Sembla trist celebrar una derrota, però per als que éreu i los que tenieu davant, un 1-3 me sembla una heroicitat.
A vore este divendres, potser vinc a vore-us i desprès vaig a sopar amb el Figura:grin2:

és a dir, que després del partit he de portar roba de mudar? jaja  :visca

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #211 el: 05 de Juny de 2010, 22:10:59 pm »
Jo que Sé!!!-Secció Birra     7-0

Es repeteix el mal són. Cíclicament aquest equip dona aquestes negatives sorpreses, derrotes on no s'ha lluitat, ni jugat a res, anarquia en la organització, el joc, en el plantejament, en els marcatges... desprès passa això, 7-0 i amb el culet calent cap a casa.

Alineació: Pedrito (Porter), Toni V, Toni D, Quim, Octavio, Dani i Jabo. Suplents: Oriol i Romagosa. Lesionat, va venir Ricardo. Un partit trist i lamentable per la nostre part, res més a dir.

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
« Respondre #212 el: 07 de Juny de 2010, 16:03:02 pm »
A vore este divendres, potser vinc a vore-us i desprès vaig a sopar amb el Figura:grin2:

és a dir, que després del partit he de portar roba de mudar? jaja  :visca

Amb el 4-0 vam fotre el camp. Esta temporada posa de manifest que alguns no valen per estar jugant en un equip que vulga aspirar a algo.
Sexe, Birra i Sabadell!