Autor Tema: Lega Calcio 09-10  (Llegit 9908 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re: Lega Calcio 09-10
« Respondre #20 el: 01 de Setembre de 2009, 11:21:17 am »
El millor del 0-4, és la cara de pòker que tenien Galliani i Berlusconi al palc. Impagable.

Suposo que la mateixa que li deuria quedar al pobre Ferni... ;D

Realment quan vaig veure les dues imatges que els van enfocar plenament, la cara era tot un poema. Em vaig recordar del Ferni, en aquell moment, i vaig pensar que ell o jo mateix faríem un paper més digne sobre el camp que la majoria de jugadors rossoneri.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Xandri

• Visitant
« Respondre #21 el: 01 de Setembre de 2009, 11:22:28 am »
El millor del 0-4, és la cara de pòker que tenien Galliani i Berlusconi al palc. Impagable.

Realment quan vaig veure les dues imatges que els van enfocar plenament, la cara era tot un poema. Em vaig recordar del Ferni, en aquell moment, i vaig pensar que ell o jo mateix faríem un paper més digne sobre el camp que la majoria de jugadors rossoneri.
Viva el cachondeo! :happy2:

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #22 el: 01 de Setembre de 2009, 11:39:09 am »

Al Milan li passa com a França: van treure una fornada d'esplèndids jugadors, però els han volgut esprémer tant, fins a la darrera gota, que no van pensar en el canvi generacional. I aquestes en són les conseqüències...

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #23 el: 01 de Setembre de 2009, 21:33:15 pm »

Per cert, no crec que Leonardo arribi a menjar-se els torrons a la capital de la Lombardia... :ejem

La veritat és q sort vaig tenir d'estar el dissabte totalment incomunicat pel meu poblet de Lo Pallars.
El meu pare al vespre em va informar del segon gol de l'inter pero ja fins diumenge a la tarda no em vaig enterar del resultat final....
Un pal fort, però que d'una manera o altre era d'esperar. Ara mateix hi ha molta diferencia de plantilla entre uns i altres, i el Milan segons es diu no té un p. duro per a fitxar.

A veure com va la temporada, de moment em conformaria en complicar una miqueta la classificació del Madrid als Vuitens de Final i intentar almenys quedar subcampions a la lliga pero vaja, tot plegat o vec bastant difícil...

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #24 el: 02 de Setembre de 2009, 10:52:59 am »
Luciano Spaletti va dimitir ahir com a entrenador de la Roma. El seu substitut serà l'ex-entrenador de València, Atlètic de Madrid, Chelsea i Juventus (entre d'altres): Claudio Ranieri.

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #25 el: 05 de Setembre de 2009, 14:04:19 pm »
Era de  esperar que el trasnochado y dormilón SR Berlusconi busque una salida para una de sus pesadillas que forman parte de su imperio empresarial, el AC Milan, ahora parece ser que se encuentra en negociación con el presidente libio Muamar al Gadafi para traspasarle la ruinosa entidad, la familia del presidente italiano le pide que se desprenda de la entidad rosonera ya que le ha llegado a perjudicar en sus aspiraciones políticas, veremos como termina el tema pero creo que el AC Milan no se merece este trato después de ser exprimido y utilizado por dicha familia para sus intereses.

:ostres          :mmmm  

http://www.sport.es/default.asp?idpublicacio_PK=44&idioma=CAS&idnoticia_PK=642257&idseccio_PK=806
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #26 el: 06 de Setembre de 2009, 00:14:00 am »
Era de  esperar que el trasnochado y dormilón SR Berlusconi busque una salida para una de sus pesadillas que forman parte de su imperio empresarial, el AC Milan, ahora parece ser que se encuentra en negociación con el presidente libio Muamar al Gadafi para traspasarle la ruinosa entidad, la familia del presidente italiano le pide que se desprenda de la entidad rosonera ya que le ha llegado a perjudicar en sus aspiraciones políticas, veremos como termina el tema pero creo que el AC Milan no se merece este trato después de ser exprimido y utilizado por dicha familia para sus intereses.

:ostres          :mmmm  

http://www.sport.es/default.asp?idpublicacio_PK=44&idioma=CAS&idnoticia_PK=642257&idseccio_PK=806

De momento todo esto es HUMO HUMO Y MAS HUMO.

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • CHIARA
« Respondre #27 el: 13 de Setembre de 2009, 11:50:47 am »
TERCERA JORNADA

AYER

Livorno 0 - AC Milan 0
Lazio 0 - Juventus 2

HOY
Atalanta - Sampdoria
Bolonia - Chievo
Fiorentina - Cagliari
Inter Milán - Parma
Palermo - Bari
Siena - Roma
Udinese - Catania
Génova - Nápoles

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #28 el: 13 de Setembre de 2009, 21:14:04 pm »
Nueva victoria del Inter (2-0) y nuevo gol de Eto'o!
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • CHIARA
« Respondre #29 el: 18 de Octubre de 2009, 17:59:22 pm »
8ª JORNADA 

RESULTADOS DEFINITIVOS

Juventus  1  -  1  Fiorentina 
 Génova  0  -  5   Inter 
 Catania  2  -  1   Cagliari 
 Chievo  1  -  2   Bari 
 Lazio  1  -  1  Sampdoria
 Livorno  1  -  2  Palermo 
 Nápoles  2  -  1  Bologna
 Parma  1  -  0  Siena
 Udinese  1  -  3  Atalanta

Dom.  18/10/09    20:45

AC Milan  -  Roma

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #30 el: 18 de Octubre de 2009, 18:36:19 pm »
Tunda de l'Inter a domicili, davant un Genoa que jugava amb Milanetto i Moretti  :laugh2:

AC Milan  -  Roma

Algú sap algun canal per a veure'l?

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #31 el: 18 de Octubre de 2009, 19:48:56 pm »
Tunda de l'Inter a domicili, davant un Genoa que jugava amb Milanetto i Moretti  :laugh2:

AC Milan  -  Roma

Perq t'interessarà a tu un Milan-Roma...  :smart:

http://www.rojadirecta.com/   (si és veritat q el donen pel CCTV-5 mira-ho per allà que aquest canal sempre és dels q va més bé...)

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #32 el: 18 de Octubre de 2009, 19:55:38 pm »

AC Milan  -  Roma

http://www.rojadirecta.com/   (si és veritat q el donen pel CCTV-5 mira-ho per allà que aquest canal sempre és dels q va més bé...)

Estic de vacances... i em cau bé la Roma. ;D

Xandri

• Visitant
« Respondre #33 el: 18 de Octubre de 2009, 19:58:14 pm »

AC Milan  -  Roma

Estic de vacances... i em cau bé la Roma. ;D

Jo tinc la samarreta oficial d'aquest any de la Roma  :ejem Com veus avui la derrota del Milán, Ferni? :botador

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • CHIARA
« Respondre #34 el: 18 de Octubre de 2009, 22:26:07 pm »
FINAL

AC MILAN  2  -  1  ROMA

Ronaldinho lleva al Milán a la remontada ante el Roma

EFE
El ex barcelonista Ronaldinho, autor de un tanto de penalti y que dio la asistencia del segundo gol de su equipo, llevó a la remontada casera al Milán sobre el Roma (2-1), en partido de la octava jornada de la Primera división italiana de fútbol.

Un primer tiempo donde los milanistas naufragaron y defraudaron y bien deben dar las gracias a su meta brasileño Dida para no irse al descanso en una mayor desventaja. Tan sólo un remate del ex madridista Clarence Seedorf al palo izquierdo (m.39), fue lo más destacable de los locales.

En la segunda mitad fue bien distinto. La salida de inicio del veterano Filippo Inzaghi dio mayor mordiente y peligrosidad al Milán y ya, en su primer remate, el veterano delantero pudo lograr la igualada,pero su remate de cabeza, tras saque de esquina, fue sacado por el chileno Pizarro desde la línea de meta.

El Milán, sin gran fútbol, dominaba ya a un Roma al contragolpe. Y llegó el empate en un más que discutible penalti cometido sobre Alessandro Nesta y que marcó Ronaldinho (m.56).

La igualada dio alas al Milán, que en una buena jugada de Ronaldinho logró el 2-1. Su joven compatriota Pato recibió del ex barcelonista y batió al meta romanista (m.67).

De ahí al final, el partido vio un ida y venir por ambas metas, con un par de ocasiones en favor del Roma.
« Darrera modificació: 18 de Octubre de 2009, 23:03:18 pm per labtec »

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #35 el: 18 de Octubre de 2009, 23:25:41 pm »
FINAL

AC MILAN  2  -  1  ROMA

Ronaldinho lleva al Milán a la remontada ante el Roma

EFE
El ex barcelonista Ronaldinho, autor de un tanto de penalti y que dio la asistencia del segundo gol de su equipo, llevó a la remontada casera al Milán sobre el Roma (2-1), en partido de la octava jornada de la Primera división italiana de fútbol.

Un primer tiempo donde los milanistas naufragaron y defraudaron y bien deben dar las gracias a su meta brasileño Dida para no irse al descanso en una mayor desventaja. Tan sólo un remate del ex madridista Clarence Seedorf al palo izquierdo (m.39), fue lo más destacable de los locales.

En la segunda mitad fue bien distinto. La salida de inicio del veterano Filippo Inzaghi dio mayor mordiente y peligrosidad al Milán y ya, en su primer remate, el veterano delantero pudo lograr la igualada,pero su remate de cabeza, tras saque de esquina, fue sacado por el chileno Pizarro desde la línea de meta.

El Milán, sin gran fútbol, dominaba ya a un Roma al contragolpe. Y llegó el empate en un más que discutible penalti cometido sobre Alessandro Nesta y que marcó Ronaldinho (m.56).

La igualada dio alas al Milán, que en una buena jugada de Ronaldinho logró el 2-1. Su joven compatriota Pato recibió del ex barcelonista y batió al meta romanista (m.67).

De ahí al final, el partido vio un ida y venir por ambas metas, con un par de ocasiones en favor del Roma.

Grácias por la crónica LABTEC  :ok

La verdad es q a sido un partido muy muy raro, una primera parte en la q el Milan no a rascado bola y podría haber encajado una goleada, por cierto  espectacular una vez mas  la bronca de la inchada cuando a finalizado la primera parte. Y una segunda parte en la q el Milan a dado entrada a Inzaghi y a prácticado un fútbol mucho mas vertical que al final a dado sus frutos.....
Destacara la jugada del segundo gol milanista, gran pase de Ronaldinho y gran definición de Pato.